21. rèsz

21 3 1
                                    

Jocó szsz:

Reggel, arra kelek, hogy a nap bevilágítja a szobám kèk falaira felakasztott tükröt, ami rám veti a sugarait. Kissè morgok, de amint az asztalra nyúlok telefonomèrt ès megnèzem a dátumot, egyből elszáll a rossz kedvem.
Izgatottan ugrok ki az ágyamból ugyanis ma van a nagy nap. Ma vègre újra találkozok Danival ès megcsináljuk azt a videót. Sőtt mèg a családjának is bemutat. Jaj már kezd fájni a fejem az izgalomtól. Nem tudok elmenni amellett, hogy mi van, ha nem gondolnak elèg jónak a fiukhoz...

<- Dani ❤️.                                       📞🎥🔢

🗨️: Jó reggelt baby, úgyèrzem izgulsz, de erre semmi szükség. Ezért nyugtatáskènt szeretnèm megkèrdezni, hogy èhes vagy?

Neked is jó reggelt èn hercegem. Akár tèged is megtudnálak enni olyan èhes vagyok. 👉👈:🗨️

🗨️: Ès ha engem mondjuk vacsorára kapnál meg az ágyamban reggelire meg elvinnèlek Mekizni? 😏😉

P- perverz... :🗨️

🗨️: Imádom, hogy zavarba tudlak hozni

Èn tèged imádlak ❤️:🗨️
  ❤️

🗨️: Hogy állsz a kèszülődèssel?

Most keltem fel egy szál alsóban vagyok ès elkezdtem volna kèszülődni csak a jókèpű hercegem rám írt 🥹:🗨️

🗨️: Akkor a herceged kicsit bèkèn hagy, mert fèl óra múlva már ott lesz. Mivel a vonaton ül. Találkozunk az állomáson baby 😘

Siess ❤️:🗨️

🔢🏙️📷Aa.                                            🎙️👍

Elkezdek össze vissza rohangálni a bátyáim szerencsère nincsenek itthon. Gyorsan iszok egy kakaót, lezuhanyzok, megmosom a fogam, felkapom a táskám ès az ajtók, ablakok bezárása után a megcèlzom a vasútállomást. Rohanok a 10 percre levő buszmegállóba. Hiába van hètvège így is sorra állnak a dugók na szèp.. Meg is èrkezik a 16-os számú járat, amire elöl szállok fel.
- Jó napot egy jegyet szeretnèk
- 450 Ft - válaszolja a sofőr, majd a gèpelès ès nyomtatás után elvève tőlem az aprót ideadja a kilyukasztott jegyet. Èn pedig odamegyek a kinèzett helyre, amit eddig mèg nem foglaltak el.
Rengeteg idős ember van ezen a buszon, nèha èn csak úgy hívom piaci busz. Mert ilyenkor általában odamennek. Szerencsére gyorsan odaérünk, igyekszem a peronra. Odaèrve egyből megtalálom páromat ès kitárt karjaiba rohanok. Nem törődve az emberekkel szorosan körèm fonja imádott, erős vèdelmező karjait ès összeèrintve ajkainkat csókba forrunk össze. Mindketten beleszusszantunk, èn pedig a hajába túrok, miközben elmèlyíti szerelmes csókunkat. Miután elválunk összeèrinti homlokunkat ès megszólal azon a mèly szexi hangján.
- Nemsokára indul a vonatunk baby - na igen ahogy ezt kimondta megszólalt a hangosbemondó:
,,Felhívjuk kedves utasaink figyelmèt, hogy a Nyíregyházára tartó vonat technikai okok miatt nem közlekedik. Szíveskedjenek a kinti parkolóban a pótló busz pótló buszra várni ugyanabban az indulási időpontban. Megèrtèsüket köszönjük"
- Szèp...
- Akkor menjünk - kulcsolja össze kezünk ès kezdünk el futni, mert nem sok időnk van indulásig. Miután mindenki felszállt meglepetten realizáltuk, hogy nincs olyan sok utas. Kb. 5en állunk össz-vissz.
Dani erősen megkapaszkodik ès szorosan közel tart magához, amint a busz elindul.
Nem beszèlgetünk, kellemes csendben töltjük az utat. Már javában zötykölődünk, amikor is megállunk egy random buszmegállóban. A járművön már csak állóhely maradt. Mindkèt ajtó kinyílik ès a nèhány utassal együtt egy törött lábú, mankóval küszködő, nálunk fiatalabb fiú egyedül száll fel. Ennek a buszna is idősebb korosztályból áll az utas listáját hiszen dèl körül jár az idő. A párommal együtt követjük a tekintetünkel járását remènykedve, hogy valaki átadja helyèt. Viszont csalódnunk, mert kellett megbotránkozva látjuk, hogy a fiú állva marad. Senki nem engedi át a helyèt. A busz hírtelen gyorsasággal elindul ès szegèny próbál kapaszkodni amennyire csak tud. Hírtelen Dani megtöri csendünket:
- Számomra felháborító, hogy az idősek azt mondják ezek a mai fiatalok el vannak kanászodva, mert nem engedik át a helyet nekik. Azzal viszont nem számolnak, hogy talán az ők viselkedèsük megbotránkoztatóbb. Hisz. Nem egyszer láttam videókon, hogy fiatal mozgássèrülteknek a korunkbeliek hamarabb, többször átadják a helyüket mint az idősek. - mellkasán pihentetve fejem èrzem szíve hevesebb dobogását.
- Nyugodj meg, nekem is szívfacsaró látni, de...
- Nem mindenki olyan jó szívű ès èdes mint te - fejezi be a mondatomat bókokat belecsempèszve, mire elpirulok. -Leszállunk a járműről ès egyből megyünk a Mekibe?
- Igen ès a videó után, másnap szeretnék egy városnèzèst is tartani majd neked.
- Szerintem levlogolhatnád azt is .
V

ègre leszállunk erről a járműről ès elindulunk a piros, fehèr színekben pompázó ètterembe. Amint belèptünk a panelen kiválasztottuk rendelèsünk, ami nekem csokis fagyi volt pepsi cólával ès dupla sajtburgerrel. Dani nem válogatott, ezért ő is ugyanazokat választotta. Mondván, hogy ő is szereti ezeket ès neki is jó lesz. Gyorsan megkaptuk a rendelèst. A párom a pultnál kártyával kifizeti a rendelèst ès az asztalunkhoz lèpès után jó ízűen elkezdjük enni a hamburgerünket, közben beszélgettünk.
- Ideges vagy mèg? - kulcsolja össze az egyik kezünket alaposan mèregetve arcomat hátha elárulom neki úgy.
- Már nem, teljesen megnyugodtam ès ezt neked köszönhetem. - nèztem rá szerelmesen, hisz. Annyi mindent köszönhetek már neki. Hírtelen ötlettől vezèrelve kezeim közè fogom arcát ès magamhoz húzva megcsókolom.  Annyira jól esik neki is, hogy beleszusszant ès egyáltalán nem rest viszonozni. Teljesen megfeledkezve a nyilvános helyről faljuk egymást lágyan, szerelmesen. De a levegő hiánya miatt vègül elválunk. Ès tisztán látom az èn dögös pasimon, hogy kanos lett. Szóval lesz egy kis elintézni valónk. Ezután elsètálunk a házakhoz ès belèpve az ajtón azonnal letámadnak.
- Szia Bella vagyok, szólíts nyugodtan így. Te pedig biztosan Jocó vagy. A fiunk annyit áradozott már rólad. Örülök, hogy vègre látlak. - ölel meg egyből jó szorosan egy eléggé izgatott nő aki egyértelműen Dani anyukája. Èn pedig totál zavarba jöttem tőle. Kis idő múlva végre elengedett, ami miatt kissé megkönnyebbültem, mert kezdett nagyon szorítani.
- Olivèr vagyok nyugodtan tegeződhetünk. - lapogatja meg kissé erősen a vállamat a fèrfi.
- Jól van-Jól van mindenki nyugodjon meg ő az enyém. - ölelt meg birtoklóan imádott párom.
- Nem lehetsz fèltèkeny - simítok arcára kuncogva
- De igen, mert egy főnyeremény vagy - puszil arcomra ès mègjobban vörös színben kezd pompázni az arcom.
- A kicsik fent vannak menj fel nyugodtan hozzájuk - miért èrzem úgy, hogy fel akarják zavarni, hogy beszèlhessenek velem zavartalanul.
- Úgyèrzem elakartok távolítani ès felzavarni, hogy nyugodtan beszèlhessetek a babymmel - mondja ki hangosan gondolataimat Dani.
- Áh neeem - kezdenek mentegetőzni
- Na jó legyen, de előbb had zuhanyozzunk le. Nagyon meleg van odakint. Aztán tiétek egy kis ideig.- Annyira örülök, hogy ez eszembejutott ès vègre belèmteszi a farkát. Szerintem ez teljesen logikus indok ès nem fognak semmit sem sejteni.
- Megegyeztünk - nyújtja jobbját az apja mi pedig felmegyünk.

TalálkozásunkTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon