3. Levél Daniel

53 7 2
                                    

December 31

Túl vagyunk a karácsonyon.

De a téliszüneten még nem.

Délután van és épp kosarazunk a srácokkal. Vagyis én szünetet tartok, mert Szebinek még nem volt ideje ideadni a karkötőt, amit Jocó küld.

- Szóóóval.. nyújtom el a szót és izgatottan nézek rá, mert tudom van valamije számomra.

- Tessék itt van nyújtja, én pedig felveszem és gyönyörködök benne. Hihetetlen tehetséges ez a fiú.

- Mit bámulsz ennyire? kérdezi egy másik barátom.

- A német levelezőtársam, aki saját kezűleg készített karkötőt küldött nekem és én imádom, szerintem nagyon tehetséges.

Gyorsan előkapom a telefonom és megnézem a Jocótól kapott emailt is:

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:
Kedves Dani
Izgatottan olvastam el az emailed és rögtön pizsamában szeltem át a tábort egészen a könyvtárig, ahol barátunk Szebi fogadott és átadta a csomagot. A bátyámmal meg kostoltunk mindent. Nekem a sportszelet, neki meg a Balaton szelet lett a kedvenc.
Köszönöm a rózsát, imádtam. Képzeld most újságolta el, hogy van barátnője és pár hónap múlva költözünk. Remélem, hozzád közel leszünk.
Oh és képzeld, pár napja egy kisfiú meglopta az árusító bódémat, de kiderült, hogy az anyukája beteg, ezért segítettem neki. Oh és elküldetem Szebivel a karkötőt.
Ai.Jocó

- Hé, DD kezdjük a meccset mondja Lau aki a bíró szerepét tölti be.
A karkötőt nem veszem le, pedig félek, hogy elhagyom.
3-2-1 és a játék elkezdődik.

Sorra dobálom a 3 pontosakat.

- Ch kezdők szerencséje mondja játékosan Tomi.
- 1v1 jelentem ki határozottan.

A meccs elején csak szórakozunk egymással, kerülgetjük a labdával a másikat és miután megunjuk elkezdődik a kő kemény meccs. A jelenlegi dobásom olyan erősen sikerült, hogy túl repül a palánkon, sőt még a pálya kerítésén is és az előtte elhelyezkedő parkoló egyik autójának ablakára csapódik és egy hangos csattanással betör.

- Mi legyen, mi legyen, mi legyen pánikolok be.
- Haver nincsenek itt kamerák, mert ezt a parkolót már évtizedek óta nem használják. Nem értem, hogy ez minek parkolt ide. A kutya se fogja tudni, hogy ki dobta be. nyugtat meg Tomi.

Lehet, hogy megfogom bánni, de hallgatok rá. Nemsokkal az esemény után elhagyjuk a pályát.

Amint hazaérek meg is nézek egy kosármeccset. Amint vége az Olasz-Franciaországinak, arra gondolok, hogy elmehetnénk egy meccsre a többiekkel, úgyis régen voltunk. Ahogy böngészem a neten megakad a szemem az egyiken:

2024. január 1 hétfő

Helyszín: Szolnoki Városi Sportcsarnok

Mérkőzés:
Szolnoki Olajbányász - Falco KC Szombathely

Hm. kicsit messze van és túl hírtelen lenne elmenni rá, de egy próbát megér.

Lejjebb görgetek és meglátom, hogy 10 jegy van még.

Lefotózom a gépről ezt a hirdetést és elküldöm a barátaimnak.

Hm. vajon Jocó szereti a sportot. elmélkedek magamban.

Elindulok a házban megkeresni a szüleimet hátha meg tudom győzni őket.
Amint a konyhába érek meglátom anyáékat sürögni forogni. Na igen általában együtt főznek mindig, de nekem semmi kifogásom ezellen.
Apa épp fűszerez, anya meg a hússal foglalkozik. Kérdezhetik egyesek, hogy miért apa végzi a ,,nőiesebb" munkát, de erre az az egyszerű magyarázat, hogy jobb érzéke van a fűszerezéshez.
Egyszer kiraktak elém és a testvéreim elé 2 tányérnyi levest. Az egyiket anya ízesítette a másikat apa. És ki kellett választanunk, hogy melyik ízlik jobban. Persze anyáék is meg kóstolták egymásét és szavaztak. Végül apa lett a győztes, azóta megy így ez a dolog.

- Öhm anya, apa lenne egy életbevágóan fontos kérdésem.
Holnap este lenne egy mérkőzés Szolnokon és arra gondoltam, hogy régen voltam már a barátaimmal profi meccsen és elmehetnénk erre esetleg. Még 10 db jegy van.

- Nem, fiam túl messze van.

- Nem kincsem, túl hírtelen ez az ötlet. Különben is megkérdezted már őket, hogy egyáltalán rálrnek e?

Jött néhány értesítés a telefonomra többek között jelezték, hogy a meccsre már csak 7 db jegy van. Szóval igyekeznem kell és a barátaim is ezt a pillanatot választották, hogy megírják a szüleik elengedik őket, úgyhogy benne vannak és eljönnének.

- Igen. De anya, apa kérlek, megteszek bármit... vetem be az aduászt

- Nem

- Főzök, mosok, takarítok, vigyázok a kicsikre és játszok velük, bevásárlok.
Sorolom a dolgokat amiket megtennék. Nem hagyom ilyen könnyen elúszni ezt a lehetőséget.

- Már csak 7 db jegy van közlöm velük a hírt.

A szüleim összenéznek és elvonulnak tanácskozni. Pár másodperc múlva visszaérnek.

- Ha a meccs utáni napon az összeset megcsinálod ám legyen elengedünk és elviszünk titeket. De hangsúlyozom az összes dolgot 1 nap alatt kell elvégezned.

- Yes, ígérem mindent megteszek. kezdek el ugrálni örömömben.

- Ezesetben megvesszük a jegyet, de előbb. és ekkor apa a kisujját nyújtja felém, hogy megpecsételjük az alkunkat én pedig rákulcsolom a sajátomat.

Kilépve a helyiségből gyorsan írok a srácoknak, hogy megyünk, aztán elmegyek az öcsém szobájába, mert tegnap jelezte, hogy szeretne kicsit lelkizni. Általában velem szokta.

- Szóval van egy lány... Most jött az osztályunkba és nem tudom levenni róla a szemem.. kezd el mesélni.

1 órát töltöttünk el a lelkizéssel.

Ezután a nap után rendesen elfáradtam. Már félálomba vagyok, de még megírom Jocónak a levelet:

Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél

Kedves Jocó
Ma elég izgalmas napom volt, de mindezek mellet örülök, hogy ízlett nektek pár snack a csomagból.
Ma kosaraztunk a többiekkel. Az első pihenőn Szabi ideadta az általad küldött karkötőt. Imádom a színét. Úgy érzem gondolatolvasó vagy mert tényleg egy magyar zászló mintájúra vágytam.
Folytattuk tovább a meccset és véletlenül olyan erőset dobtam, hogy kiment a pályáról és betörte egy autó ablakát. Remélem nem lesz rendőrségiügy belőle.
Amint hazaértem, találtam egy kosármeccs hirdetést holnapra. Nagy nehezen sikerült, meggyőznöm anyáékat.
Ha gondolod majd elmesélem milyen volt. Mennyire másabbak az ünnepek itt, mint a hazádban?
Miután lebeszéltem anyáékkal a meccset az öcsémmel lelkiztem kicsit. Tanácsot kért mert tetszik neki egy lány. Én meg biszex vagyok.
Boldog Újévet.
Dani

Ui. Remélem hozzám közel költöztök és örülök, hogy tetszett a rózsa.

A levél elküldése után mindent úgy hagyva kidőltem.

TalálkozásunkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora