5. Levél Daniel

35 6 4
                                    

Épp társasjáték napot tartunk amikor is megrezdül a telefonom és felugrik Jocó neve az email appban.
- Még befejezem ezt a játékot, aztán én pihenek rendben? Nézek a családomra.
- Rendben fiam ki kell pihenned a sok vereséget nevet fel anya
- Ne várd a visszavágót mondom ördögi vigyorral az arcomon, összedörzsölve 2 kezem.
Miután sikeresen megnyerem, ezt a kört már megyek is fel a szobámba elolvasni a levelet.

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:

Kedves Daniel
Sokat gondolok rád és a leveleidre, mindig feldob amiket írsz.
Örülnék, ha idén együtt töltenénk az ünnepeket. Már Nyíregyházán (megtanultam végre leírni és kiejteni, de nehéz a magyar nyelv)  is nézegettünk házakat. Örülök, hogy jól telt a meccs a vége meg mulatságosan. A bátyámmal 5 percig nem tudtuk abbahagyni a nevetést, de komolyan. Annyira igazságtalan vagy, hogy miközben te csak ülsz és nézel engem dolgoztatnál, de mégis túl helyes és kedves vagy, hogy haragudjak rád. 🥲
Képzeld nagyon kedves a bátyám baránője és szép. Sőtt nemrég bejelentették, hogy biztosan Nyíregyházára költözünk, remélem te is örülsz neki.
Köszönöm a képet ❤️
Itt van rólam egy:

 

Jó éjt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Jó éjt.

Az elolvasás után rögtön csörögni kezd a telefonom:
- Hallo itt a TEK 2 percet kapnak, hogy kijöjjenek a házból hallom meg Tomi hangját.
- Tudja kivel beszél maga? A magyar elnökkel, kirugatom a tiszteletlen magatartásáért. megyek bele a játékába és hangos nevetést hallok a túloldalról.
- Na szóval csak az lenne a kérdésem, hogy mit szólnál ma este nálad egy rögtönzött pizsiartihoz? A többiekkel már beszéltem, mind benne vannak a dologba.
- 17:30ra legyetek itt azzal lerakom a telefont és lemegyek a szüleimhez. Zárom le ennyivel a beszélgetést.
- Anya a srácok rögtönzött pizsipartit akarnak nálunk
- Semmi akadálya te is tudod hányra jönnek? Csakhogy elő tudjunk keszülni.
- 17:30ra
- Jólvan akkor összeírom a listát és menj el a boltba.
- Rendben
5 perc mulva már a bolt felé sétálok. A kis sarki bolthoz érve furcsa hangokata hallott bentről
- IDE A PÉNZT VAGY MEGÖLLEK!
- URAM A PÉNZ NEM A MAGA TULAJDONA, MENJEN EL DOLGOZNI.
ahogy benézek az ablakon látom, hogy a rabló a plafonba lő figyelmeztetésként. Gyorsan előkapom a telefonom és tárcsázni kezdem a rendőrséget.
- Jó napot Nyíregyházi rendőrkapitányság miben segíthetek?
- Jó napot a nevem Daniel és épp egy bolt előtt állok a Damjanich utca 32 előtt és benézve az ablakon látom, hogy egy fegyveres rablás történik odabent. A rabló a pénzt követeli az eladótól elég erőszakosan.
- Rendben máris küldök 2 rendőrautót a helyszínre, köszönjük a bejelentést viszhall.
Nagyon messze van innen a kapitányság addigra simán lelövi a fickó, tennem kell valamit. Halkan belopózok a megtalált személyzeti ajtón és megdobom a támadót.
- Mi volt ez? Ürítse tovább a kasszát! Mindjárt jövök. Szólítja fel az eladót és keresésemre indul.
Egy ideig elkerüljük egymást, de én találok egy serpenyőt odamegyek a szerencsére nem túl magas rablóhoz és hátulról fejbevágom vele 3szor egymás után. Reagálni sincs ideje rögtön elájul. A fegyvert simán kirugom a kezéből, hogy ne legyen rajta az ujjlenyomatom, azért nem fogom meg.
- Köszönöm fiam, hívom a rendőrséget.
- Már kihívtam őket amint megláttam az esetet kintről.
- Hálás vagyok fiatalember, engedj meg egy kis jutalomnak egy fizetésmentes vásárlást. Habozok kicsit, de látom, hogy tényleg nagyon akarja.
- Rendben ön addig maradjon itt, hogy ha még a rendőrök kiérkezése előtt magáhoztér vágja fejbe párszor. A bólintása után elkezdem a bevásárlást. Szirénákat hallok és 4 rendőr jön be az ajtón. A fickót 3an felkapják a földről és kiviszik a rendőrautóhoz egy pedig itt marad kihallgatni az eladót az esetről és jegyzőkönyvbe venni.
Mire a végéhez érek végzek a vásárlással.
- Viszont látásra köszönök el, de mielőtt kilépnék az ajtón a rendőr megállít.
- Héj kölyök fizetni kell a termékekért szól rám, ezt az eladó is meghalja és odajön.
- Ő hívta ki önöket és ütötte le a fickót, mielőtt ideértek hálám jeléül ajánlottam neki egy fizetésmentes vásárlást. A rendőr rámtekint:
- Így már rendben vagyunk, igazi hős vagy fiam, mit szólnál, ha rendőrautóval mennél haza? Kérdezi vidáman
- Imádnám csillannak fel szemeim
- Akkor gyere. Beszállunk a kocsiba és ledarálom nekik a lakcímem. Egy 7 perc mulva ott termünk. Anya már a kapu előtt vár és látom az ilyedt arcát, amint meglát, hogy egy rendőrautóból szállok ki.
- Hol voltál ilyen sokáig fiam és milyen bajba keveredtél? Bármit is tettél hogy lehetsz ilyen felelőtlen?A nagy szidásom közbe a 2 rendőr megáll mellettem bevásárló szatyrokkal a kezükben.
- Az ön fia egy igazi hős hölgyem, megakadályozott egy bolti rablást.Viszont nekünk most mennünk kell.
Mondja büszkén az egyik rendőrtiszt én pedig szélesen elmosolyodok.
- Áh szóval erről van szó, köszönjük a segítséget további szép napot. Majd a rendőrök elhajtanak.
Sütöttünk pizzát és elkezdtük a grillezést. Csengetés hallatszódik, ránézek a telefonomra:
17:41
Kinyitom a bejárati ajtót és beengedem a barátaimat.
- Sziasztok késtetek mondom tettetett sértődöttséggel.
- Ennyi belefér vereget vállon Tomi
- Grill és friss pizza illat?
- Gyertek be a pizza most sült a grillezés meg még folyik.
Miután átöltözünk pizsamába magunkhoz vesszük a pizzát és leülünk a tv elé és elindítjuk a kedvenc sorozatunkat a Szemfényvesztők 1et. Teljesen csendben belemerülünk a film 2. részébe is.
- Szerintem már ne nézzünk 3. filmet, unom a dolgot. Játszunk valamit.
- Szerintem meg edzünk.
- Nagyon rá vagy kattanva mostanában az edzésre haver.
- Mi lenne, ha felelsz vagy edzelt játszanánk. Aki passzolni akarja a kérdést büntetésből edz.
- Jó ez tetszik
Mind egyetértünk és felmegyünk a szobámba, ahol körbeülünk a nagy szőnyegemen.
- Oké akkor én kezdek. Ottó mi a titkod? Mostanában nagyon titokzatosan viselkedsz.
- Passzolok
- 20 fekvő
Miután lenyomta folytatjuk a dolgot.
- Erik, ha meleg lennél kivel feküdnél le a társaságunkból.
- Daniellel válaszol kis hezitálás után és szerencsére látom a tekintetében, hogy egyáltalán nincs semmi szándéka barátságon kívül.
- Daniel mesélj kicsit Jocóról adja ki a ,,feladatot" Tomi.
- Annyira édes, helyes kisfiús arca van, nagyon pirulós típus szóval könnyen zavarba tudom hozni. Nemrég írta, hogy hamarosan ideköltöznek Nyíregyházára, teljesen beleszerettem a fiúba. Büszkélkedek.
- Tomi keringőzz Erikkel pillantok kettejükre gonoszan. Végig nevettük az egészet még a keringőzők is szakadtak. Egy jó ideig még ment a játék, de már kidőltek a többiek rendes vacsi után. Én még a válasz levelet fogalmazom Jocónak.

Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:

Kedves Jocó
Örülök, hogy feldobnak a leveleim és annak is, hogy jól sikerült a találkozó. Legalább már tudom mivel lehet megfogni téged édes 😉😈
Ma elég sok dolog történt velem. Kezdjük ott, hogy először egy nyugodt családi társasozással indult a nap, aztán a leveled olvasása után a barátaim felhívtak, hogy rögtönzött pizsamapartit akarnak én meg belementem a dologba. Anya összeírt egy kisebb bevásárlólistát. Amint a bolthoz értem kiabálást hallottam és kiderült, hogy egy bolt rablás vette kezdetét. Először felhívtam a 112n a rendőrséget, aztán akcióba lendültem és leütöttem a fickót egy serpenyővel. A rendőrök ájultan vitték el. Egy másik rendőrkocsival meg hazavittek engem ráhozva anyára a frászt. Végül a srácokkal Grilleztünk, pizzáztunk, megnéztük a Szemfényvesztők 2 részét, aztán felmentünk és ,,felelsz vagy edzelt" játszottunk, ahol kiderült tényhány érdekes dolog is. Most dőltek ki mindannyian.
Legyen szép estéd és álmodj velem. 😉 Amint vége a programnak ígérem elviszlek randizni. Apropó a kép amit küldtél, lehengerlően édesen nézel ki rajta, beállítom háttérképnek.
Jó éjt.
Ai.Dani

A levél elkülldése után én is elalszok.

TalálkozásunkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora