אהבת את תיאו קרוז מלב יקר ערך? אז תוודאי שאת מכירה את סבסטיאן קיטון!
אהובות יקרות שלי, חזרתי! התגעגעתן?
אז ככה, לקח לי קצת זמן להתאפס ולהירגע מתיאו ואלי לפני שיכולתי לכתוב זוג אחר. הם ישבו לי בלב חזק מאוד, ואני בטוחה שגם לכן😉אני יודעת שכולכן רציתן סיפור על בריאן, אבל לי אישית מאוד קשה עם סיפורים בהמשכים. כשאני כותבת אני מעדיפה להתחיל עולם חדש לגמרי ולהשאיר את הקודם מאחור. מעבר לכך, אני לא אוהבת את זה שהקוראים שלי יהיו חייבים לקרוא את הקודמים בשביל הנוכחי. אני לפחות מתרחקת מספרים כאלה, ואם אני קוראת - אז רק את הראשון בסדרה.
הפעם אנחנו טסות לניו יורק!
הספר מתמקד בסיפור חייה של קיארה, בת ה25. כל מה שהיא אי פעם רצתה זה לזכות באהבה והערכה שראויה לה מאבא שלה, שאף פעם לא שם אותה במקום בראשון.
אתן תעברו עם קיארה את התהליך האישי שלה, את ההתאהבות שלה בעצמה מחדש ובסבסטיאן הרשע והאכזרי שנשבע לנקום באבא שלה.
סבסטיאן יעשה כל מה שיידרש עבור התוכנית שלו, יחד עם אחיו התאום רג׳י. העניינים הולכים ומסתבכים כשקיארה וסבסטיאן מתקרבים, מה שמשאיר לסבסטיאן את השאלה הקשה:
אהבה או נקמה?הסיפור הזה סקסי, מרגש, עמוק ומצחיק כאחד. אתן תתאהבו שוב בדמויות, תשנאו אותן, תבכו מהן...כל מה שתבחרו. יש המון מסרים סמויים, ושיעורים לחיים שחשוב לי שתכירו. כמו ב״לב יקר ערך״, גם כאן אני רוצה לגעת בכן מבחינה ריגשית. התגובות שלכן זה הדבר היחיד שדירבן אותי לשבת ולכתוב משהו חדש.
אני אמנם אנונימית, אבל אני מעבירה לכן את האופי והעבר שלי על מגש. אני בת להורים גרושים, ולצערי היחסים שלי עם אבא שלי התדרדרו לאורך השנים. הוא התחתן בפעם בשניה והקים משפחה - מה שגרם לו לשכוח קצת ממני ומאחי, אבל ממני קצת יותר. אני רואה אותו פעם בחודש, אם בכלל, בארוחות משפחתיות אצל סבתא, וחוץ משלום קריר והעברות של כסף בביט מידי פעם, לי ולו אין יחסים.
הדבר הזה השפיע עליי כבר מגיל 6, שבעצם גדלתי בלי אבא נוכח בבית. כשאומרים לי שיש לי ״דדי אישיוז״ כמובן שזה מצחיק ואפשר להתבדח על זה, אבל מי שבאמת יש לה תסביכים כאלו יודעת עד כמה שזה קשה. אנחנו תמיד נחפש אישור מאנשים, בעיקר גברים שגדולים מאיתנו, אם נראה אבא ובת ברחוב נסתכל עליהם בערגה ובאריכות. שירים יגרמו לנו לבכות בשנייה, ותמיד ננסה לרצות את אבא שלנו. לפחות אני.
את כל הבאלגן הזה הבאתי לקיארה ולאבא שלה, עד כמה שאפשר. חלק מהדברים שאתן תקראו קרו באמת, בחיי האמיתיים.עוד נקודה חשובה, הפלילייסט שהכנתי לכן - בגדר חובה!!
אני חולת מוזיקה, וכל שיר שם נבחר בקפידה. ממליצה לכן לשמוע לפני את השירים כדי להיכנס לאווירה ולהבין את הוויב.
השארתי לכם בפסקול קישור לספוטיפיי כדי שתשמרו ואפילו תשמעו תוך כדי קריאה. לבחירתכן אהובות שלי.אני אשתדל לעלות כמה פעמים בשבוע, במידה ולא אצליח תסלחו לי - אני מאוד עמוסה ולפני שאני מעלה אני עורכת כל פרק המון פעמים כדי שיצא מושלם, כבר הספקתן להבין שאני לא נורמלית.
בקיצור, זה באוויר!! בשם השם נעשה ונצליח❤️
אוהבת אתכן בארגזים,M.C
YOU ARE READING
לב יקר ערך
Romanceאלי, בת יחידה להורים שידם אינה משגת, עובדת מסביב לשעון כדי להציל את משפחתה מקריסה כלכלית. בין היתר, חולמת ללמוד משפטים באוניברסיטה. תיאו, הרווק הכי נחשק בשיקגו, בעלים של חברה מצליחה ויוצא יחידה מובחרת בצבא ארה״ב. הוא מחפש כלה שתסכים להינשא לו תוך ש...