Başında bonesi, hemşireler tarafından ona giydirilen giysilerle girdi içeriye. O yatakta boylu boyunca yatan adam onun kardeşiydi.Ve Kenan biliyordu ki bunun sebebi kendisinin kardeşini koruyamamış olmasıydı. Yavaşca oturdu yatağın yanına koyulmuş küçük tabureye. Kardeşinin elini tutarken bile elleri titriyordu.
"Kardeşim.." dedi sessiz bir şekilde. Sesi çıkmıyordu, çıkamıyordu. "Hepsi bitti. Yakaladım o adamı, her şey geçti. Bu da geçsin, hadi uyan ne olur. Bırakma beni. Beni bir daha yalnız bırakma..."
*******************
Giray ciddiyetle önündeki dosyaları bir kez daha gözden geçirdi. "Sorgu odasına aldığı adamın suç kaydını yazsanız bir ansiklopedi seti kadar çok kitap çıkardı" diye düşündü istemeden.
Elindeki dosyalarla sorgu odasına girdi. Adamın yayıla yayıla konuşacağından adı gibi emindi.Zaten yüz ifadesinde de hiç öyle pişman bir tavır yoktu.
"Evett Lider efendi.Sonunda tanışabildik." dedi Giray sakinliğini korumaya çabalarken.Liderse hiç oralı değildi.
"Metin Kaya" dedi Giray, hâla kafasında oturtamadığı şeyler vardı.
"Oyun oynayacak zamanım yok Metin efendi."dedi Giray sinirlenmeye başlasa da belli etmeyecekti.
"Şimdi söyle bakalım,kimsin sen!"
"Beni konuşturmak için bundan daha iyi sorular bulman gerek komiser." dedi Lider rahat rahat.
"Öyle mi? Peki.." dedi Giray. "Bu çete,bu çeteyi neden kurdun ?"dedi Giray.
"Kendi kendine bir aile babasıyken bir anda ben çocuk kaçırmaya karar vereyim mi dedin? Ne dedin?" dedi Giray.
"Bu sizin anlayabileceğinizin çok ötesinde bir oluşum. Çeteyi bitirmeye kimsenin gücü yetmez. Hele sizin gibi yeni yetmelerin hiç."
"Kendi oğlunu vurdun sen, bana ne anlatıyon?" dedi Giray.
"Şimdi benimle dalga geçmeyi bırak da adam gibi cevap ver. Çete denen bu şeyi sen hangi götle kurdun?" dedi Giray sinirle
"Salak mı sanıyorsun lan beni sen ? sende varmı o göt acaba ? kendi çocuğunu kaçırttırıp onu esir tutan aşağılık bir herifsin sen."
"Ama senin de tasmanı tutan birileri var. Kim onlar?"
"Avukatım olmadan tek kelime etmeyeceğim. "dedi Lider.Oldukça rahattı, onu yakalayamayacaklarına emindi.
"Valla yok çete seni kaçırmışmış da yok senden çocuğunu istemişmiş de sonra sen de vermek zorunda kalmışmışsında sonra da lider olmuşmuşsun da..."
"Sen bu masallarla anca Ünal amiri kandırabilirsin, onu da kardeşin olduğu için işte.Ama ben yemem, sen karaktersiz herifin tekisin."
"Benim anlamadığım şu.. İki oğlun var, bir tanesi de benzemezmi be, bir tanesi de cinsine çekmez mi ? "
"Ya da şöyle söyleyeyim, hangi cani çocuğunu kaçırıp esir tutar, hangi arsız, hangi ırz düşmanı el kadar bebeği bir çetenin içine dahil eder lan!"
"Kenan da Veysel de Senin çocuğun değilmiş. Biliyormusun ne yaparsan yap, artık tıp o kadar gelişti ki , bir tükürükten, bir saç telinden tüm soyunu sopunu bulabiliyorlar."
"Senin hakkında her şeyi bilyorum ben Metin Efendi. Her şeyi"
"Mehtap hanıma takıntılı olduğunu da, ilk kocası yani Kenan ve Veysel'in babasını sırf bu yüzden öldürdüğünü de. "Çocuklarını öldürürüm" dedin diye o kadının seninle zorla evlendiğini de, Büyük çocuğu senin babası olmadığını kimseye söyleyemesin diye ona istediklerini düşündürecek ilaçlar vererek onu nasıl bir yalana bulaştırdığını da... Senin hakkında o kadar çok şey biliyorum ki, bunlar bildiklerim yanında hiçbir şey değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...