Jocó szsz:
Nem tudok aludni. Folyamatosan pörög az agyam a jövőn. Pl. Ma is volt egy kis időszak amikor nem hallottam semmit. Danihoz bújva szorosan próbálok megnyugodni kisebb nagyobb sikerrel.
- Mi a baj baby? Mièrt vagy ilyen nyugtalan? - szólít meg az említett. Mintha megèrezte volna...
- N-nem tudom - csuklik el a hangom.
- Ugyan már èrzem a szíverèseden
- Ahj oké folyamatosan a jövőnkre gondolok jóra ès rosszra is egyaránt. De most van jelenleg egy aggasztó problémám. Nèha teljesen megszűnik a hallásom. - Hajtom le fejem szègyellve, hogy csak most szóltam neki.
- Hètfőn èn magam viszlek fül-orrgègèszetre. Ebből nem engedek. - Olyan határozott hangja volt, hogy felállt a szőr a hátamon. Annyira szexi volt. Ezért odahajolva hozzá csókot kezdemènyezek. Ez most nem lágy ès szerelmes hanem vad ès kihívó. Hangos csattanással vàltunk el.
- Varhj èdes zavarna, ha levideóznám az aktusunkat?
- N-nem - igazából nem èrtem mire fel ez a dolog ès mire kell neki, de túlságosan kanos vagyok, hogy ezzel foglalkozzak. Elővette a fiókjából a videókameráját, beindítottam èn pedig rámàsztam, felèm vagyis az alfelem felè fordította a kamerát ès levideózta, ahogy kiszabadítva hímvesszőjèt egyből ráülök centiről centire. Dani pedig rögtön derekamra kapott ès aggódó tekintettel mèregetett.
- Nyugodj meg hercegem, nem fáj. Őszintén nèha izgat, hogy felkèszítès nèlkül egyesüljünk. Nem bánnàm, ha nèha csak úgy betennèd.. - Ekkor elkezdek előre hátra mozogni amivel mindig megbolondítom páromat. De most ez a cèlom. Jólesően morog, közben egyik kezèvel elkezd munkálkodni rajtam a másikkal rárakja hasfalára a kamerát ès igyekszünk úgy csinálni, hogy ne essen le. Az èrintèseiben mèg így is èrzem a szerelmet, ami nagyon megmelengeti a szívemet. Megállás nèlkül nyögdècselünk.
Hírtelen gyorsítani kezdtem, a hercegem pedig olyan gyorsan maga alá fordított , hogy sikerült nem kihúzódnka belőlem. A kamerát lerakta úgy, hogy látszódjon az arcom,ès őrült tempóban kezdett mozogni. Közben ajkaimra tapadt, hogy elnyomja hangos, èlvezkedő nyögèseim. Mert annyira kitisztult már a fejünk, hogy tudjuk nem csak mi vagyunk a házban.
- DANIHH - vetem hátra a fejem az èlvezettől, amikor megtalálja G pontomat. Hevesen ostromolni kezdi, ezért hamarosan mindketten a csúcsra jutunk egymás nevèt nyögve. Kihúzódik belőlem ès szintèn kifulladva fekszik mellèm.
- Honnan jött az a videó ötlet?
- Arra fogom kiverni hètköznap baby - kacsint egyet. Amèg èn kimerülten pihenek, addig ő telefonozni kezd. Kis idő múlva megszólal..
- Baby van egy kis gond... Vèletlenül elküldtem a videónkat Szebinek látta ès már reagált is rá - mutatja felèm a telefonját:<- Szebi debi 📞🎥🔢
|elküdtèl egy videót |:🗨️🗨️: Óh húha haver szerintem ez nem ide akart jönni. Viszont, hogy őszinte szeretnék lenni. Bár hetero vagyok, de mgnèztem a videót ès a vègèig úgy állt a faszom mint a cövek. Esetleg nèha tudnál ilyen videót küldeni magatokról? Ne èrts fèlre nem akarok hármasozni veletek, szètbarmolni a kapcsolatotokat, mert ti kettesben vagyok tökéletesek. De ez azta.... Persze azt is megèrtem, ha nem.
🔢🏙️📷Aa. 🎙️👍
- Most mi legyen?
- Baby figyelj nem akarok vitát, de igazából eléggé izgató, hogy másnak is tetszik, ahogy duglak. - küld felèm huncut vigyort, mire èn elpirulok.
- I-igazából valamennyire nekem is
- Nem akarok senkit bevenni, magamnak akarlak, de mi lenne, ha nèha csinálnák videókat ès felraknánk egy pornó oldalra?
- Eléggé izgató, de szerintem egy szex videó csak akkor jó, ha látszik benne a pasik arca. Ès egyből címlapra kerülnènk, hogy ,, A híres videós pornósztár lett"
- Ugyan már èdes áll neveket használunk ès a mèdia egyáltalán nem foglalkozik a youtuberrekkel. Szóval benne vagy?
- A fenèbe is igen - húzom magamra egy csókra.
Vègül csináltunk egy csatornát az egyik oldalra állnèven, kitöltöttük az adatlapot ès felraktuk a videót. Engem elèggè kifárasztott ez a kis kufircolásunk, ezért a pasim erős karjaiban èrt utol az álom.
YOU ARE READING
Találkozásunk
RomanceA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...