Jocó szsz:
- Maradj mèg - ölelem magamhoz Danit szorosan ès kezeim közè fogva arcát megcsókolom. Amibe jólesően belesóhajt.
- Nem lehet baby - dönti a homlokát az enyèmnek, miután elválunk ès szorosan átöleli derekam. Vègigcsókolja a nyakam, amitől kezdek felizgulni, de van egy olyan èrzèsem, hogy egy menetre se tudom visszatartani.
- Mennem kell - nyom mèg egy puszit a számra. Miután nagy nehezen elszakadunk egymástól ès átlèpi az ajtó küszöbèt, heves csörgèsbe kezd a telefonom. Barátom nevèt látva azonnal felveszem:
- Szia van kedved fagyizni egyet a jó idő megünneplèsère?
- Persze, hogy van sőtt van is egy ötletem, hogyan kínozhatom meg kicsit Danit. - kuncogok fel az ötletemre.
- Kitalálom lefènykèpezed ahogy nyalod a fagyit ès elküldöd neki ugye?
- Ahj annyira ünneprontó vagy nèha
- Nemrèg ezt csinálta a barátnőm azért jutott eszembe. Na tala 10 perc múlva a házad előtt csáo. - bontja a vonalat.
Hitetlenkedve megrázom a fejem, de egyben örülök is, mert kicsit oldja a rossz kedvemet Dani hazamenèse után. Gyorsan felrohanok az emeletre ès felvesznek egy kèk tèrdnadrágot valamint egy fehèr atlètát, a szandálommal együtt. Mivel elég meleg van.
- Kop-kop, tesód beengedett - jön be a szobámba Szilárd. Szèpen komótosan elindulunk ès közben jót kacagunk mindenféle bolond sztorikon. Lassan odaèrünk a város híres fagyizójába.
- Jónapot mit adhatok?
- Nekem egy karamellás lesz a haveromnak pedig egy banános.
- Tessèk 590ft lesz a 2 egyben.
- Köszönjük, viszlát! - adja oda a pènzt a pultos nèninek majd az èdessègekkel a kezünkben távozunk a kasszától. Kimegyünk a közeli parkba ès èlvezzük a természet hangjait. Vagyis èn nem igazán. Azért is megcsinálom, azt a kèpet hiába jött rá Szili.<- Dani ❤️ 📞🎥ℹ️
🗨️️: fènykèpet küldött
Ez nagyon csúnya dolog baby 🥺 Így :🗨️ megkínozni a csodálatos, lehengerlő pasidat..
🗨️: Legalább áll a farkad? 🤭😏❤️
Áll baby ès pont vonaton vagyok mèg. Kiengesztelhetnèl ezèrt a kis akciódèrt. Bár elèg lesz ez a kèp is, megyek ès kiverem a mosdóban 🫡🤤😘🥰😎:🗨️🗨️: DANIIIII te perverz állat 🫣
Te kezdted èletem 😝:🗨️
Dani ❤️ kèpet küldött :🗨️
Látod, hogy áll? Csak neked tiszteleg 😉
🔢 📷 🏙️ 🎙️Aa 🙂 👍
- Nem akartam a haverom farkát látni - tettet ilyedtsèget, amikor megpillantja a beszélgetésünket.
- Pedig ez a legjobb dolog a világon - kezdek el szerelmesen áradozni neki.
- Ah nem-nem-nem. Nekem a domborúbb idomok jönnek be.
- Nekem meg Dani farka
- Mondjuk elèg hosszú - pásztázza tovább fel-le vonogatva perverzen szemöldökeit.
- Na nem! Enyèm! - ölelem magamhoz a kèszülèket.
- Jólvan tièd lehet lemondok a kegyeiről - mondja nagy szinpadiasan ès itt már nem bírjuk tovább, kitör belőlünk a nevetès.
Megcsörren a telefonja, amit fel is vesz ès sietősen elbúcsúzik tőlem. Èn pedig eltunyulva úgy döntök, hogy sèta helyett inkább haza villamosozok. Ránèzek az órára dèlután 13:30 HM. Egy pár óráig elvoltunk, de èlveztem. A 3-as metró tökéletes lesz. Kemény 20 perc kèsèssel meg is èrkezik a jármű èn pedig előretolakodva sikeresen leülök. Tele van az egész az emberek egymás hegyèn hátán állnak, alig várom, hogy leszalljak.
Eközben újra rezeg a kèszülèkem:<- Dani ❤️ 📞🎥ℹ️ a
Mit szólnál, ha kigyúrnám magam : 🗨️
èdes?🤔
CZYTASZ
Találkozásunk
RomansA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...