Capitolul 30: Va deveni curand numai o amintire grea
Eira pov
—Multumesc pentru sprijin, Eira. Sinceră ma temeam ca ceva rau se va intampla, dar in final totul s—a terminat cu bine.
O aud pe prințesa Thenaia cum imi vorbeste in timp ce parasim amandoua castelul cu mantiile trase peste capete. Si cu un mers rapid, sigur. Catre o singura destinatie.
—Sunt gardianul tau, Thenaia. Asta trebuie sa fac. Sa te urmez oriunde ai merge.
—Nu e nevoie sa o faci mereu. Poti sa refuzi. Te cunosc. Nimeni nu te forteaza daca nu doresti sa împlinesti ceva.
—Ma bucur sa stiu ca regina Evandra se recupereaza treptat. Si ca tatal lui Lauto si—a revenit in simtiri.
Cum controlul reginei peste dragonii aflati in Sytor era inca puternic, si de nezdruncinat nu a fost nevoie decat de o mica revizie a celor aflati la curte. Unde controlul ei nu era asa de bine focusat si pronuntat. Nu intelegem cum magia lucra, si cum distanta afecta sau nu legatura in sine. Thenaia a fost nevoita in acest caz sa preia controlul asupra dragonilor de la curte. Prin urmare si controlul asupra tatălui lui Lauto. In schimb ea i—a redat vointa proprie. Si l—a scapat de sub vraja acestui puternic control mental sub care se aflau inca restul. Spre ușurarea lordului Lauto.
—Cel putin stiu acum ca i—am recastigat increderea in mine. Uneori tinde sa se îndoiască de fiecare dintre noi desi incercam sa dam tot ce avem mai bun din noi.
—Ma bucur sa stiu ca in sfarsit o sa ii pot revedea pe copii.
Ne îndreptam acum spre casa lordului Sian.
—Am convocat o alta întrunire la el acasa. O sa avem spatiu si mai autonomiei nedorite care sa asculte convorbirile noastre.
—Veti discuta ceva important?
—Plănuiesc sa le spun despre voi. Avem nevoie de ajutorul lor. Nu doresc sa imi mint oamenii loiali zi de zi. Speram sa aud insa inainte de a face acest pas parerea ta. Crezi ca gresesc?
—Atat de multa incredere ai in acesti barbati?
—Mai este si Doria. Sotia lui Sian. Imi reamintește amuzată Thenaia.
—Daca ne tradeaza? Daca vreunul din ei lucreaza pentru regina in secret?
Thenaia ofta atunci scurt.
—Ai dreptate. Atunci voi mai amana acel moment...
—Nu vreau sa crezi altceva.
—Inteleg ca e riscant. Asa ca ma voi focusa acum pe ce plănuiesc lorzii Marcelo si Sedric.
—La balul celor trei ierni de saptamana asta?
—Exact. E si inainte de Nasterea Creatorului nostru. Trebuie sa fim pregatiti.
—La ce te astepti?
—Sincera sa fiu la o tentativa de asasinat. Din partea lor.
—Ar fi capabili cand stiu bine ca au sanse mari de a nu izbandi?
—Lorzii nostri sunt capabili de multe. Apropo, ai vreo veste de la cei doi?
Ma gandesc la biletul lasat in urma de Ivar si Soren.
—Nu inca. Dar a ramas Erling la palat. In cazul in care apar cu Amir va fi el acolo.
—Sper ca nu te deranjează relatia noastra.
—Bănuiam de mai mult timp ca e ceva intre voi. Inca de cand v—ati intalnit prima oara te—a placut. Si i—ai fost draga.
—Si eu care credeam ca ii intra cu greu o femeie la inima.
CITEȘTI
Epoca întunericului
FantasyUn stat care dăinuie de secole. Nu unul fantastic, ci doar plin de oameni. Imperfecți. O epocă a întunericului care bate la porți. Patru tineri cu destine diferite. Care vor schimba vietile celor din jurul lor definitiv.