Hej :)
na wstępie przepraszam wszystkich, którzy myśleli że to rozdział. Nowy rozdział Glimmera pojawi się jutro a rozdziały będą pojawiały się częściej, bo ocen wystawione i jak wiadomo zaczynają się WAKACJE :D
Dziękuję za nominację RUmiinee
1. Co Cię inspiruje do pisania?
Najbardziej do pisania inspiruje mnie muzyka, zawsze jak piszę słucham piosenek, które wspasowują się w klimat rozdziału i wtedy to dodaje mnie weny.
2. Uprawiasz jakiś sport?
Nie uprawiam żadnego sportu tak, że jeżdżę na zawody itd. Robię tylko ćwiczenia w domu, jak większość dziewczyn.
3. Masz jakieś hobby?
Uwielbiam pisać i na prawdę się w tym spełniam i to lubię. Ponadto bardzo lubię się uczyć języka angielskiego. Jeśli chodzi o hobby jako spełnianie własnego czasu to słucham dużo muzyki, czytam mnóstwo książek i oglądam filmy i seriale.
4. Jakie książki polecasz?
Uwielbiam masę książek, ale jeśli w tym momencie mam wam coś podrzucić to będą to:
-Girl Online
-Duma i Uprzedzenie
-Hopeless
i jedna z moich ulubionych serii wszech czasów, najpierw będąca POLSKIM ff, opowiadająca o miłości zwykłej dziewczyny i sławnego członka zespołu OSTATNIA SPOWIEDŹ
5. Jakie plany na wakacje?
Jeśli chodzi o wyjazdy to jadę na dwa tygodnie nad morze a poza tym będę się spotykać ze znajomymi, oglądać filmy , czytać książki i jak najbardziej odpocząć, zrelaksować się i naładowywać akumulatory na nowy rok szkolny.
6.Co cenisz sobie w ludziach a co potępiasz?
W ludziach cenię sobie dobro, chęć pomocy innym, pracowitość i ambicję. Lubię osoby, które są miłe i sympatyczne i można z nimi porozmawiać na wiele tematów. Bardzo cenię sobie poczucie humoru, ale uwielbiam ludzi, którzy potrafią zachować powagę gdy wymaga tego sytuacja.
Czego nie lubię? Nie lubię złośliwości i chamstwa oraz osób, które są egoistyczne i skupione wyłącznie na sobie. Nie lubię też ludzi, którzy kłamią, są dwulicowi i uważają się za lepszych od innych.
7. Jakie kraje na świecie chciałabyś odwiedzić?
Jest mnóstwo takich miejsc, ale jeśli mam wymienić tylko kilka krajów to na pierwszym miejscu jest Wielka Brytania i Irlandia, potem Francja, Włochy i Stany Zjednoczone.
8. Czy masz jakiś postawiony cel w swoim życiu?
Tak, ale jest on raczej dosyć prywatny :) Na pewno chciałabym być szczęśliwą osobą, która cieszy się swoim życiem i tym co robi, która spełnia swoje marzenia.
9. Masz ulubione zespoły?
Jasne, że tak. Moje ulubione zespoły to One Direction, Five Seconds of Summer i The Vamps.
10. Twoje ulubione słodycze?
Czekolady z Milki, szczególnie te duże to życie. No i żelki z Haribo.
11. Boisz się śmierci?
Tak.
Moje pytania do was są następujące:
1. Trzy rzeczy, bez których nie wyobrazasz sobie życia.
2. Jaka piosenka najlepiej oddaje twoje samopoczucie w tej chwili?
3. Dlaczego zdycydowales/ zdecydowałaś się publikować swoje opowiadanie?4. Czy jesteś zadowolona/ zadowolony że swojego życia?
5. Twoj numer w dzienniku?
6. Szósta piosenka na twoim telefonie?
7. Kto jest twoim największym celebrity crush?
8. Jaki jest twój ulubiony film, serial, książka i teledysk?
9. Z którym bohaterem twojego FF najbardziej chciałbyś/ chciałbyś się zaprzyjaźnić?
10. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10, 30 i 50 lat?
11. Kto jest twoim OTP?
Nominowane osoby powiadomię w wiadomości prywatnej, ale jeśli pytania wam się spodobaja mozecie odpowiedzieć i dać mi znać. Z chcecia dowiem się o was więcej.
Do następnego
CZYTASZ
Glimmer | z.m
FanfictionOn może kupić wszystko czego tylko zapragnie. Mimo tego nie widzi w swoim życiu sensu. *** Ona może mu podarować coś czego nie można mieć za pieniądze. "Jest prawdą powszechnie znaną, że samotnemu a bogatemu mężczyźnie brak do szczęścia...