5 Araba peş peşe kocaman yolda konvoy oluşturuyordu. En önde 2 Ambulans vardı. Birinde Amca, Birinde Yeğeni..
"Allah Kahretsin. O herifi nasıl görmem ya ! " dedi Selim kendini suçlarken.
"Hiçbirimiz görmedik Selim, Saklanmıştı. " dedi ruhsuz bir şekilde. "İyileşir değil mi ?" dedi Oya bir yandan ağlarken.
"Güçlüdür Bi kere Kenan Amir'im . Bir şey olmaz ona." dedi Selim güven veren bir tonda.
...................................
1.Ambulans
"Nabız düzensiz, 5 yaşında kız çocuğu Hastane hazır olsun, 2 ambulans geliyor. " dedi görevlilerden bir tanesi hastane ile irtibat halindeyken.
"Bir çocuk için çok ağır olan ilaçlar verilmiş, acil giriş yapmamız gerekiyor. " dedi.
...................................
2.Ambulans
"Tampon yap şuraya!" dedi görevlilerden biri. Ne kadar uğraşsalar bile kanama durmuyordu.
"Hastaneye haber geç. 0RH+ kan hazırda bulunsun. Çok kan kaybediyor. " dedi görevli uğraşırken.
...................................
-Bekleme Odası-
"Off!" deyip ayaklandı Veysel birden. Ne olduğunu kendisi bile anlamamıştı halbuki. Nefesi tıkanıyordu, Kalbi acıyordu sanki.
"Veysel, iyi misin?" dedi Cemile ona dönerken.
"Ben biraz hava alsam iyi olacak. Zaten dikti bizi buraya ne gelen var ne giden. " dedi Veysel. Kendini karakolun dış bahçesine hızla attı.
Nefes alabilmek için verdiği çaba takdire şayandı. Batıl inançları olan bir adam olmamıştı hiçbir zaman. Ama o durumda aklına gelen tek seçenek biricik kızıydı.
"Allahım, kızıma bir şey olmamış olsun nolur ."
Cebinde titreyen telefona bakmak için çıkardı Cebinden. Asistanı Aslıydı arayan.
"Efendim Aslı." dedi Veysel solgun bir sesle.
"Hocam, hastaneye gelmeniz gerekiyor." dedi Aslı .
"Yani biliyorum Hocam, izinlisiniz ama ." dedi Aslı yeniden çekinerek.
" 2 ambulans ve 1 araba dolusu çocuk hastaneye geliyor. Başhekim "Tüm Acil Servis Doktorlarını çağır" dedi. Size de ihtiyaç olabilirmiş." dedi Aslı.
"Olay neymiş peki, öğrendin mi?"
"Evet. Polis ekibi getirecek çocukları. " dedi Aslı.
"Tam bilgi vermediler. Gizli bir operasyon olduğu için. Çocuklardan birinin durumu ağırmış. Diğerleri iyiymiş, ama yine de sağlık kontrolleri yapılacakmış. " dedi Aslı.
"2 Ambulans demiştin?" dedi Veysel kuşkuyla.
"Bir Polis memuru, Çıkan çatışmada vurulmuş sanırım." dedi Aslı. "Gelecek misiniz ?" dedi yeniden.
"Karakoldayım ben. 5 Dakikaya orda olurum." dedi Veysel. Kızının haberini beklemek tabiiki istediği şeydi ama başka bir çocuğun ölümüne sebep olursa bunun altından asla kalkamazdı.
Veysel hızla içeri döndü yeniden. Cemile merakla bakıyordu kocasının yüzüne.
"Veysel?" dedi merakla.
"Cemile'm, benim gitmem gerek. Acil hasta gelmiş de. Beni çağırdılar hastaneden. " dedi Veysel. "İşim erken biterse gelirim zaten, hastane şurası." dedi . Cemile el mecbur kafasını salladı olumlu anlamda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...