Capitolul 15

24 3 0
                                    

Capitolul 15: Ai pierdut deşi credeai ca vei caştiga

Soren pov

-Deci au banuieli in privinta mea.  Murmura Ivan in timp ce inchide cu grija usa de la camera mea.

-Mai rau de-atat. Nu au incredere in mine. 

-Crezi ca au aflat adevarul? Intreaba el nesigur, moment in care deschid fereastra din incapere.

Si las aerul rece de dimineata sa patrunda inauntru.

-Ar mai sta asa linistiti? Atunci? Ii dau replica ganditor.

-Dimpotriva, am sentimentul ca ne scapa ceva. 

Ma incrunt amuzat.

-Ce te face sa crezi asta? 

-Kian sta cuminte dupa ce aproape am aruncat vina asupra lui? Ivar plescaie nemultumit din gura.

Tac brusc si inghit dupa in sec.

-Exista oare posibilitatea ca Eira sa stie mai multe decat pretinde? Murmur eu depasit. 

-Soren, daca lucrurile stau asa nu voi mai avea de ales.

-Si ce vei face? Ii vei ucide? Il intreb si simt cum fiori reci ma trec pe sira spinarii.

-Nu. Cel mai simplu lucru. Voi pleca.

-Si ma vei lasa in urma? 

-Tu trebuie sa ramai alaturi de familia regala. Indiferent ce s-ar intampla cu mine.

Strang din maxilar si iau o gura mare de aer.

-Intoarce-te mai bine la Erling. O sa apar si eu curand.

-Nu face vreo prostie. Nu merit toata aceasta atentie.

-Voi fi atent. Ii dau replica si privesc pentru ultima oara pe fereastra spre caldaramul din piatra si spre turnurile din departare.

*** 

-Nobile Kai. Ce surpriza neasteptata. Ingana printul Kian de indata ce ma vazu.

-Am venit sa vorbim. Despre lucruri importante.

-Ca de exemplu? Imi da el replica si ma invita sa iau loc la masa larga din antecamera. 

-Am purtat o conversatie destul de stranie cu printesa Eira on urma cu o zi. Iar intrebarile sale m-au pus cumva pe ganduri. Mi-a dat impresia ca se indoieste de loualitatea mea.  

-Si ai sosit aici ca sa ma ataci? Sa ma acuzi ca eu o intorc impotriva ta? 

-Nu neg, prinţe, va pricepeti sa fermecati nobile. Si printese. Dar trebuie sa fie un motiv serios la mijloc pentru ca altfel nu imi imaginez de ce prefera sa se increada in dumneata si nu in mine.

-De ce nu ai vorbit cu ea personal dupa? Adica azi? 

-Eira nu e genul de persoana volatila care sa spuna una si sa simta alta.

 Doresc sa stiu daca ma insel ori nu.

-Nu am idee ce poate fi in mintea printesei Eira. Nu mi se deschide nici mie cum ai avea impresia.

-Adica de una singura a ajuns la concluzia ca Ivar e posibil sa fie un spion? 

-Increderea printesei dupa incidentul cu sigiliul pare sa se clatine acum. Banuiesc ca se indoieste de multe persoane in jurul sau.

-Printe Kian. Insist, dar el nu da inapoi.

-Nu stiu mai mult decat tine, nobile Kai.

-Atunci poate vrei sa imi explici de ce nu se afla acum printul Erling in incaperile sale.

Epoca întunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum