פרק 28

2.9K 118 18
                                    

אלי

הנסיעה לבקתה הייתה במשך שעתיים מהבית של תיאו. השלג המשיך לרדת, אבל זה רק גרם לי לרצות להתחמם תחת המגע שלו. הוא יצא, עקף את המכונית ופתח את הדלת שלי. היער כולו היה לבן, עם בקתות עץ גדולות שהיו מפוזרות אחת מהשנייה במרחקים לא קבועים. הוא אחז בידי והוביל אותי בשביל לעבר הבקתה שלנו. היא הייתה הכי גדולה, כמובן, לא ציפיתי לפחות מארמון כשמדובר בבחירה של תיאו. הבקתה הייתה קרה וחשוכה. תיאו אמר לי לחכות בינתיים מתחת לשמיכות עד שהוא יביא את העצים עבור האח. המקרר היה מצויד בכל טוב וטעם. לחמניות צרפתיות טריות ישבו על השיש. לא התאפקתי ואכלתי שתיים, עם ריבת תות וחמאת בוטנים נוזלית. והוא עוד דאג שאני אהיה שבעה.

תיאו זרק בולי עץ לאח בזמן ששיפדתי מרשמלו על מקלות. הראיתי לו איך להכין סמורס, שזה בעצם כריך ענק של עוגיות עם מרשמלו חם ושוקולד. מאכל שלא אכלתי מכיתה ה׳.

״אני לא מאמין לזה, את בחיים לא תעשי דבר כזה.״ הוא חייך כשסיפרתי לו איך בתיכון שמתי נעצים על הכיסא של המורה לאומנות.

"אני נשבעת,״ אמרתי ברצינות, ״אימא שלי ריתקה אותי לשבוע בבית. זה היה הכי רחוק שהתחצפתי אי פעם בתור תלמידה.״

״התחצפת?״ מצץ את שיניו פנימה בגיחוך, ״את דקרת לה את התחת.״

״היא לא הסכימה לחתום לי על עבודת הגמר!״

״הבאת לי רעיון,״ הטה באצבעו כשהוא צוחק, ״אולי אני אעשה את זה בפגישה הבאה לחרא שלא חותם על החוזה שלי.״

ניסיתי לנקות את המרשמלו שנדבק על קצה האף שלי, לא הייתה אף דרך אחרת לעשות את זה מבלי להיראות בת שלוש. ״זה קשור לעצבים שלך אתמול בערב?״

״אפשר לומר,״ גירד את הלכלוך מאפי, ״אני צריך לחשוב איך אני פותר את זה.״

״אתה יודע למה הוא לא מוכן לחתום?״

״אני מניח שזה בעיקר כי הוא רוצה להישאר הבעלים הבלעדיים בחברה, אפילו הסכום השמן מאוד שהצעתי לו לא מספיק לו.״ לגם מפחית הבירה השחורה שלו.

״כמה הצעת?״

״כמעט עשרים מיליון.״

״פאק...״ מלמלתי, הגלגלי שיניים במוח שלי נתקעו אחד בשני כשהוא פלט את הסכום הזה, ובכזאת קלות.

״חשבת להציע לו תפקיד בחברה שלך? זה יכול להבטיח לו עתיד בטוח יותר ממה שאתה מציע.״

״כל התפקידים הבכירים שלי תפוסים, האנשים שלי טובים מידי בשביל שאחליף אותם. חוץ מזה, אני לא רוצה את החזיר הזה בחברה שלי.״ התמתח לאחור.

״תמציא עבורו משהו, כל דבר.״ נשכבתי לאחור ביחד איתו, ״רק תקנה ממנו את החברה ואחרי זה תעשה מה שאתה רוצה.״

לב יקר ערךWhere stories live. Discover now