Veysel bir saniye beklememişti abisine sarılmak için. "Senin bir suçun yok ki abi." dedi Veysel, abisine kırılmamıştı, gücenmemişti tabii. "Sen de çocuktun, ne yapabilirdin ki?" dedi derin bir nefes alırken.
Uzun zaman önce ben hastanede çalışırken Bir bey amca vardı. Kimsesi kalmamıştı onun da. Bir gün bana "Senin için neyin doğru, neyin yanlış olduğunu bilemezsin demişti. "
"Kaçırılmamın neresi doğru olabilir ki?" dedim kendi kendime.
Sonra adam meramımı anlamış olacak ki ekledi. "Her şerde biraz hayır vardır, Ve bazı bu dünyada bazı yanlışlar, daha büyük bir şeye hizmet etmek uğruna yazılırlar. Bu evreni, insanları yaratan yüce rabbimiz tarafından." demişti. " dedi Veysel. O günler aklına geldiğinde gülümsemişti burukça.
"Bana bir keresinde "Senin yarın eksik oğlum" demişti. Anlamamıştım. "Kiminin eksik yanı eşidir, kimininki annesi, kimininki babası, kimininki de kardeşidir" demişti. "Bak şimdi yanımdasın. Ve ben herşeye rağmen kendimi o kadar güvende hissediyorum ki. Benim eksik yanım senmişsin abi. " dedi Veysel.
"Belki de iyi olmuştur beni kaçırması." dedi abisine bakarken. "Çünkü yıllar sonra seni hu cehennemden çekip çıkarmaya benim gücüm yetmezdi. Ama sen, sen beni yıllar sonra bu ateşlerin içinden çekip aldın. " dedi..
——————————————————
"Ben sen ne dediysen onu yaptım" dedi Ünal sinirli bir şekilde.
"Ben sana istediğin her şeyi verdim. " dedi sesi solarken.
"Çünkü beni buna mecbur bırakan sendin, Yıllarca timsah gözyaşlarıyla herkesi kandıran da." dedi Ünal sinirli bir şekilde.
"Nasıl yapacaksın, ne yapacaksın umrumda bile değil. Üzerimdeki bu çamuru sileceksin. Bu işten adımı sileceksin!" dedi neredeyse bağırırcasına."
"Kenan'ın bizi neredeyse bulmasına sebep oldun, bir de ödül mü bekliyorsun gerçekten?"
"Ben bir şey yapmadım, her şeyi sen yaptın.. Şimdi tüm suçu bana yıkarak tüm iyi niyetleri sen mi alacaksın! yok öyle dünya!" dedi Ünal.
"Sen düşün bakalım Lider efendi" dedi Ünal tehtitkar bir ses tonuyla. "O çetede organlarını çalmadığın tek çocuk neden Veysel?" diye sorup duruyor Kenan. Dua et de cevabı bulamasın."
" "Bir bedel ödemek zorundasın oğul, bu yüce divandan çıkmak için canından bir parçayı bize teslim etmek zorundasın.." hatırladın mı ?" dedi Ünal soğuk kanlı bir şekilde.
"Ben yapmam gerekeni yaptım, zamanında sana uyup da seni dinlememem lazımdı. Sonrasında çok uğraştım onu senden alayım diye.." dedi Ünal. "Ama kimi kimden alıyorum değil mi ?" dedi hayal kırıklığıyla.
"Ama bundan sonra yok. kendine başka birini bul sana birilerini ispikleyecek. Ben yeğenlerimi satmam bu saatten sonra sana. Artık elinde beni tutabileceğin hiçbir şey de kalmadı. " dedi Ünal. "Yakamdan düş. Yoksa Kenan'a her şeyi en başından anlatmaktan çekinmem."dedi Sert bir şekilde.
——————————————————
Kenan son kez sıkıca sarıldı kardeşine ve yeğenine.
" Bir süre gelemem" dedi kardeşine bakarak. "Beni takip edeceklerdir, onları kendi ellerimle buraya götüremem. O yüzden biraz ayrı kalacağız aslanım." dedi tekrar sarılırken.
"Her şey için çok teşekkürler abi" dedi Cemile teşekkür ederken.
"Abi, iyiki varsın ya" dedi Veysel abisine hızla sarılıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP || VeyKen
Fanfictionİki Kardeşi Ayıran da Birleştiren de Bir Kayıp Hikayesiydi...