Sabahın erken saatlerinde yüzüne vuran rüzgarla önündeki manzaraya baktı Adam uzun süre. "Allah Kahretsin!" dedi bir kaç adım ötesindeki denize doğru bağırırken.
"Bu Kaçıncı lan! " dedi gözlerini kaçırarak. " Bu 1 Hafta içinde bulduğumuz Kaçıncı Çocuk Serdar?" dedi dehşet içinde. "Biz neyin içindeyiz.?" dedi sıkıntıyla.
"4. amirim." dedi Serdar. "Tüm birimlere bildirildi. " dedi ciddiyetle.
"Bahar hazırlıkları yapıyor. Ön otopsi için, birazdan burada olur." dedi yeniden. Çok geçmeden ekibin diğer üyeleri de görünmüştü.
"Evet Bahar, bir şey de bana ." dedi Akın.
"Gördüğünüz gibi , Çocuğun Kalbi yok." dedi Bahar titreyen sesiyle. "Kesikler çok düzgün.. Yine.." dedi ciddiyetle. "Bu işin eğitimini almış birinin yapmış olma olasılığı çok yüksek. Büyük ihtimalle bir cerrah. " dedi Bahar.
"Bunları biliyoruz. Bilmediğim bir şey söyle bana . " dedi Akın sert bir şekilde.
"Ve yine ağzında bir Not daha var." dedi Bahar artık bıkmışcasına.
"Bizim olanı bize geri verdiler. "
"Ne demek yani şimdi bu ? " dedi Ebru sinirle.
"Bilmiyorum, ama tek kişi olmadığı çok açık." dedi Serdar.
Daha 1 hafta olmasına karşın 4 tane çocuk cesedi bulmuştu Cinayet Büro Amiri Akın Karaca. Ama hiçbirinin kimliğine bile ulaşamamıştı. Sanki ölen çocuklardan hiçbiri bu dünyada hiç var olmamış gibiydi...
"Amirim, detaylı otopsi için merkeze götürüyoruz." dedi Ebru sesi titrerken.
"Tamam" dedi Akın sıkıntılı bir nefes verirken.
————————————————
"Bir şey buldunuz mu ? " dedi Ebru heyecanla telefondaki isimle konuşurken.
"Evet. Ama bu konuyu sadece Akın Amirim ile paylaşabilirim."dedi karşısındaki ses.
"Peki, Tamam." dedi Ebru telefonu kapatırken. Hemen sonra Hızlıca Akın'ın odasına gitmişti.
"Gel!" dedi Akın tıklatılan kapıyı duyduğunda.
"Amirim, Kayıp Çocuklar Biriminden Oya Hanım aradı. Bir şey bulmuşlar. Ama sadece sizinle paylaşabileceklerini söylediler." dedi Ebru.
"Tamam. Bağla arkadaşı." dedi Akın ciddiyetle.
————————————————
"Amirim!" dedi Oya neredeyse koşar adımlarla Kenan'ın yanına gelirken.
"Kızım, bismillah ya, ben daha yeni uyanıyorum. Ne oldu? ne bu telaş?" dedi Kenan merakla bakarken.
"Yaklaşık 2 saat önce. Cinayet Bürodan bir fotoğraf daha geldi " dedi Oya.
"Yuh!" dedi Kenan birden duyunca. "1 Hafta içinde 4 çocuk mu ? " dedi Kenan üzgünce.
"Çıkmadı mı veri tabanından bir şey?" dedi Kenan.
"Hayır, ama ben size sormadan bir şey yaptım."dedi Oya.
"Ne yaptın? " dedi Kenan ciddiyetle.
"Çetenin Kaçırdığı Çocukların resimleriyle çapraz arama yaptım." dedi Oya.
"Sonuç?"dedi Kenan.
"Ölen Çocukların Hepsi, O depodan kurtardığımız çocuklar. Çete hepsini tek tek avlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...