4. Levél Daniel

44 8 1
                                    

2024. Január 1 hétfő. A meccs napja.
Amint felkelek izgatott leszek a naptáram láttán, de számomra az első és legfontosabb teendőm Jocó levelének elolvasása.

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél
Kedves Dani.

Meglep néhány dolog amit a leveledben írtál. Nem hittem, hogy ennyi mindenre odafigyelsz egyszerre. Én nem vagyok oda a sportokért, de egyszer szívesen elkísérnélek valamilyen meccsre. Sportolsz valamit? Örülök, hogy tetszik a művem. A karácsonyi szokásaink majdnem ugyanazok mint itt, csak az ételeknél van különbség. Pl. mi kacsát és pudingot teszünk az asztalra. Képzeld holnap jön a bátyám barátnője és megismerjük egymást, ezért ma meg holnap kivételesen nem dolgozok. A bátyám sürög forog, de még a felmosót is fordítva fogja... Annyira várom, hogy találkozzak veled is. 27 nap elszomorít, hogy még ilyen sok idő mire találkozunk.Kérhetek rólad egy képet? Annyira kíváncsi vagyok már rád.
Ai. Jocó

Nem tudom, annyira késztetést érzek, hogy ma kivételesen felrugjam a rendszeremet és most válaszoljak neki. De inkább visszafogom magam.

E gondolatok után kopogást hallok és az egyik barátom lép be az ajtómon

- Anyud üzeni, hogy indulunk és a meccs előtt beugrunk egy mekibe kajálni. Remélem lesznek jó csajok meccsen teszi hozzá perverz vigyorral.
Én csak tarkónvágva válaszolok:
- Te tényleg nem tudsz csaj nélkül élni, javíthatatlan vagy.
- De most, mért. izgatóak... Mondanám, hogy te ezt nem értheted, de mégse, mert biszex vagy csak most a levelező társad kapujára játszol.
- Persze, hogy rájátszom, az írása alapján kár lenne próbálkozás nélkül veszni hagyni egy kincset és veled ellentétben én nem 1 éjszakára vagy pár hónapra tervezem vele. nyújtom rá a nyelvem.
- FIUK INDULÁS, LÁBHOZ! üvölt föl anyám, hát igen néha vannak ilyen rossz poénjai. De mégis hallgatunk rá vagyis én felöltözök, mert csak egy szál alsónadrágba vagyok. Hm. durva lenne Jocónak elsőre egy ilyen képet küldeni? gondolkozok és elvigyorodok perverz gondolatomon és látom, hogy gondok vannak odalent haverom meg csak egy mindenttudó pillantással bombáz. Gyorsan rendezem magam egy öreg tanáromra gondolva és bedobok néhány cuccot a táskámba.
-

Na végre mi tartott 30 percig?
- Hagyjuk anya hagyjuk...
- AKKOR ÚTRA FEL KÖLYKÖK!
- Nem vagy vicces anya...
- Akkor apád miért nevet? kérdi csípőre tett kézzel
- Mert szeret téged mondom neki mire elpirul és inkább kimegy a házból és beül a kocsiba. Apa gyorsan berakja a csomagokat, beül a volán mögé, elindítja a kocsit, kiáll az utcára és elindulunk Szolnokra. Én gyorsan elalszok és a Jocóval közös álomvilágomba merülök.
- Bátyó meki hallom meg öcsém hangját
- Hány óra?
- Hát nem reggel édes fiam, szóval kifelé mondja apám játékosan
Beérve a mekibe leülünk az asztalhoz, anya megkérdezi ki mit kér. Én a szokásos sajtburger menümet kérem. Nem nagyon ettem még mást, de őszintén nem bánom. Nem tetszenek nekem a túlpakolt XXL stb. burgerek, mert nem tudom akkorrára nyitni a szám. Nekem tökéletes a klasszikus.
Az ételek elfogyasztása után megtesszük a maradék utat amit a barátaimmal való beszélgetséssel töltök és megérkezünk végre a Szolnoki stadionhoz.
A jegyünk felmutatása után elfoglaljuk a helyünk.
- A meccs 20 perc mulva kezdődik, ki kinek szurkol?
- Én a Szolnoki bandának mondom
- Én Szombathelynek teszi hozzá az egyik barátom.
Ekkor a csapatok bevonulnak, lemegy a Himnusz, a bíró megfújja a sípját és a játék elkezdődik. A sporthíresek pedig narrálni kezdik a játékot.

- Első negyed
A mérkőzés megkezdése után a Szolnoki Olajbányász dominált a pályán. A hazaiak gyorsan megszerezték a vezetést, és már az első percekben 6-0-ra elhúztak.

TalálkozásunkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin