- Öcsi ébredj rázogat finoman a bátyám. Én meg kómásan ránézek.
- Még 5 perc húzom magamra a takaróm, de ő nem engedi és lehúzza rólam.
- Most jelentették be a gyűlésen, hogy mától nem kell iskolába mennetek, mert szalagavató lesz az iskolában, holnap meg elkezdődik a téliszment. A nappalotok szabad viszont este elvisz titeket valahová a Magyar Ökumenikus segélyszervezet. Ja és üzenik, hogy ma látogasd meg a tábori könyvtárat, mert megérkezett az első leveled a társadtól.
- Ha jól emlékszek 6-tól 20:00-ig van nyitva. Annyira izgatott vagyok beszélek szinte üvöltve és kissé túlpörögve. - Te is belementél ebbe a programba? kérdezem a bátyámat.
- Igen, jó lenne végre egy pár vagy egy új barát és úgy érzem elég jól tudok már magyarul, hogy felszedhessek valakit. Talán még az akcentusommal is imponálni fogok kacsint.
Felöltözök, lemegyek az étterembe, rögtön az ételkiadóhoz megyek, átnézem a magyar asztalokat (én svéd helyett midig így hívom, a hazámban meg német asztalnak). Most zserbó, húsleves és paradicsomfőzelék vár ránk. Odamegyek egy konyháshoz és ezt kérdezem:
- Lehet ételhordóba elrakni késöbbre? kérdezem kicsit tört magyarral, de szerencsére csak kedvesen mosolyog és átnyújt nekem 3 kis műanyag dobozt.
- Köszönöm hálákodok, majd szedek bele és elhagyom a konyhát. Út közben megkérdezek egy rendőrt, hogy hol találom a könyvtárat.
- Arra találja mutat balra nekem meg majd kiesik a szemem, annyira közel van és megindulok felé. Ahogy belépek rögtön egy tágas tér fogad galériával és szakadásig tömve lévő polcokkal. Odamegyek a kölcsönzőpulthoz és meglepetésemre egy fiatal fiú fogad.
- Öhm.. Szia hol találom a gépeket?
- Szia elmész jobbra fordulsz és felmész a lépcsőn a galériára, utána elmész a végéig.
- Köszi és bocsi a tapintatlanságért de te hány éves vagy?
- Semmi gond 16 éves vagyok és Szebinek hívnak és ebben az országban kötelező 50 órás közösségi szolgálatomat töltöm épp mondja
- Nem unalmas egy könyvtárban egész nap?
- Egész jól beszélsz magyarul haver. dicsér meg - És valóban az, mert én inkább sportember vagyok, de kell az 50 óra, hogy leérettségizzek ezért elviselem sőt, ha te gyakrabban jössz, akkor még jobb lesz.
- Jönni fogok főleg, mert benne vagyok egy 30 napos levelező programba és mivel nekem nincs telefonom csak itt tudom megnézni és válaszolni rá.
- Izgalmasnak hangzik, az egyik barátom mondta is, hogy jelentkezik rá. Danielnek hívják. Amúgy ha már így vagyunk bal kezét nyújtja Barátok?
- Barátok fogom meg a kezét és bólintok megerősítésként. - De most már tényleg megyek. Felmegyek a galériára és az utasításnak megfelelő irányba és szerencsére rögtön megtalálom a gépeket. Az egyikhez oda is ülök, bejelentkezek a email fiókomba és a Daniel nevet keresem, mivel tájékoztattak, hogy őt kapom levelezőtársnak. Nagyot nevetnék ha Szebi barátja lenne a társam. Meg is találom és megnyitom a levelet és ez fogad:Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannes253@gmail.com
Levél:Kedves Johannes.
Bocsi a késői zavarásért, de nem tudtam, hogy neked mikor jó. Őszintén mindig a nap végén tervezek írni neked szóval meg kell szoknod. 😉
Sokat gondolok, arra még most is, hogy mit írjak neked és oly sok kérdés fogalmazódik meg bennem. Lenne néhány ismerkedős kérdésem:
Hogyan éltek a családoddal a táborban?
Van még hozzátartozód?
Eszel rendesen?
Normális testsúlyod van?
Mert bár nem tudom, hogy milyen menekültnek lenni, de kicsit aggódom érted.
Én egy fekete hajú, zöld szemű 175cm magas srác vagyok. Ha szeretnéd egyszer küldök képet is.
Huh mit mondjak még?
Elég lustálkodósra sikeredett ez a napom, mivel elaludtam és, már nem érte meg bemenni az iskolába, mivel dél körül keltem.
A legjobb barátom így is egész nap a nyakamon volt és bolond hangüzeneteket küldött. Tudod mit? Be is linkelem ide neked remélve, hogy ha rossz kedved van ettől feldobódsz.
Daniel csatolt fájlt küldött
Daniel csatolt fájlt küldött
Daniel csatolt fájlt küldött.
Aztán átjött hozzám, az a bolond barátom és tanulással, videójátékozással töltöttük a napot.
Na és neked milyen lett a mai napod?
Remélem jó benyomást keltettem és szeretnél velem barátkozni.
Várom a válaszod.
Jó éjt!
Ai. Daniel.
VOUS LISEZ
Találkozásunk
Roman d'amourA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...