תיאו
זה היה טוב יותר משחשבתי. אלי הרגישה לי כמו מקום חדש. לא עברה בי התחושה הקרה והזרה שאני מרגיש ישר אחרי סקס, לחפש איך לברוח מהחדר כמה שיותר מהר מבלי לתת את היחס של אחרי.
אחת הסיבות שנמנעתי לעשות את זה עם בתולה היה הצורך הנדרש מהגבר להיות המכיל, הדואג, הרגיש. שלושה דברים שאני ממש לא דוגל בהם כשזה מגיע לזיונים. אבל עם אלי זה לא היה זיון. היא ביקשה שאעשה איתה אהבה, וזה מה שעשיתי.
הייתי הראשון שלה, אני זה שלקחתי ממנה את התמימות.
המבט שלה בעיניים כשנכנסתי ויצאתי ממנה, כשנישקתי ועינגתי אותה, אנקות ההנאה והכאב שלה באוזן שלי - רק חיזקו לי את התחושה שאני מטפח בלב שלי עליה בתקופה האחרונה, התחושה הזאת שמציפה לי את הגוף כל פעם שאני מסתכל עליה. אני יודע שהיא שלי, והיא תישאר שלי כל עוד זה תלוי בי. אבל טבע האדם הוא לקום וללכת. אנשים עוזבים, או מתים. אסור לי להתרגל אליהם, אחרי זה ההתרסקות שלי תהיה גדולה יותר. אני לא יכול לקחת עוד סיכון כזה.
אחרי זמן מה כשאלי נהייתה מנומנמת מכמות הסוכר שהיא צרכה, ובעיקר מהאדרנלין שיצא ממנה אחרי ששכבנו, היא נרדמה על הברכיים שלי מכוסה בשמיכת הצמר העבה. אני עדיין התעסקתי עם הטלפון שלי. לא העזתי להירדם. עניתי על מיילים שפספסתי בכמה שעות אחרונות שאנחנו כאן, ובעיקר עם אדוארד העורך דין שלי לגבי חוזה חדש עבור פיטר לדג׳ר.
היא התעוררה כעבור שעה בבריכה קטנטנה של ריר על הבטן שלי, מותחת את ידיה לאחור.
״איך את מרגישה?״ גררתי את עיניי מהמסך אל עפעפיה העצלות.
״הרגליים שלי תפוסות.״ נאנחה מתרוממת ממני, כשהגוף החלבי שלה שוב נחשף בפניי.
היא קלטה אותי סורק אותה בחצי חיוך, ומיהרה לכרוך את השמיכה חזרה לגופה, כשהמבט הקבוע של המבוכה שלה גרם לי לצחוק. הנחתי את הנייד שלי על השולחן והסתובבתי אליה, לוחץ נשיקה על מצחה.
״אנחנו צריכים לחזור.״ כפתרתי את החולצה שלי בחזרה, מביט בה מלמעלה כשהיא שכובה כאובה על הספה.
״אני אוהבת את המקום הזה, אנחנו צריכים לבוא לכאן יותר.״
לא היה שמץ של עוינות בקולה, אלוהים. היא הייתה מתוקה, והיא כולה שלי. לא רק הגוף שלה אלא גם המילים והשנינות שלה.
״תאכלי משהו לפני שנצא.״
״מה האובססיה שלך לפטם אותי כל כך הרבה?״ היא התכרבלה מתחת לשמיכה, ״אתה חושב שאני רזה מידי?״
״אז אל תאכלי.״ סגרתי את רצועות השעון שלי.
״אתה-״
הצלצול של הטלפון שלה עצר אותה. הרמתי את מבטי, מתעניין מי כבר יכול להתקשר אליה בשעה כזאת.
YOU ARE READING
לב יקר ערך
Romanceאלי, בת יחידה להורים שידם אינה משגת, עובדת מסביב לשעון כדי להציל את משפחתה מקריסה כלכלית. בין היתר, חולמת ללמוד משפטים באוניברסיטה. תיאו, הרווק הכי נחשק בשיקגו, בעלים של חברה מצליחה ויוצא יחידה מובחרת בצבא ארה״ב. הוא מחפש כלה שתסכים להינשא לו תוך ש...