פרק 30

2.6K 132 28
                                    

תיאו

משכתי את העניבה הכחולה החדשה והשלכתי אותה על הרצפה.

רגוע מדי.

שלפתי את הירוקה מהמתלה, עטפתי אותה על צווארי לפני שחשבתי על צבע טוב יותר.

מצפצף מדי.

הוצאתי קטיפה שחורה והצמדתי אותה אל החולצה הלבנה שלי.

בול.

קשרתי אותה על צווארי והזעפתי את מבטי אל המראה שמולי. הפגישה עם פיטר לדג׳ר מתחילה עוד חצי שעה, ואני צריך להיות במיטבי. הבאתי את כל הצוות שלי. את בריאן, כמובן, את רואה החשבון שלי שהיה גם יושב ראש וועדת הכספים של החברה ואת אדוארד העורך דין. כולם היו ערוכים, כל אחד בתחומו, כפי שהנחיתי.

ראיתי את כולם מחכים דרך החלון בחדר הישיבות שהשקיף אל המסדרון.

״תנסה לשמור על קור רוח. פגישת צמרת כזאת לא תקרה שוב.״ בריאן תפס בכתפי לפני שהתפרצתי דרך הדלת, נמהר ופזיז למדי.

נכנסנו אל הישיבה, כשהצוות שלי קם עבורי ללחוץ לי את היד כיראת כבוד.

״אני סבור שאתה מבין למה אני לא לוחץ לך את היד,״ עקפתי את גופו של פיטר, מתעלם לחלוטין מהיד שלו שנשלחה אליי.

״אלו עסקים, בחור צעיר.״ שילב את כפות ידיו על בטנו, ״היית צריך לדעת את זה לפני שפתחת את החברה שלך, אולי עכשיו תלמד משהו.״

״חברה שעקפה אותך בכל הנתונים,״ התיישבתי על כיסאי בראש השולחן, ״אני טועה, ג׳ו?״ הטיתי את מבטי אל רואה החשבון שלי, שפרס על השולחן את הגרפים על הכנסות החברה שלי לעומתו.

הטלפון רטט בכיס שלי, ומיהרתי להשתיק מבלי להסתכל.

״אבל לא לשם כך התכנסו,״ כחכחתי בגרוני, ״אני אתן לך לחשוב על הדרך הכי פחות מסובכת עבורך להחזיר לי את מה שאני עובד עליו כבר חודשים.״

״תיאו, זה ל-״

״תיאודור, בשבילך.״ קטעתי את דבריו.

״תיאודור,״ חייך עם שיני הזהב שלו, ״זה לא אישי. בעסקים כמו בעסקים, יש אילוצים שחייבים לעשות. אתה יודע שאני מכבד אותך.״

״מה הצעת לו?״ שאלתי.

״מה זה עניינך?״

״מר לדג׳ר,״ בריאן התערב, ״אני מזכיר לך שעל חצי מהמניות שלך אנחנו אחראים, והן נשמרות די יפה, חבל שזה ישתבש כי אתה לא משתף פעולה.״

הנהנתי בראשי, מרוצה מהערותיו.

״40 אחוז מהחברה שלי.״

אני ובריאן הצלבנו את מבטנו. לא חלמתי שזאת התשובה שאני הולך לקבל. לא פלא שהחזיר הזה הסכים למכור. אבל למה פיטר היה כל כך להוט לקנות את החברה לפניי עד כדי כך בשביל לחלק ארבעים אחוזים?

לב יקר ערךWhere stories live. Discover now