Dél van és épp egy jó kis lebbencs levest kanalazgatok. Mostanában elég sokáig alszok. A bátyámon jár az eszem, mert nagyon sürög forog otthon, mivel holnap érkezik a barátnője, hogy megismerjük egymást. Ma kivételesen én se megyek dolgozni, inkább segítek takarítani. Valljuk be a bátyám, azt se tudja, hogy kell megfogni egy felmosót...
Miután végzek a 2.al és a desszerttel előveszem a telefonom és megnézem Dani emailjét:Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
LevélKedves Jocó
Ma elég izgalmas napom volt, de mindezek mellet örülök, hogy ízlett nektek pár snack a csomagból.
Ma kosaraztunk a többiekkel. Az első pihenőn Szabi ideadta az általad küldött karkötőt. Imádom a színét. Úgy érzem gondolatolvasó vagy mert tényleg egy magyar zászló mintájúra vágytam.
Folytattuk tovább a meccset és véletlenül olyan erőset dobtam, hogy kiment a pályáról és betörte egy autó ablakát. Remélem nem lesz rendőrségiügy belőle.
Amint hazaértem, találtam egy kosármeccs hirdetést holnapra. Nagy nehezen sikerült, meggyőznöm anyáékat.
Ha gondolod majd elmesélem milyen volt. Mennyire másabbak az ünnepek itt, mint a hazádban?
Miután lebeszéltem anyáékkal a meccset az öcsémmel lelkiztem kicsit. Tanácsot kért mert tetszik neki egy lány. Én meg biszex vagyok.
Boldog Újévet.
Ai.DaniUi. Remélem hozzám közel költöztök és örülök, hogy tetszett a rózsa.
És még én vagyok lenyűgöző, amikor ő többfunkciós... gondolom magamban és megforgatom a szemeim. Hm meccs nem vagyok oda a sportokért, de ha Dani sportol valamit elég sexy lenne. Ideje lenne már képet is kérnem róla, egy percig se gondolom, hogy ne lenne helyes srác, csak nagyon szeretném már látni, ha már sajnos csak 27 nap múlva találkozhatok vele. Ahj még csak 3 nap telt el.. annyira igazságtalan, kínzás. E gondolatok közben már el is kezdem a választ fogalmazni:
Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
LevélKedves Dani
Meglep néhány dolog amit a leveledben írtál. Nem hittem, hogy ennyi mindenre odafigyelsz egyszerre. Én nem vagyok oda a sportokért, de egyszer szívesen elkísérnélek valamilyen meccsre.
Sportolsz valamit?
Örülök, hogy tetszik a művem.
A karácsonyi szokásaink majdnem ugyanazok mint itt, csak az ételeknél van különbség. Pl. mi kacsát és pudingot teszünk az asztalra.
Képzeld holnap jön a bátyám barátnője és megismerjük egymást, ezért ma meg holnap kivételesen nem dolgozok. A bátyám sürög forog, de még a felmosót is fordítva fogja...
Annyira várom, hogy találkozzak veled is. 27 nap elszomorít, hogy még ilyen sok idő mire találkozunk.
Kérhetek rólad egy képet? Annyira kíváncsi vagyok már rád.
Ai. Jocó- Hello öcsi már 5 perce itt integetek az arcod előtt, de te nem veszed észre, mert bele vagy merülve a telefonodba...
- Én is mondhatnám ezt, amikor chatelsz a barátnőddel, szóval sht. teszem a szám elé a mutató ujjam.
- Képzeld már nézegetünk lakásokat, nyugi a pénz már megvan rá, hol is. lakik az a bizonyos lakótársad?
-Nyíregyházán
- Akkor beszélek Hannával, hogy ha nem is abba a városba, de a szomszédba keressünk lakást.
- Tényleg megtennéd? kérdezem csillogó szemekkel és nagy boldogságomban megölelem.
- Persze, nem hiszem, hogy ellenére lenne.
Amikor végzek a levéllel rányomok a küldés gombra, kilépek az alkalmazásból. Megnézem a facebookon az LMBTQ csoportokat, mert gondolkozok, hogy belépek egybe és megpróbálom kideríteni, hogy milyen a nemi identitásom. Ezután elindulok a bátyámnak segíteni.
- Tudok segíteni valamit?
- Igen, ki kéne találnunk, hogy hogyan adjunk neki ételt hisz. nincs rendes konyhánk csak egy hűtő. A szabályzatba meg az van, hogy ugyan jöhet hozzánk látogató akár több napra is, de neki nem lehet belépnie az étkezőbe, mert így is nagyon ki vannak számolva az adagok.
- Mi lenne, ha ételhordóba kérnénk?
- Így se sok az adagunk nekünk is épphogy elég...
- Nincs valami ismerősöd az országban? neki biztos van konyhája és esetleg kölcsönadhatná egy főzésre. Elvileg mi is elhagyhatjuk a tábort.
- Te egy zseni vagy, de ilyenkor már nem hiszem, hogy bárki is engedné, túl késő van.
- Egy próbát megér
- Legyen sóhajtotta, majd előkapva telefonját kimegy és elkezd beszélgetni valakivel.
Én addig beütöm a telefonomba a googlen, hogy ,,Nyíregyházi lakások"
és elkezdem nézegetni:
YOU ARE READING
Találkozásunk
RomanceA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...