3.Bölüm

246 21 35
                                    

SORGU ODASI

"Arkadaşlar, her şeyini aldınız değil mi ?" dedi Kenan yanındaki polislere.

"Aldık amirim evet. Telefonu bilişimde. Birazdan şifresini kırmayı başarırlar. "

"Tamam, siz çıkın." dedi Kenan . Diğerleri çıkınca masaya yaklaştı..

Bu uzun zaman sonra girdiği ilk sorguydu. O yüzden Hasan da odanın diğer tarafindan onları izliyordu.

"Şimdi söyle bakalım..Kamera çalıştığı halde neden bozuk diye yalan söyledin!" dedi sinirle..

...................................

"Şimdi.. Ben Şey.." dedi adam ne cevap vereceğini düşünüyordu. "Ben bozuk sanmıştım." dedi bir anda.

"Seni böyle mi güvenlik şefi yaptılar. Dalga geçme lan benimle. Düzgün cevap ver sorularıma!" dedi Kenan yeniden.

"Neden sildin kayıtları?" dedi bu sefer.

"Ben kayıt mayıt silmedim .." dedi adam bu sefer.

"Bana bak Hamdi efendi! Sabrımı sınıyorsun. İkimiz de o kayıtları senin sildiğini biliyoruz!" dedi sinirle.

"Valla silmedim komserim. "

"Hadi ordan!" dedi Kenan bağırarak..

Kapı birden açılınca Kenan o tarafa döndü.

"Kusura bakmayın Amirim, sorguyu bölmek istemezdim, ama görmeniz gereken bir şey var." dedi personellerden biri.

Kenan çıkmıştı sorgu odasından.

"Evet nedir?" dedi ciddi bir ifadeyle.

"Adamın telefonunu açtık." dedi Oya.

"Bir numaraya sürekli mesaj atmış. Mesajların içeriğini bulmak için biraz uğraştık ama sonunda bulduk." dedi Oya tekrar.

"Kayıp çocuğun fotoğraflarını göndermiş numaraya. Hatta numaradan da "Tam istediğim gibi" diye bir yanıt almış..

"Başka bir şey var mı ?" dedi Kenan.

"Şu anlık yok. Araştırmaya devam ediyoruz."

Kenan telefonu ve konuşma dökümanlarını da alıp yeniden sinirle sorgu odasına giriş yaptı.

...................................

Elindeki telefonu neredeyse atarcasına adamın önüne bıraktı Kenan.

"Ne lan bu ?" dedi sakin olmasını umduğu ses tonuyla.

"Ne bu komserim?"

Kenan adamın kafasını tuttuğu gibi masaya vurmuştu.

"Beni delirtme !" dedi bağırarak.

"Avukat istiyorum. Tek bir soruya dahi cevap vermeyeceğim. "

"İste tabi.." dedi Kenan içinden küfürler ede ede çıkmıştı odadan.

"O neydi öyle Kenan?!" dedi Hasan yanına gelirken.

"Ne neydi amirim?" dedi Kenan anlamamışcasına.

"Adamın kaşını patlattın!" dedi Hasan sinirle.

"İyi yaptım! puşta bak! adamın birine peşkeş çekmiş çocuğu! " dedi sinirle. "Az bile yaptım!"

"Avukat istedi farkındasın değil mi ?" dedi Hasan endişesini belli eder gibi.

"Abi, Allah aşkına. Tüm deliller elimizde. Salamazlar bu herifi. " dedi Kenan.

KAYIP || VeyKenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin