14. rèsz

36 5 4
                                    

Reggeli után elkezdek bebakolni váltoruhát, festèkszórót, tisztálkodási szereket, festèket, telefon tartozèkokat, lakatot és nèmi kaját az útra. Összekapom magam az induláshoz, de ekkor kopognak.
- Kicsim a kuzinod rosszul van, látom már indulnál, de tudod, hogy sajnos csak te tudod megnyugtatni. Simít anya a vállamra.
- Okè megnèzem mit tehetek.
- Mennem kène már a vonathoz, de nem hagyhatak itt, mert nem vagy teljesen magadnál..
- Zhárd rám az ajtót ès menj nyögi nehezen. Úgy sajnálom őt, most is előjött a drog utáni sóvárgása ès most 2 tűz között vagyok. Nagyon menni akarok már Jocóhoz, de nincs szívem így itthagyni. Eddig mindig mellette voltam az összes rohamánál. Hiába a terápia, tele vannak és szerintük nála nem olyan súlyos az eset, szóval csak heti egy alkalommal hívják be...
- Maradok! teszem a hátára a kezem. Felmegyek a googlebe és megnèzem az interneten, hogy mi a teendő ez esetben.
Olvasás, sport, terápia, Tanulás, meditáció. A sport jó lesz, elviszem futni, de előtte:

<-- Baby 😘. 📞🎥ℹ️

13:55

💬: Sajnálom èdes, de kèsni fogok az unokatesómnak rohama van.

Ugye minden rendben lesz vele? Megértem, alig várom, hogy ideèrj. ❤️:💬

🔹📷🖼️🎙️ (Aa. 🙂 )👍

Lezárva a telefonomat a szenvedő kuzinomhoz lèpek.
- Megyünk futni!
- Okè
Lementünk az emeletről, felvettük a cipőnket és ahogy kinyílt az ajtó már el is futottunk. Nem volt szükség beszèdre, a tempót kocogásra vette, ezt követően èn is. 30 perc múlva fáradt el ès vègleg lenyugodott.
- Köszönöm ölel meg a ház előtt. Èn pedig előkapom a telefonom ès elkezdek vonatot nèzni. Pont 20 perc múlva jön egy èn pedig kènyelmesen kièrek. Pont IC jött a kedvenc vonatom. De általában engem hidegen hagy, hogy fent vagy lent ülök e. el. Ès most kezdődik (a kèsèssel együtt) 5 órás vonatút. Addig inkább elcsevegem az időt a leendő párommal.

<-- Baby 😘. 📞🎥ℹ️

13:55

💬: Már vonaton vagyok, pár óra és ott leszek. Tudod mit? Ne gyere ki a vasútra. Inkább mire a házatokhoz èrek legyèl kèsz a randira, laza ruhát vegyèl fel, amit nem sajnálsz. Baby

Vègre, oksa Dani. ❤️ Milyen vonat jött?💬

💬: Inter city röviden IC

Èn szeretek fent ülni, mert jobban látható a táj.: 💬

💬: Őszintén engem hidegen hagy ezaz egèsz. De tudod mit? Ha ennyire szereted a tájakat hamarosan elviszlek Hortobágyra.

Minèl több helyre elakarok jutni veled ❤️. Amúgy jobban lett a rokonod?:💬

💬: Igen miután futottunk 30 percet...

Megmasszírozzalak este Dani? :💬

💬: Nem is tudod mennyi mocskosság van emögött az ártatlan kèrdès mögött baby. Nem ajánlom, hogy a vonaton felállítsd a farkamat...

Lehet, hogy már kèső... 🤭 Amúgy a családod nem bánja, hogy ilyen sokat jársz hozzám és alig vagy otthon?:💬

💬: Nem igazán sajnos vagy nem sajnos lefoglalja őket a 3 testvérem és a munka. Ők úgy vannak vele, hogy engem már felneveltek és normális keretek között azt teszem, amit akarok. De persze ne èrtsd fèlre nagyon jó kapcsolatot ápolunk.

TalálkozásunkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang