12.Bölüm

227 17 58
                                    

"Nasıl ya! Hasan Amirde mi çetenin içindeymiş?"dedi Selim sinirle masaya vururken.

"Bu ne arkadaş her yerden bir kolu çıkıyor bu çetenin. Nasıl çökerticez biz bu çeteyi" dedi sinirle yeniden

"Hayır topladığımız bütün deliller uçtu gitti"dedi Selim sinirle. Cümlelerini ardı ardına sıralıyordu.

"Ben olsam kesin bir yedek tutardım. Demekki bu komiser bahsettikleri kadar iyi değilmiş." dedi içinden Nehir. Böyle büyük bir operasyonda yedek tutmamak aptallıktı.

Oya rahat bir tavırla Nehir'in yanından geçip masanın altındaki dolaba eğilip parmağını kilidin üzerine koydu.

"O ney lan?" dedi Selim şaşkın şaşkın

"Kenan Kaya'nın gizli zulası canım" dedi Oya kendine güvenen bir sesle.

"Tamam da buna neden senin erişimin var?" dedi Selim merakla.

"Kilidi, yazılımı kim tasarladı sanıyorsun?" dedi dolaptaki Laptobu çıkararak.

"Laptop mu yani gerçekten mi ?" dedi Nehir inanamayarak.

"Laptopun şifresini ben bile bilmiyorum. O yüzden becerilerimi konuşturmam gerekecek." dedi Oya.

"Bu laptobun kilidini kimsenin kuracağını düşünmedi mi yani ?" dedi Nehir inanamayarak.

"Aslında şöyle oldu..."

...................................

Flashback

"Buyurun Amirim, beni çağırmışsınız" dedi Oya. Normalde Kenan aracı kullanmaz, direk arardı. O yüzden bu Oyayı korkutuyordu.

"Geç şöyle otur." dedi Kenan ciddi bir şekilde.

"Sana güvenebilirim değil mi?" dedi Kenan  tedirgin bir şekilde.

"Tabiiki amirim"

"Şimdi sen bu laptobu alıyorsun, ve burdan çıkıyorsun. Ve en kısa zamanda buna benden başka hiç kimsenin giremeyeceği bir yazılım oluşturuyorsun." dedi Kenan ciddiyetle.

"Amirim, kusura bakmayın ama ben bu kadar tedbirin neden olduğunu sorabilir miyim?"

"1.si yalnızken bana amirim denmesinden haz etmiyorum , 2. Si de şüphelendiğim biri var. "dedi Kenan

"Selim mi ?" dedi Oya. "Onu bu toplantıya cağırmadığınıza göre."

"Yok. Selim iyi çocuktur. İyi bir polistir de. Ama biraz ağzından laf alması kolay bir tip.daha farkında bile olmadan her şeyi söyleyiverir. Aramızda kalacak bu"

"Peki abi. Kim peki içimizdeki Hain?"

"Hasan Amir. Ama hâla aklıma yatmayan şeyler var. Beni kendisi soktu bu davaya. Neden?"

"Bir de şu dolaba parmak izi kilidi ayarlayalım.Onu da sana bırakıyorum" dedi Kenan. Oya onaylamış ve Kenan'ın laptobunu alıp çıkmıştı odadan.

...................................

"İşte böyle" dedi Oya.

"Nasıl ya ? Benim neden bundan haberim yok " dedi Selim.

"Ağzında bakla ıslanmıyor, ondandır Selim" dedi Oya da kızarcasına. bir yandan da kurduğu sistemi açmaya çalışıyordu. Çok geçmeden yüzü düşmüştü.
"Bu ne şimdi?" dedi sorgularcasına.

"Ne o ?" dedi Nehir merakla.

"3 faktörlü şifre koymuş."

"Yani?" dedi Nehir anlamayarak.

KAYIP || VeyKenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin