29.Bölüm ( Yeni Sezon 1.Bölüm)

119 15 38
                                    

Yepyeni bir hayatı vardı artık, Yeni bir işi, yeni bir evi, ve yeni bir ismi vardı. Kocaman dünyada profesyonel bir saklambaç oynamaya mahkum edilmişti. Pencerenin pervazında yine aylardır her gece yaptığı gibi karısından ve kızından gizli gizli göz yaşı döküyordu. Onları kurtarmak için abisini feda etmişti. Ve bu canını öyle çok yakıyordu ki nefes bile almak zor geliyordu ona. Abisi ölmüş, o da kendisinin olmayan bu hayatın içinde sıkışmış kalmıştı.

*******************

"Bulamadınız mı hâla?" dedi mekanik bir ses. "Onu bulup bana getireceksiniz!" dedi bağırarak karşısındaki adamlara.

"Peki efendim" deyip biyat etmişlerdi karşısındaki adamlar ona.

"İstediğin kadar uğraş" dedi Kenan ellerindeki ipleri çözmete çalışırken. "Onu asla bulamayacaksın"

"Öyle mi?" dedi Lider gülerek. "Ona abisini elimde tuttuğumu söylediğimde hiç düşünmeden kendini de ailesini de teslim edecek bana.

" Oğlun o senin Şerefsiz köpek. O senin oğlun! " dedi Kenan sinirle debelenirken.

"Debelenmeyi Kes. İkiniz de kutsal bir amaca hizmet ediyorsunuz anlamıyor musunuz?"

"Çocukların organlarını çalıp başka heriflere satıp para kazanmak ne zamandan beri kutsal bir amaç oluyor?" dedi Kenan. "Kardeşimi senin o pis zihniyetine kurban etmeyeceğim!" dedi sinirle yeniden.

"O, benim onun için özenerek yarattığım hayatta. Onu istesen de bulamazsın. Ona giden tüm yolları kapattım ben, geçmiş olsun."

"Öyle mi?" dedi Karşısında oturan oğluna iğnerek bakan adam. "Getirin!" dedi sert bir sesle.

İki tane adam içeri girdi yanlarında Oya ve Selim de vardı.

"Sakın! " dedi Kenan korkuyla. Ama ikisi de Kenanı gördüğünde gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

"Yaşıyorsunuz!" dedi Oya bir an heyecanla.

"O yaşıyor, ama siz öleceksiniz" dedi Lider alayla. "Şimdi söyleyin bakalım. Veysel nerede ?"

"Çete herkesi bulamıyorsa demek" dedi Selim. Lider adamlarından birine işaret ettiğinde adam Selim'e tekme atmıştı. Selim yere kapaklansa da dik duruşunu bozmamıştı.

"Gelelim sana küçük hanım. Söyle bakalım." dedi Lider Oyaya dönerek..

"Bilmiyorum" dedi Oya. Ama biliyordu. Kenandan sonra en çok bilgiye sahip olan kişi Oya ve Selimdi...

*******************

" Amirim, neden çağırdınız bizi ?" dedi Oya. Herkesten gizli buluşmak istemişti Kenan onlarla. Oya da Selim de garipsemişti bu durumu.

"Lider'in kim olduğunu bulamasak bile, bu iş Liderden de büyük unsurlara dayanıyor gibi duruyor. Kardeşimi bu oyunun içinden çıkarmam gerekiyor. Ve bu konuda sizden başka kimseye güvenemem. " dedi Kenan.

"Nasıl uzaklaştıracağız Veysel Bey'i bu işten ? "

"Veyseli yok edeceksin Oya!" dedi Kenan sert bir sesle.

"N.Nasıl yani, anlamadım?" dedi Oya anlamazca Kenan'a bakarken.

"Yeni bir Kimlik ve Pasaport çıkartacağız. Bu dünyada Veysel Kaya hiç var olmamış olacak. Hiç Kimse onu ne Veysel Öztürk adıyla, Ne de Veysel Kaya adıyla bulamayacak. "

"Amirim, bu suç ama. Yani siz ne derseniz, benim için bir emirdir ama, ya yakalanırsak?"

"O zaman benim sizi tehtit ettiğimi, ve sizin de bu işe dahil olmak zorunda kaldığınızı söyleyeceksiniz."

KAYIP || VeyKenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin