Capitolul 11

39 3 0
                                    

la media, prințesa Thenaia de Koskai (credit to the owner of the photo)

Capitolul 11: Chemarea Doriasei 

Perspectivă Eira

Nunta fratelui meu a avut loc la inceputul celei de-a doua luni de toamnă. Chiar in a patra zi, cand ploile din această perioadă nu s-au mai ivit pentru ceva vreme. 

-Cum de poți să fii așa calmă? mă intreabă nervoasă Dagna in timp ce ii perii părul și o ajut să se pregătească pentru ceremonie și petrecerea care va ține pană dimineață in cetate.

-Nu e nunta mea. ii raspund atunci pe un ton jucăuș. Dar cand ii văd fata speriată, imi dreg iar vocea. Insă evident că imi fac si eu putine griji. Adevărata frumusețe nu stă in rochi și baluri, credem că deja știi asta.

-Nu intelegi, nu pot risca să fac vreo greșeală astăzi. Tata se poate răzgandi oricand și mă poate căsători cu fiul vreunui nobil din regat. Crede-mă, sunt multe case de nobili puternice care secătuiesc poporul si care doresc să găsească o cale să ajungă in sanul familiei regale.

-Iar tu uiti probabil că nu vom sta cu mainile pe langă corp. Si că ne vom opune. Nu ne poate da așa ușor la o parte, nu mai ales cand are nevoie de noi. O știe și el, bine, Dagna.

-Vreau ca totul să fie perfect in seara aceasta. 

-Sunt sigură că ai visat la acest moment multă vreme.

-Sinceră să fiu am crezut că nu il voi trăi niciodată. Erling mereu fugea de mine, la orice bal. Crede-mă, cand ma intorceam acasă ii intrebam pe toti servitorii noștri dacă nu miroseam cumva, sau dacă era ceva in neregulă cu hainele mele.

-Oh, crede-mă, după atata dans, iti spun sincer din experientă, cred că el mirosea ca un castore bătran. Eu mereu radeam de el, cand ajungeam acasă. Nu ai idee de cate ori trebuia să se spele inainte. Soren mereu era nevoit să aducă mai mult săpun decat era necesar.

-Se simte totuși ca o seară specială pentru mine. 

-Eu mă bucur că te simți și tu mai bine. După ce aio stat la pat atatea zile. murmur cu voce ezitantă.

-Deja știți și voi de ce mi-a fost atat de rău. Sursa la care eram conectată a fost distrusă și magia mea afectată. Nu cred că voi mai fi capabilă să fac vrăji complexe prea curand. 

-Sigur iar a fost mana celor din Doriasa.

-Eu sunt sigură că a fost acel prinț, Amir. Deși l-am rănit in luptă, asta nu mă liniștește cu nimic. Sunt sigură că e capabil de mult mai rău decat am văzut pană acum. 

-Și eu am crezut că e mai puternic decat ne-a spus nouă. Decat ne-a arătat in acea noapte. 

-Oricum nu mai vreau să practic magia vreodată. Sunt dezgustată de tot ce am făcut pană acum. Doresc o viată liniștită. Lipsită de umbre. Sunt sigur că voi plăti mai devreme sau mai tarziu pentru ce am făcut, orice se plătește, mai ales magia sangelui. Dar vreau să mă schimb, să pun un inceput bun cat timp mai am.

-Te porti de parcă vei pieri curand.

-Viata unei printese in regatul nostru nu e niciodată una lungă și frumoasă, Eira.

-Nu intelegi, nu? ii prind atunci mainile intr-ale mel. Dacă Erling iti va deveni soț, va fi scutul tău. Te vei alătura familiei noastre. Regele Sven nu o să mai aibă așa multă putere asupra ta. Te va lăsa in pace, exact cum a făcut cu sora ta, Namya.

-Crezi că merit un sfarșit fericit? mă intreabă el indurerată și zăresc lacrimi in ochii ei negri. Inima mi se rupe in mii de bucăti. Imi amintește mult de Alicia, nici nu e de mirare că i-a devenit servitoare. Și că amandouă să inteleg așa bine. 

Epoca întunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum