Capitolul 13: În inima regatului inamic
Erling pov
Nu m-am asteptat ca drumul sa fie unul atat de anevoios si obositor. De multe ori am adormit inaintea printesei Thenaia. Fara sa ma mai gandesc insa ca as putea fi oricand prins, descoperit si ucis chiar in somn la fel ca in regii din vechile cronici.
In cea de-a patra zi, una lipsita de evenimente am ajuns in Doriasa. Mai bine spus, in inima regatului lor, Sytor.
-Ce senin e cerul. Murmur putin iritat de faptul ca parca vremea era mai blanda prin partile astea cu oamenii decat in Numantia.
-Avem parte inca de vreme buna, frate. Prielnica pentru stransul roadelor. Sunt sigura ca procesul de distilare al vinului se afla in toi chiar si acum cand vorbim.
Thenaia radiaza bucuroasa in stanga mea. Fapt care imi intuneca si mai mult orice farama de control. Fara sa ma mai pot abtine i-am pus intentionat piedica.
-Printesa Thenaia, aveti grija! O aud pe Dagna deghizata in propria ei servitoare cum spune.
Ma astept sa o vad ajunsa la picioarele mele. Dar gardianul natang al lui Amir fu mai rapid decat mine si Dagna. O prinse pe aceasta in ultima clipa.
-Pasiti cu mai multa grija. Il aud cum ii tine predici.
Thenaia insa nu se lasa inselata si se rasuci ca o cobra spre mine.
-Tu ai fost, iar ai chef de glume proaste? Si te mai miri mereu ca mama nu iti ofera vreo sansa.
-Cred ca ne-am facut destul de ras in fata garzilor palatului. Ingana Melthe scurt. Sa mergem.
Dagna imi arunca in treacat o privire plina de judecata. Am decis sa o ignor.
Pentru prima oara in viata mea eram furios si pornit sa ma razbun pe toti cei din Doriasa.
***
Cand Eira a dat buzna in camera mea in acea zi si mi-a spus de tradarea lui Ivar am refuzat sa cred. Nu am inceput sa ma indoiesc decat in momentul in care a scos sigiliul in fata mea si a inceput sa imi povesteasca cum a ajuns el in mainile sale. Am pus apoi un plan de atac in incaperile private ale lui Kian alaturi de el. Ca in cele din urma sa ii prindem in ascuns pe printul Amir si pe servitoarea Thenaiei si sa ii inlocuim fara sa avem parte de vreo interventie din partea delegatiei lor sau a gardei personale de corp a lui Amir, Melthe. Am fost ajutati si de garzile de incredere ale printului Kian. Altfel planul nostru nu ar fi putut sa devina realitate.
Si acum cand pasesc in sala imensa a tronului din Sytor mintea imi ramane focusata asupra unui singur subiect. Acela al tradarii venite din partea unor persoane dragi mie.
Inca ii aud vorbele surorii mele in urechi.
-Daca nu putem avea incredere nici macar in cei care ar trebui sa ne slujeasca atunci pe cine ne vom putea baza?
-Draga mea! Ma bucur ca te-ai intors cu bine. Aud o voce de femeie batrana cum rupe tacerea si imi ridic in final privirea din pamant.
Coloane opulente cu diferite simboluri imprajmuiesc ambele parti ale salii tronului in timp ce candelabre din cristal sunt dispuse concentric in figuri geometrice pe tavanul albastru inchis, care pare infinit, de nestrabatut. Doua tronuri intunecate inscrutate in aur si aflate pe un amvon inalt vestesc parca in tacere judecata tarii mele.
Regina Evandra inconjurata de o suita de servitoare si de garzi stationate la perete si in spatele coloanelor se opri atunci in fata fiicei sale pe care o imbratisa cu dragoste.
Nu am putut suferi acel tablou. Sa le vad pe cele doua cum se privesc cu dragoste. Cum isi spun ca s-au gandit una la alta si altele asemenea in fata atator ochi straini mi se pare doar un teatru ieftin. Daca s-a vrut asta a fi o prima cursa au esuat in a ma prinde.
CITEȘTI
Epoca întunericului
FantasyUn stat care dăinuie de secole. Nu unul fantastic, ci doar plin de oameni. Imperfecți. O epocă a întunericului care bate la porți. Patru tineri cu destine diferite. Care vor schimba vietile celor din jurul lor definitiv.