Adımlarını hızlandırdı Veysel. Gözleri hemen dolmuş, gördükleri hâla bir hayalmiş gibi geliyordu. Sanki yaklaştıkça kaybolacak olan bir silüet gibi geliyordu, ama yine de gördüğü an hızlı adımlarla yanına gitmek istemişti abisinin. Sonunda dayanamayıp sesini yükselterek seslendi. "Abi!"
Kenan duyduğu sesle ani bir şekilde o tarafa dönmüştü. Bir Veysel'e , bir de yanındaki Oya'ya bakıyordu. Kenan'ın ona baktığını gören Veysel arada kalan mesafeyi koşarak kapatmış sıkıca sarılmıştı abisine. Kenan da kayıtsız kalamamıştı. Kardeşinin kokusunu içine çekerken bir yandan da defalarca öpüyordu.
"Öldün sandım" dedi Veysel ağlayarak. "Seni kaybettim sandım" dedi kollarını biraz daha fazla sıkarken.
"Hadi, tamam yeter bu kadar." dedi Kenan soğuk bir sesle. Veysel buna anlam veremese de Kenan'ın tedirgin bir şekilde etrafı kolaçan ettiğini gördüğünde anlamıştı. Abisi onu korumaya çalışıyordu...
*******************
Aylar Önce
"Herşey hazır mı Oya?" dedi Kenan ciddiyetle. Selim masanın bir tarafında , Kenan ise diğer tarafında duruyordu.
"Hazır abi." dedi Oya. "Artık Veysel Kaya diye biri yok. Artık A.."
"Dur" dedi Kenan titreyen sesiyle. "Bilmek istemiyorum"
"Nasıl yani? neden ki?" dedi Oya anlamamıştı. Kenan bakışlarını kaçırıyordu sürekli. Ağlamamak için kendini tuttuğu çok belliydi.
"Bilirsem, dayanamam. Bir yolunu bulur, onu görmeye giderim. Beni takip ederler, bulurlar onu. Yapamam"
"Abi, sen takip edilmezsin ki" dedi Selim kendinden emin bir şekilde. "İşimi şansa bırakamam Selim." dedi Kenan. "Eğer artık Veysel Kaya yoksa, abisi Kenan Kaya da yok demektir."
*******************
"Israrla bu hastaneye gelme isteğinden anlamalıydım!" dedi Kenan Oya'ya dönüp.
"Kardeşler kavuşsun istedim, hem.. İçerideki Selim, abi Selim. Kim olduğunu bilmediğim, liderin adamı mı belli olmayan doktorlara onu emanet edeceğime Alperen Bey'e teslim etmek sence de daha mantıklı değil mi?"
"Beni bu işe karıştırma demedim mi sana?" dedi Kenan tedirgin bir şekilde. "Onun yeni hayatını tehlikeye atarım demedim mi ?"
Veysel içeride Selim ile ilgilendiğinden sözünü esirgemeden konuşabiliyordu Kenan.
"Biliyorum" dedi Oya. "Ama hâla liderin kim olduğunu bilmiyoruz. Onu Alperen olarak bulmayacaklarının garantisi de yok. İster Alperen olsun, İster Veysel. Gözünüzün önünde olması çok daha mantıklı."
"Nerede olduğunu, kim olduğunu bilmeden onu Liderden koruyamazdınız."
Kenan göz ucuyla Oyaya baktı. Haklıydı Oya biliyordu.
"Bu iş çok uzadı" dedi sinirli bir şekilde. "Koskoca emniyet teşkilatı kıçıkırık bir tane adamı bulamıyor mu yani?"
"Korkarım bu iş sandığımız kadar basit değil abi" dedi Oya
"Ne demek o?" dedi Kenan merakla.
"Siz gittikten sonra emniyette tüm dengeler degişti" dedi Oya.
"Yeni bir emniyet müdürü atandı. Sizin yerinize yeni bir baş komiser atandı. Ayrıca Kayıp çocuklar bürosu artık soruşturmayı Cinayet bürodan bağımsız yürütüyor."
"Kim geldi benim yerime?" dedi Kenan merakla.
"Giray Korkmaz"
"Güzeeel" dedi Kenan zafer kazanmış gibi bir gülümsemeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...