"SÖYLE ! YEĞENİM NERDE!"
8.Bölüm
"Ne yeğeni be ? delirdin mi sen ?" dedi Halit.
"Delirdim. Söyle !" dedi Kenan bağırarak.
"Kenan! ne yaptığını sanıyorsun sen!" dedi Hasan bir kaç adamla koşarak gelirken . Kenan'ı Halitten ayırmaları zor olsa da başarmışlardı.
"Bırakın beni be ! " dedi sinirle.
Halit tekrar nezarethaneye doğru götürülürken Kenanı serbest bırakmıştı adamlar.
"Ne yaptığını sanıyorsun Kenan sen."
"Asıl siz napıyorsunuz. Çete bunlar ! Çete ! " dedi sinirle. Nesilden nesile çocuk kaçırıyolar ya" dedi yine.
"Kim bilir nerde şimdi çocuklar. Söyleyecekti işte !" dedi Kenan sinirle. Hasan diğerlerine işaret etmişti gitmeleri için.
" "Yeğenim Nerde?" diye sordun Kenan" dedi Hasan.
"Anlatmaya başlasan iyi olur." dedi Hasan
"Blöf yapıyordum." dedi Kenan. Aslında emin değildi, ama yine de şansını denemişti.
"Söyleyecekti!" dedi yine isyan edercesine.
"Oya gösterdi şu listeyi. Sırf o listede kardeşinle aynı isimde biri var diye yaptığın iş mi Kenan senin? " dedi Hasan.
"Ne yapayım. Herif dakikada bir imada bulunuyor bana! "Kardeşini tanıyorum" diyor. Tehtit ediyor habire. Ayrıca o Listedeki ismin kardeşim olmadığı ne malum? " dedi Kenan gözleri dolmuştu çoktan.
"Ya o adam benim kardeşimse , ya o çocuk.." kesilen nefesini düzeltmeye çalışmış, başarabildiğinde devam etmişti.
"Ya günlerdir aradığım o çocuk benim yeğenimse."
"Ya, ya ben o adamın yüzüne bakıyorum neredeyse her gün. Ya kardeşimse o benim! Başka açıklaması mı var bunun!" dedi Kenan. delirmek üzereydi.
"Önce sakin olacaksın.." dedi Hasan sakince.
"Sonra da bunu ayrıştıracaksın. Olaya kardeşini sokarsan bu işin içinden çıkamayız. Emin olmadan harekete geçmek yok Kenan. Emin olduğunda, tüm kanıtlar bunu söylediğinde sonuna kadar arkanda olacağım oğlum. Ama şimdilik bu davaya "Yağmur ÖZTÜRK'ü arayarak devam edeceksin." dedi
Belki de haklıydı. "Belki de ben evham yapıyorumdur" diye düşündü Kenan. Belki de o adamın da listedeki o ismin de kardeşiyle alakası yoktu.
"Hadi işinin başına." dedi Hasan emir verir gibi bir tonda.
...................................
Kenan hızla odasına girmişti,içine kurt düşmüştü bir kere. Başını masaya gömdü.
"Allah'ım bana bir yol göster. Ne yapacağım ben. Ne yapacağım?"
"Amirim gelebilir miyim?" dedi Oya.
"Gel Oya. " dedi Kenan da sıkıntıyla. "Ne buldun?"
"Öncelikle, Hasan Amirim büyük toplantı odasını bu dava için kullanmamızı söyledi." dedi Oya.
"Aslında orda konuşsak daha iyi olur. Selim de orda zaten. " dedi Oya.
Kenan yanına Oyayı da alarak Toplantı odasına girmişti.
"Evet."
"Listedeki tüm isimlerin eşkaline ulaşmaya çalışıyoruz ama bu şekilde mümkün değil" dedi Oya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...