Capitolul 21: Destinul meu
Soren pov
Am stiut ca el va reveni la un moment dat. Si am ales sa astept ca acea clipa sa aiba loc. In zambet multumit imi apare pe chip cand Melthe isi facu simtita din nou prezenta.
-Printul Ivar? Trece el direct la subiect.
-Se afla in incaperile printesei Thenaia. Ii dau raspunsul. El incuviinta scurt si porni din loc. Apoi se opri. Si ridica din spranceana.
-De unde sa stiu ca nu ma minti? Imi da el replica.
Raman asezat la biroul Liu Ivar cu un suras ascuns pe chip.
-Sunt om de cuvant. Nu un mincinos de rand.
-Ce mai urmaresti de data asta?
-Vreau sa vorbesc personal cu regina Evandra. Poti sa ma conduci si sa ma introduci ei?
-Incerci sa o lingusesti? Nu vei reusi. Mai bine renunta. Inainte sa iti pierzi capul.
-Amandoi stim bine ca daca eu patesc ceva, Ivar va actiona atunci. Nu ar trebui sa va temeti doar de primul Amir.
Ochii lui albastri, glaciali se ingustara brusc.
-E cumva o amenintare voalata?
-Nu imi permit astfel de trucuri. Vei avea ceva de castigat.
-Ce crezi tu ca imi poti oferi...
-Te poti intoarce aici si discuta intre patru ochi personal cu Ivar. Cum iti doresti de atat de mult timp.
-Ivar stie de invartelile tale?
-Aici e vorba de noi doi. Nu de el. Accepti oferta mea sau vrei sa iti suflu in ceafa in continuare? O sa ma asigur ca niciodata nu il vei prinde singur pe print. Ci doar alaturi de mine.
Stiu ca suna ca un santaj. Nu ma definesc astfel de actiuni.
Dar, de cateva zile un gand nu imi da pace deloc.
-Pentru in monstru stii bine sa te tathuiesti.
-Deci Evandra iti spune totul tie. Interesant.
-Sunt sigur ca ai observat detaliile asta mult mai devreme. In fine, uita de discutia asta fara sens. Urmeaza-ma.
Nu m-as fi asteptat sa il conving atat de repede.
In mod cert e disperat sa ii vorbesc lui Ivar.
Stiu mai bine ca oricine de la palat ca ca nu voi putea sa stau mereu intre el si Ivar. Drumurile lor mereu se vor intalni. E un test pentru amandoi acesta.
Pentru el, unul al loialitatii.
Pentru mine, unul al rabdarii si increderii.
-Regina Evandra este in incaperile sale? Vad cum il intreaba el pe unul din barbatii postati in fata usor. Garzile acesteia, se pare.
-Da.
-Anunta-ma pe mine. Si pe nobilul Kai.
-Prea bine. Ii raspunde atunci barbatul.
***
Cateva clipe mai tarziu ma aflam in mijlocul camerelor reginei din Doriasa de unul singur.
-Nu m-afi asteptat vreodata la o vizita din partea ta, nobile Kai.
Simt insa dispret in vocea ei ferma si dura.
-Nu sunt trimis de nimeni. Nu am venit cu vreun plan in minte. Acesta nu e vreun joc de-al meu si al printesei Eira.
CITEȘTI
Epoca întunericului
FantasyUn stat care dăinuie de secole. Nu unul fantastic, ci doar plin de oameni. Imperfecți. O epocă a întunericului care bate la porți. Patru tineri cu destine diferite. Care vor schimba vietile celor din jurul lor definitiv.