2. Levél Daniel

70 8 3
                                    


Reggel van és nagy izgatottsággal kelek ki az ágyból és ülök le a gépemhez, hogy megnézhessemm Johannes levelét. Kicsit, azért szkeptikus vagyok, hogy nem bírok magammal és visszaírok reggel, ezzel felborítva a tervemet, hogy este fogok neki mindig írni.
De mi lenne, ha ma 2 levelet írnék neki gondolkozok el. Na mindegy egyenlőre csak elolvasom. Bekapcsolom a gépet és a monitort, várok egy kicsit, megnyitom a gmail alkalmazást, bejelentkezek, megkeresem Johannes emailját és már rá is kattintok, elkezdem olvasni:

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél

Kedves Daniel

Egyáltalán nem zavarsz és nem tudsz felkelteni, mert nincsen telefonom és csak akkor netezek ha a könyvtárba jövök. Képzeld ma megismerkedtem egy fiatal sráccal Szebinek hívják esetleg ismered? Mert mondta, hogy van egy Daniel nevű barátja. Bocsi, hogy ilyen sokat fecsegek. Most már rátérek a kérdéseid megválaszolására. Egyébként a nevem magyarul Jocó, szóval szeretném, ha így hívnál.
Egész jól élünk itt de nyilván jobb lenne egy családi ház.
Egy hozzátartozóm maradt, aki a bátyám, a szüleimet felrobbantották a háborúban....

Nem kell szabadkoznod, jólesik, hogy elmondom. Aranyos, kedves fiúnak tűnsz és ez tetszik.

Igen eszek rendesen és normális a test súlyom. Szerencsére a háború nem vette el az étvágyam és a bátyámét se. Szerintem egyáltalán nem gond, ha pihenős napod van. Nekem kb. sosincs időm vagy tanulok vagy dolgozok, barátaim nem nagyon vannak. Karkötőket kötök és eladom egy parkban ahol a bódém van. Ha gondolod küldök neked egyet. Nagyon tetszenek a hangüzenetek, olyan hangosan nevettem, hogy mindenki rám nézett, egy ideig, azt hittem kidobnak, de szerencsére nem. Most már ideje dolgozni mennem, alig várom a következő leveledet Dani és remélem barátok leszünk.

További szép napot

Megnyugtató a levele, föleg, hogy minden rendben az egészségével.
Meglep, hogy ennyire nyíltan beszél a családjáról. Nagy becsben fogom tartani, hogy megbízik bennem.
Hm. szóval Jocó ez tetszik bár nekem a Johannessel sincs bajom, de ha ez a kívánsága. Igazából nem lep meg, hogy nincs telefonja, de én megoldom a problémáját. Tisztelem, hogy ilyen fiatalon már dolgozik és persze, hogy kérek karkötőt talán többet is, sőtt talán a barátaimnak is adok és összedobjuk az árát akár kéri, akár nem. Sajnálom, hogy nincsenek barátai pedig kedves srác és a báttyával is szívesen megismerkednék biztos ö is jó fej. Várjunk megismerkedett Szebivel? Akkor tudok neki ajándékokat küldeni. Szuper.
- Kisfiam megjöttünk! üvölti el magát anya én pedig lerohanok a lépcsőn és megöleltem.
Lehet, hogy sokan ,,pisisnek" tartanak, de én nagyon szeretem a szüleimet és nem vagyok szégyenlős mások vagy akár a barátaim előtt megölelni őket.
Amint lemegy ez a családi dolog már indulok is a könyvtárba.
Amint beérek egyből Szebit keresem.
Helyette Tomival futok össze.
- Jó reggelt DD képzeld annyira jó levelező társam van. mondja izgatottan. Az apja pilóta az anyukája pedig lakberendező. Kiderült, hogy nem magyar csak jól megtanulta a nyelvet.
Na igen nekem is melengeti a szívem, ha egy külföldi magyarul tanul, mert én elég hazafi vagyok és nem érdekel, hogy politikailag gyűlölnek minket más nemzetek. Ezért is van az egyik falamra festve egy magyar zászló.
- Ez mind szép és jó, de nem találkoztál Szebivel? Mert kiderült, hogy pont abban a táborban végzi az 50 órás kötelező közösségimunkát, ahol a levelezőtársaink laknak ideiglenesen.
- Sajnos még nem de kösz az infót én is beszélni fogok vele mindenképp. Amúgy mi a véleményed a levelezőtársadról az első levélváltásotok alapján?
- Kedves, vicces, alázatos és biztosan helyes.
- A ,,helyes" szó alapján lehet, hogy kérni fogok egy képet Sophietól.
- Szerintem még korai lenne, de te tudod. Én egy telefont fogok neki küldeni, mert nincs neki és csak, akkor tudunk beszélni ha a könyvtárba van.
- Az enyémnek szerencsére van de most mennem kell. Késöbb találkozunk. és ezzel szalad is órára.
Ahogy telik, múlik az idő eljön az ebédidő, ezért elmegyek egy közeli étterembe és micsoda meglepetés Szebi pont előttem áll az ételkiadó ablaknál. Megfogom a vállát és leszólítom:
- Szia, tudnánk beszélni?
- Persze én is meg akartalak keresni, mert kérdezni akartam valamit.
- Oké akkor üljünk le.
- Akkor kezd te néz rám érdeklődve.
- Na szóval van ez a levelezőtárs dolog és Johannes másnéven Jocó írta nekem, hogy összefutottatok a könyvtárban. Esetleg eltudnál neki juttatni néha 1-2 apróságot?
- Persze, semmi akadálya. Pont azt akartam kérdezni, hogy Jocó e a levelezőtársad, de megkaptam a választ. A táborban adtam neki, egy telefont, szóval szerintem ne lepődj meg, ha sűrűbbek lesznek a levelek és gyorsabban válaszol, bár szerintem kell 1-2 hét mire megtanulja használni. De biztosan írni fogja a mai levelében. Azelőtt adtam neki, hogy elment dolgozni a leveled megválaszolása után.
- Pont egy telefont akartam neki küldeni elsőnek, de örülök, hogy adtál neki egyet. Bár kicsit szomorú vagyok, hogy nem én adtam, de ez van.
- Képzeld elmentem munka után a bódéjához és vettem egy karkötőt tőle nézd. ezzel felhúzza a pulóvere ujját és ott virít egy elég mutatós karkötő a csuklóján, én pedig nem győzök ámulni, milyen jó kézügyessége van Jocónak. Alig várom, hogy nekem is küldjön.
- Amúgy gondolkoztam ezen az ,,első ajándékos" dolgodon és szerintem összeállíthatnál neki, egy magyar édességes dobozt, hogy kóstolon meg párat, mert nem hiszem, hogy jár boltba vagy volt már egy csomószor.
Amint elmondja az ötletet azonnal feldobódok, mert mindenképp akarok küldeni neki és a báttyának valamit. Biztosan mindketten megkóstolnák.
- Mikor mész legközelebb?
- Holnap
- Rendben, akkor úgy jó ha ma összeállítom és holnap reggel behozom?
- Tökéletes mondja és elköszönésképp lepacsizunk.
Hah ez Tominak biztos nem jutna eszébe, fölényeskedek kicsit magamba büszkén.
Amint kimegyek a könyvtárból, rohanok haza és már írom is a listát, hogy mit vegyek.

Bevásárló Lista:                               Szerencsi csoki                       Balatonszelet.                    

Sportszelet                                   
Boci csoki.                          
Tibi csoki                                            Melódia.                           
Vadász                                 
Bohóc                 
Lottó                                     
Túrudi                                  

Amint megvan a lista már pattanok is fel a kerékpáromra vásárolni.
Szerencsére gyors vagyok, ezért 20 perc alatt bevásárolok és hazamegyek. Amint belépek a házba megpillantom apát a tv előtt.

- Apa van valahol egy dobozunk?
- Mire kell az neked fiam?
- Étel kóstolót akarok küldeni a levelezőtársamnak.
- Áh rendben, van is egy mellettem felkapja és a kezembenyomja.

Én pedig már futok is fel a szobámba beletenni a dolgokat. Összeragasztom a tetejét és beleteszem a táskámba, hogy reggel ne hagyjam itthon, mert hát én elég feledékeny vagyok.

Tanulás után nekiállok megírni a napi 1 levelet:

Feladó: Daniel98@gmailcom
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél

Kedves Jocó
Nagyon megnyugtattak a tények amiket írtál.
Holnap már nem kell iskolába mennünk mivel téliszmnet.
Egyben megrázó is egy kicsit az a robbantós dolog. Köszönöm, hogy megbízol bennem. Ígérem nagy becsben tartom.
Persze, hogy lehetünk barátok. Hallottam Szebitől, hogy adott neked egy telefont és épp tanulod.
Ha gondolod segíthetek nyugodtan megkérdezhetsz ha valamire nem jössz rá.
Megmutatta a karkötőjét is és alig várom, hogy küldj egyet nekem is. Szebivel küldetek neked és a bátyádnak egy kis dobozt kóstolónak, amiben különböző ételek vannak.
Remélem lesz benne olyan ami ízlik.
Jó éjt.

A levél megírása és elküldése után lemegyek elfogyasztani a vacsorámat ami bolognai volt. Miután megeszem, megköszönöm az ételt, fogatmosok, lefürdök és ágyba bújok.

TalálkozásunkWhere stories live. Discover now