Daniel szsz:
Már a srác házánál vagyunk aki meghívott minket egy kèrdezz-felelek videóra. Bekopogok ès egy szőke, kèkszemű, vèkony testalkatú fiú nyit ajtót:
- Sziasztok köszönöm, hogy elfogadtátok a meghívást. Béla vagyok fárdjatok beljebb. Ne ijedjetek meg a nővèremtől aki a kanapén ül.
- Sziasztok Leila vagyok tudjuk kik vagytok szóval nem kell bemutatkoznotok, üljetek le nyugodtan.
A nappali egy egész színes szoba, zöld falak, narancssárga kanapé, néhány fehèr szekrény rajta egy tv ès egy lila szőnyeg fogad minket. A forgató felszerelés is áll már. 2 álló kamera a kanapé 2 oldalára nèz ès egy kamera közèpen, mögötte egy fèny panel.
Ránèzek páromra ès látom a csillogást a szemében annyira tetszik neki ès ezt szóvá is teszi.
- Tetszik a szoba
- Oh köszönjük mi szeretjük a színes dolgokat.
- Nem tudom mennyire vagytok èhesek, de azért hoztam egy kis rágcsát. Ès el szeretnèm mondani, hogy kicsit változott a terv, mivel liveot indítunk ès nem felvett videót rakunk ki, ha nem problèma, mivel túl kèsőn kezdtünk el kèrdèseket gyűjteni.. bocsi srácok - mosolyog kínosan ès le teszi az asztalra Bèla a kezében tartott tálcát.
- Semmi gond, mehet!
- Akkor szerintem kezdjük is, ha készen álltok.
- Kèszenállunk
- Rendben - odamennek a kamerákhoz ès bekapcsolják őket, aztán leülnek a mellettünk lévő kisebb kanapéra.
- Sziasztok srácok üdv újra a forduló pont csatornán.
- Reméljük vártátok már ezt a rèszt sztárvendégeink Daniel ès Jocó akik nèhány közös videóval felrobbantották az internetet ès páratlan híressègre tettek szert. Hogy èrzizek most magatokat? - pillantanak ránk kíváncsian
- Felkèszültem lelkileg a kérdésekre - válaszol szokatlanul határozottan szerelmem
- Személy szerint èn nem izgulok, szerintem nem lesz olyan durva kèrdès, amit ne válaszolnánk meg. -
- Nehogy csőbe húzzunk titeket - megy bele Bèla a játèkos vitámba.
- A magánèletetek, kapcsolatotok ès a hozzátartozók reakciója lesz a mai videónk tèmája. Előre leszögezem lesznek buja kèrdèsek - jelenti ki enyhe perverz arccal Leila játèkosan fel-le húzogatva szemöldökeit.
- Hogyan találkoztatok?
- Hát ez egy nem túl hètköznapi sztori. - kezd bele Jocó ès rám pillant èn pedig èrtve üzenetèt elkezdek mesèlni
- Sokan azt hiszik, hogy a levelezèsek után elhívtam randizni. De szerintem sokkal kreatívabb voltam. Valenti nap után már nem bírtam ki, hogy ne lássam èlőben, ezèrt egy barátom segítségével beszöktem hozzá ès megkèrtem, hogy legyen a párom. Ezért írtunk az ismerkedős program embereinek, hogy nem szeretnènk tovább csinálni a programot. Mivel az volt az egyik szabálya, hogy a vègèig nem találkozhat a 2 fèl ès mi ezt megszegtük, így nem volt èrtelme folytatni. - mesèlem el büszkèn a törtènetet.
- Hűha, ehhez képest az enyém elég unalmas volt - jelenti ki Bèla elismerően.
- Szerintem nem a sztori a lényeg, hanem, hogy menniyre akarjuk egymást ès oda vagyunk a másikèrt. - bújik hozzám èdes megszólalása után szerelmem. Mire egy kis de annál èrzelmesebb puszit nyomok arcára amitől vörös színben kezd pompázni gyönyörű arca.
- Hogyan jött ez a levelezgetès?
- Iskolai program volt ès ismerkedni akartam
- Èn meg a táborban hallottam a programról.
- Barátkozás cèljából jelentkeztetek vagy pár keresni?
- Őszintén bevallom párt keresni.
- Èn nem igazán voltam tisztában, hogy mi lehet ebből. Èn barátkozás, ismerkedés cèljából, de nagyon tetszett Dani flörtölèse, udvarlása szóval nem utasítottam vissza az első perctől fogva. Végül örülök, hogy így alakult.
- Hogyan szereztèl tudomást a programról?
- A suli honlapján volt fent, èpp szünet volt èn pedig olvasgattam, kèsöbb egy barátommal jelentkeztem.
- Mit vártál a programtól?
- Reméltem, hogy kifogok egy èdes fiút. - sandítok lassan oldalra, ahol a párom ül. Mire ő csak pirulva vállamra csap.
- Most jöhetnek a szaftos részek! - száll be Bèla is a beszèlgetèsbe
- Oh de még mennyire szaftosabb
- Szóval srácok melyikőtök az aktív ès melyikőtök a passzív?
- Tippeljetek - villantok egy perverz mosolyt.
- Jocó a passzív, te pedig az aktív - találja el egyből a lány
- igen, így van. De nem hiszem, hogy nehéz volt kitalálni.
- Süt rólatok, hogy ki melyik szóval tényleg nem.
- Hol volt az első csokókotok? Milyen èrzès volt? Mikor történt?
- Nos amint bemásztam az ablakán azaz beszöktem hozzá ès megláttam rögtön elkaptam az első randi előtt. Amikor tudatosult bennem, hogy teljes èlet nagyságban előttem áll nem gondolkodtam, hogy esetleg korai lenne vagy bármi más csak cselekedtem. Számomra elèg rèszegítő èlmèny volt.
- Ès HAJNALI 4 Óra volt! - akadt ki kissé szerelmem, úgylátszik azóta se tette túl magát ezen. Hoppá.
- Csak azt sérelmezted, hogy olyan korán volt?
- Igen a csókja kicsit elvette az eszemet..
- Mikor feküdtetek le először? - dől előre kíváncsian vizslatva minket a testvérpár
- Amikor harmadjára találkoztunk èlőben, azthiszem pont azelőtt egy kicsivel költöztünk be az új lakásba.
- Miután először átmentem hozzá.
- Nem húztátok az időt az biztos èn a párommal csak 2 hónap után feküdtem le először. - fecsegett Leila lelkesen
- Nem nehéz, ha egy szexi kis ördög a párod. - kacérkodok kicsit, mire az emített ad egy tockost zavarában. Èdes..
- Milyen szokásaitok vannak szex közben?
- Sokakkal ellentètben mi szeretünk beszèlgetni na nem arról, hogy láttuk Marika nènit a kisboltban ès, hogy mit kène venni, mert üres a hűtő hanem, dícsèrgetjük egymást, bókolgatunk, jobban feltüzeljük a másikat.
- Èn szeretem, hogy ha bennem marad aktus után is. Annyira jó èrzès, hogy olyan közel van hozzám. Nem zavar, hogy úgy alszunk el. Maximum reggel lesz egy újabb menet.
- Hűha ezek tényleg nem minden napi szokások.
- Na èèèès milyen volt amikor benned járt? - kèrdezi perverz mosollyal a lány páromat. Èn pedig kíváncsi tekintettel vizslatom.
- J-jó v-vagyis először elég fura volt, de egyáltalán nem fájdalmas. Nagyon tetszett, hogy egyèvált a testünk ès olyan közel volt hozzám. Elég hosszú mèrettel áldották meg emiatt amikor az alhasamra tettem a kezem èreztem, ahogy púposodik amikor betolta ès laposodott amikor kihúzta. - Ahj olyan nehéz hogy ne essek neki ès tegyem itt helyben nagamèvá olyan édes. Ahogy meséli ezt a mocskos, perverz dolgot.
- Szerintem fejezzük be a korhatáros tèmát ha nem akarunk látni èlőben meleg pornót. - pillant rám Bèla.
- Akkor tèrjünk a coming outra - ahogy ezt kimondta minden elsötètült. Èletem pedig ilyedten ugrott az ölembe. Mindannyian bekapcsoljuk a telefonjainkon a lámpát.
- Megnèzem mi van - áll fel a srác ès odamegy az ablakhoz - az igen mikor lett itt ekkora vihar?
- Fáradt vagyok - súgja fülembe Jocóm
- Szólj nekik nyugodtan úgyse fog egyhamar elállni ez a vihar - pillantok rá az előrejelzésre.
- Lenne egy szabad szobátok ma estère?
- Persze haver az emeleten van egy vendègszoba a lèpcsővel szemben a fürdő közvetlenül mellette van. Már most mentek?
- Igen Jocó elég fáradt ès őszintèn èn is kezdek.
- Oké jó éjt srácok
- Jó éjt - az elköszönés után felkapom karjaim közè páromat ès elindulok. Amint a lèpcső utolsó fokát lèpnèm át hirtelen megbotlok ès mindketten hangos csattanással èrünk földet.
- MEGVAGYTOK?? - èrkezik hangos kiáltás mögöttünk
- NEM KELL ÜVÖLTÖZNI 1 MÈTER TÁVOLSÁGRA
- Bocsi nem láttam, hogy előttünk vagytok.
- Semmi gond, egyèbkènt igen jól vagyunk. - amint beèrek a szobába leteszem az ágyba alvó szerelmemet ès betakargatása után mivel nem èrzem fáradtnak magam annyira inkább lemegyek a testvèrpárhoz.
- Hát te? - kèrdezi a lány
- Nem tudok aludni
- Iszol velünk? Van nèhány sör ès 2 üveg bor.
- Èn mèg sose ittam
- Nem vagyunk alkoholisták, de nem feltètlenül rossz ám pèldául a sörnek elvileg egy nagy csomó pozitív hatása van. Ès elvileg minden nap egy pohár bor egèszsèges.
- Hát jó iszom veletek - kezembe nyomták először a sört kicsit kesernyès, szènsavas íze van. Nekem tetszik. Aztán a borból is kapok egy pohárral ès így megy tovább
KAMU SEDANG MEMBACA
Találkozásunk
RomansaA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...