15. Bölüm

1.9K 132 99
                                    

Hiçbir şey elimde değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiçbir şey elimde değil.

Elimde olmasını istediğim müphem hayaller gerçekleşemezdi. Tek bir kişiye bağlı hayallerini, başkasıyla yaşama düşüncesi bile iğretiydi.

Bir hayal kime kurulduysa, ona aitti. Peki ya bu aidiyete sahip kişinin haberi var mıydı?

Beni nereden bilsin?

İçimde sonsuza kadar asla tükenmeyeceğini, hayallerimden asla gidemeyeceğini, gitmesine müsaade etmeyeceğimi?

Nereden bilsin?

Onun için eridiğimi.
Geçen zamanla ışığımın söndüğünü.
Yavaştan kendimden geçtiğimi.
Yüreğime iyi gelmeye çalışan mantığımın onca boşa çabasını?

Karşımdaki kadına verdiğim cevap onun suratını asmıştı. Benden böylesi cesur bir cümle beklemiyordu. Ben de kendimden böyle şeyler duymaya açıkçası pek alışık değildim. Ama devamlı yanımda asi bir serseriyle dolaşmamdan sabeptir ki, Ferit'in huyları bana siret etmişti. Ben de sanki damarlarımda onun kanını taşıyordum. Sanki Ferit'in asiliğini öğrenmiş ve hayatıma geçirmiştim. Kadın bana doğru yaklaştı. Elinde olan anahtarı bana doğru uzattı.

"Öyleyse al bakalım. Cesur kız, marifetlerini bizden saklama. Kullan onları. Eğer hünerlerin varsa ve bunları gizliyorsan, seni kimse alkışlamaz, sana kimse değerini vermez. Kendini kanıtlamak her yükselişin başlangıcıdır."

Kendini kanıtlamak her yükselişin başlangıcıdır.

"Peki.. Kullanacağım. Ama alkışlanmak için değil, yükselmek için"

"Sen istemesen de ben seni alkışlarım, adın Seyran'dı değil mi?"

"Evet, Seyran Şanlı ben" diyerek elimi tokalaşmak amacıyla uzattım.

Kadın elimi tutup narince tokalaştı.

"Benim adım da Gülçin. Memnun oldum"

"Memnun oldum ben de"

"Seni izlemek istiyorum Seyran, arabayı kullan ve sanki yarışıyormuş gibi hisset"

"Öyle yapacağım" diyerek Ferit'e baktım.

Bana onaylar bakışlar sergiledi. Yanıma yaklaştı. Eliyle saçlarımı sevdi.

"Ben buradayım. Yarasa'yla ilgileneceğim. Sen rahat ol, sevgilim" dedi.

Yalı çapkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin