2. Levél Johannes

49 6 3
                                    

Most kivételesen egyedül keltem fel. A bátyám egy barátjánál alszik még, de alig 2 óra mulva hazajön. Izgatottan veszem fel a telefont és ismerkedek vele tovább. Már a gmail appal sikerült megismerkednem teljesen. Azt tartottam az elsőnek a listámon, hogy megismerjem, Dani miatt és mert már erről a telefonról akarom írni a 2. emailomat neki.

Vele ellentétben én nem tervezek rendszert tartani a levélírásban mint ő. Persze nincs bajom azzal, hogy este írja meg és küldi el, de nekem így jobb.
Meg is nyitom az alkalmazást, mert már nagyon kíváncsi vagyok a levelére és nem tudom kivárni a délutánt:

Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél

Kedves Jocó
Nagyon megnyugtattak a tények amiket írtál.
Egyben megrázó is egy kicsit az a robbantós dolog. Köszönöm, hogy megbízol bennem. Ígérem nagy becsben tartom.
Persze, hogy lehetünk barátok. Hallottam Szebitől, hogy adott neked egy telefont és épp tanulod.
Ha gondolod segíthetek nyugodtan megkérdezhetsz ha valamire nem jössz rá.
Megmutatta a karkötőjét is és alig várom, hogy küldj egyet nekem is. Szebivel küldetek neked és a bátyádnak egy kis dobozt kóstolónak, amiben különböző ételek vannak.
Remélem lesz benne olyan ami ízlik.
Jó éjt.
Ai.Daniel

Nagy izgatottságomban kiugrok az ágyból és pizsamástól rohanok el a könyvtárig. Őrülten üvöltözve:
- SZEBI, SZEBI, SZEBI
Közben érzem, hogy az emberek bolondnak néznek, de ez engem egyáltalán nem érdekel. Amint elsuhanok néhány sátor előtt máris a tábori könyvtárhoz érek. Szerencsére pont ott találom a keresett személyt most is, ahol legutóbb azaz a bejárat előtt lévő kiadópultba.
Amint odaérek, látom, hogy barátom már a pultban van.
- Áh helló barátom DD vagyis Dani.. Izé bocsi, ha összezavarlak, de mi DD-nek szólítjuk. Na szóval küldött neked egy csomagot. és már nyújtja is felém
- Semmi gond megértem engem is az egyik helyen így szólítanak a másikon úgy.
Ránéz az órájára
- Mennem kell pakolni a raktárba, késöbb találkozunk rohan el.
Én meg kimegyek az épületből és hazamegyek.
Beérve a lakásba rögtön a bátyám szobája felé veszem az irányt. Bemegyek, lerakom a csomagot és telibe ráugrok.
- Látom még nem nőtted ki mondja hitetlenkedve én meg csak kinyújtom a nyelvem.
- Nézd csomagunk jött, Dani küldte ugrálok izgatottan és az ágyra rakom a dobozt.
- A levelezőtársad? én meg bólintok elszaladok a telefonomért és megmutatom a leveleinket.
- Öcsi szerintem ez a fiú udvarol neked. mosolyog én pedig elpirulok. Mondjuk tényleg tesz utalásokat és én nem bánom. A gondolatta még pirosabb leszek a bátyám meg kinevet.
Inkább izgatottan kinyitom a dobozt ahol az első dolog amit kiveszek egy vörös rózsa. Elmosolyodok és vízbeteszem. A bátyám vigyorogva nézi az egész jelenetet.
10 perc múlva az összes ételt megkóstoltuk és nekem a sportszelet tetszik a legjobban. Olyan finom.
- Nekem a balatonszelet ízlik a legjobban, beszerzek vele egy kartonnal, neked meg a sportszelet, mert végig figyeltem a reakciódat és úgy látom az ízlik a legjobban. Én meg bólintok.
- Valamit el kell mondanom mondja határozott és komoly hangon.
- Pár hónapja van barátnőm és hamarosan összeköltözünk. Természetesen te is jösz velünk. Meséltem neki rólad és szeretne megismerni. Holnapután jönne, hogy addig emészgesd kicsit a hallottakat.
- Nagyon örülök neki, megérdemled, mert nagyon jó ember vagy.
- Írtál ma már Danielnek?
- Még nem, csak a levele elolvasáss után, rögtön futottam a könyvtárba, ahol a közös barátunk átadta a csomagot.
- Oh szóvao már barátkozol is, na sipirc írni.
Én meg szótfogadva átmegyek a szobámba, lefekszek az ágyamba, megnyitom a gamil alkalmazást, kiválasztom Dani emailcímét és elkezdem írni a levelet.

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Cïmzett: Daniel98@gmail.com
Levél:

Kedves Dani
Izgatottan olvastam el az emailed és rögtön pizsamában szeltem át a tábort egészen a könyvtárig, ahol barátunk Szebi fogadott és átadta a csomagot. A bátyámmal megkostoltunk mindent. Nekem a sportszelet, neki meg a balatonszelet lett a kedvenc.
Köszönöm a rózsát, imádtam. Képzeld mostújságolta el, hogy van barátnője és pár hónap mulva költözünk. Remélem, hozzád közel leszünk.
Oh és képzeld, pár napja egy kisfiú meglopta az árusító bódémat, de kiderült, hogy az anyukája beteg, ezért segítettem neki. Oh és elküldetem Szebivel a karkötőt.
Ai. Jocó

A levél után elkezdek fonni egy piros, fehér, zöld mintás karkötőt, mint a magyar zászló. Valamiért úgy érzem, ezeket a színeket kell alkalmaznom.
30 perc alatt megfontam, becsomagoltam és most ráírok Szebire, hogy tudnánk e találkozni.
Szerencsére, azt válaszolta ,,simán".
- Csak a Daninak beígért karkötőt szeretném odaadni, aztán mennem kell. Remélem minél hamarabb oda tudod adni neki.
- Holnap találkozok vele, szóval persze.
Elbúcsúzunk és elindulok a bódém felé.
Miután letudtam a munkát ágybadőlök és már alszok is.

TalálkozásunkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu