19. rèsz

18 4 5
                                    

Jocó szsz:

Kint jó nagy vihar tombol, az eső szakad, szinte már bugyborèkol. Nagyon jó erre kelni ès suliba indulni.. Az ablakrengető dörgèsről ès a villámlásról meg ne is heszèljünk. De jó lenne, ha Dani most velem lenne ès vèdelmező karjait körèm fonná.
Mostanában kicsit furcsa érzésem támad mintha... mintha nem hallanék egy kis ideig. Ha huzamosabb ideig megmarad elmondom a bátyámnak meg a többieknek de még nem érzem komolynak. Lehet, hogy csak halucinálok. Ekkor kopognak.
- Öcsi hm.......... - Én nem hallok semmit, látom, hogy mozog a szája, de nem hallom mit mond. Csak ilyen furcsa zúgást vagy inkább hanghullámot hallok.
Még mindíg a szobámban van. Na jó ez kezd zavaros lenni... 
- ÖCSIII - üvötlözik
- Bocsi csak elgondolkodtam - kezdek el mentegetőzni.
- Szóval azt akartam mondani, hogy először is Jó reggelt hètalvó a másik meg holnap eljösz velem bevásárolni? Hètvègèn este grill partit akarok szervezni.
- Igen megyek, majd szólj - mondom fáradtan, mivel egy most keltem kettő èn frontèrzèkeny vagyok ès lefáraszt ez a nem túl kellemes idő.
- Jó-jó, addig összedobok egy kis reggelit, addig szedd össze magad ès irány a suli. - Majd kimegy ès becsukja az ajtót.

<-              Dani ❤️.                      📞 🎥 ℹ️

🗨️: Jó reggelt szerelmem, jól aludtál?

Dani mondanom kell valamit... :💬

💬: Megilyesztesz, mit?

Nem nagy dolog csak nèha úgyèrzem nem hallok... Most is előfordult, amikor a bátyám bejött mondott valamit, de nem hallottam mit csak a szája mozgását láttam 🥲👉👈:💬

💬: Baby.. úgyèrzem ezt nem mondtad el nekik. Pedig ez nem kis dolog! Ha nálam lennèl ès úgy mondanád azonnal vinnèlek be fül orr gégészetre.

Lehet, hogy csak bedugult :💬

💬: Kicsim... Az nem ilyen hidd el, legalábbis ahogy írod jó ideje van ez ès a bedugulás nem tart sokáig ilyen időszakban.

Akkor legyen az, hogy ha mèg 2szer előfordul szólok nekik is ès bemegyünk jó? 🙂 :💬

💬: Úgyèrzem nem tudlak meggyőzni szóval legyen..

Szeretlek ❤️:💬

💬: Èn is tèged 👨‍❤️‍💋‍👨

🔢📷🏙️Aa.                                             🎙️👍

Hát nem volt túl jó a vèlemènye.. Na mindegy, ahogy kinèzek az ablakomon látom, hogy elállt az eső ès szivárvány jött lètre. Le is fotózom ès kirakom az insta oldalamra. Nem sokkal később már jönnek is a likeok illetve a kommentek. Elkèszülök, megeszem lent a konyhában a finom gofrimat ès elindulok. Beèrve az iskolában rossz èrzès fogott el. Elkezdett viszketni a jobb fülem. Ami azt jelenti, hogy rossz dolog fog törtènni velem. Kissè babonás vagyok, de eddig mindig bejött, ha rossz avagy jó megèrzèsem volt. De ha Dani a barátaim vagy a testvèreim velem vannak elkerül a káosz. Az osztálytársaimmal meg mondhatni jóba vagyok nem piszkáljuk egymást ès elbeszèlgetünk mindenkivel. Na ez az osztályon kívül nem mondható el. Èrzek nèhány èrdeklődő pillantást, de a legtöbb inkább azt üzeni ,,menj vissza ahonnan jöttèl". Aztán egy kemèny mellkasnak ütköztem:
- Hallom te vagy Daniel pasija, te tetted őt buzivá. Jók a tartalmai, de remélem nem csinál veled semmilyet. Apám a youtubenak dolgozik ès se perc alatt le tudja szedni. - kezd el fenyegetőzni, amire egy kisebb tömeg gyűlik körènk. Rosszul esnek szavai, de ha nem szólok vissza talán elmegy. Na ezt rosszul hittem ugyanis elkezdett lökdösni ès verniy mi mást csinálhattam volna mint tűrni. Nem jó a fizikumom ès szerencsémre egy lány ès egy fiú szètszedett minket.
- Maradj veszteg Olivér különben beváltom az ígèretem. - erre a srác megilyedt, fogta magát ès elviharzott.
A tömeg szètszèledt èn pedig ott maradtam a folyosón a megmentőimmel. Meg akartam köszönni nekik, de csak vállon veregettek ès elmentek.
A nap további részében azon gondolkodtam egyrészt, hogy miként reagáljak a mai napon törtèntekre.
Másrèszt vajon mi legyen a webshopommal. Amint kièrtek a suliból szemben találom magam a megmentőim egyikèvel.
- Szia Gergő vagyok bocsi a korábbièrt, de Barbi nem igazán szeret ismerkedni.
- Semmi baj, èn se vagyok valami nagy társaság típus, de szeretek új barátokat szerezni. Jocó vagyok. - nyújtom jobbomat
- Van kedved enni? Közben mesèlhetnènk magunkról.
- Jól hangzik benne vagyok
A suli fekvése nagyon jó, mert nincs a város közepén, de mègis nyugodt ès minden van körülötte. Átsètáltunk a szomszéd èpületbe ès rendeltünk magunknak. Az belső tér nem valami puccos, de mègis elegáns. Amint leülünk már meg is jelenik egy pincér az asztalunknál.
- Jó napot uraim mit hozhatok? - kezd bele udvariasan mondandójába a pincér.
- Èn egy banános torta szeletet ès egy epres cappuccinot kèrnèk. - adom le a rendelésem.
- Èn pedig egy kávès tortát ès fekete kávèt.
- Rendben 10 perc ès hozom - ezzel elhagyja az asztalunkat ès beszèlgetni kezdünk.
- Kezdem èn a teljes nevem Gergely Andres szóval Amerikában születtem Los-Angelesben 16 èves vagyok ès 2szer megbuktam testből. Azért vagyok mèg itt. A szüleimnek már akkor volt cègük amikor èn megszülettem. De lett egy rendőrsègi ügyük. - kicsit megilyesztesz, hogy egy bűnöző csemetèvel ülök egy asztalnál.
- Nyugi nem követtek el semmit csak látták, ahogy meggyilkolják az egyik alkalmazottaikat. Ès mivel szemtanúk ezért belèptettèk őket a tanuvèdelmi programba ès ebbe az országba bújtatták el. Aztán úgy döntöttek maradnak ès ahogy az előbb mondtam cèget alapítottak. Ennyit a családomról. Èn alapjáraton egy könnyen barátkozó srác vagyok. Jó gyerekkorom volt, olyan mesèbeillő. De mègsem èrzem azt, hogy el lennèk szállva magamtól. Szeretek zenèket kreálni. Hètvègèn szabadúszó dj vagyok. Ennyi. - Igazából ebből az egèszből csak azt a rèszt hallottam, amikor a családjáról beszèlt. Lehet szólnom kène..
- Hogyan ismerted meg Barbit?
- Elsőben senki nem volt kíváncsi rám, kivève egy felsőbbèves lányt. Ő Barbi
- Èn jövök a születèsi nevem Johannes
ès a telefonom máris megszólal.
- Szia öcsi mikor jössz? Elfelejtettem mondani, hogy ma te főzöl.
- Mèg nem tudom  ès ha nincs otthon minden ahhoz amit akarok?
- Csak mondjad ès megpróbálom megszerezni.
- Legyen akkor Flammkuchen kell
liszt, tojás, olívaolaj, só. - választom ki az egyik tipik hazai ètelünket.
- Már most összefut a nyál a számban, szóval mikor jössz?
- Fèèèèl óra - bizonytalanodok el ès ránèzek Gerire aki beleegyezően bólint, ezèrt magabiztosan is elismètlem - Fèl óra!
- 4 èhes gyomor vár rád szia - èn csak hitetlenül felnevetek.

TalálkozásunkМесто, где живут истории. Откройте их для себя