6. Levél Daniel (JAVÍTVA❗)

33 4 5
                                    

Ebéd után a fiúk hazamennek a pizsi parti után. Én azóta csak fekszek, eszek, tvzek, tanulok és azon tűnődök Jocó vajon mit csinál. Felmerült egy teljesen új kérdés vele kapcsolatban. A haború! Vajon látott valakit meghalni a fronton?(Családtag, barátok, ismeretlen emberek, állatok stb.) Ő maga is lett már fegyveresek áldozata? Vajon Ezek a kavarognak jelenleg bennem, de egyenlőre nem akarok rákérdezni. Mert a filmekben, könyvekben mindig úgy jár a másik fél, hogy már kezdenek begyógyulni a sebek és egy valaki akarva, akaratlanul felszakítja a sebet. Megnyitom az emailjét:

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:

Kedves Dani
ma egy fárasztó napon vagyok túl. Sajnos a batyám közölte, hogy a Nyíregyházi ingatlanos elállt az eladástól és Székesfehérváron találtak egy olyan házat ami annyira megtetszett nekik, hogy meg is vették. Kb. 5 órányira van tőled 😪 A hír után megváltoztattuk hiavatalosan a nevünket. Nekem Kőhalmi Jocó János lett a bátyámnak pedig Kőhalmi Dominik. Ezután elmentünk személyit, hatósági igazolvanyt, lakcímkártyát és tajkártyát csináltatni, majd elmentünk az OTPben külön számlát nyitni. Azután nagyon nyavajogtam a bátyámnak egy kávéért így eljöttünk egy pizzázóba. Megkapom a kedvenc tejeskávémat tejszínhabbal és a kedvenc margaréta pizzámat ami tele van paradicsommal.
Neked mi a kedvenc kávéd és pizzád?
A.i.: Jocó.

Nagyon szexi az új neve 😏. Nem vagyok annyira szomorú, hogy végül nem Nyíregyre költöznek, mert miatta a világ végére is elmennék, még bűncselekményt is elkövetnék érte. Azt az 5 órás útat meg simá kibírom. Na igen az új okmányok megcsináltatása kemény idegpróba. Egyszer elaludtam, miközben arra vártam, hogy az én számom következzen. A securitys ébresztett fel ZÁRÁSKOR! Ugye milyen kedvesek? Na, de visszatérve a levélre a tejeskávé és a margaréta pizza a kedvence megjegyzem. Gyorsan előveszek egy lapot és egy tollat amire felfirkantom:

JOCÓ KEDVENC:
KAJÁJA: MOZZARELLÁS PIZZA
KÁVÉJA: TEJESKÁVÉ

Hm. Nem lenne hülyeség folytatni hisz. ezt mind fontosnak tartom mivel vele kapcsolatos és szívesen bővíteném.
Inkább felhívom Szebit a száma tárcsázása után rögtön felvette.
- DD hallom meg boldog hangját.
- Szia tudsz valami plusz infót Jocóról?
- Eltünt? Vagy híres lett és elvitték politikusnak?
- Neem túlgondolod! Csak hírtelen ötlettől vezérelve elkezdtem írni egy, hogy miket szeret, de még nem tudom, hogy vannak e ilyen jó politikai képességei.
- Ez aranyos haver, szerintem őt nem érdekli a politika. De ha engem kérdezel passzoltok egymáshoz. Pont úgy, mint én Timihez. Viszont hiába vagyunk régebbóta barátok megverlek, ha megbántod. Erre mindketten felnevetünk, bár nem hagyom teljesen figyelmen kívül. Ha bármi bajt okozok neki én magam fogok elé állni, hogy büntetésből addig üssön, amég el nem ájulok. Na jó ez kicsit túlzás vagy mégsem?...
- Vigyázok rá te is tudod.
- Tudom, amúgy a kedvenc írója Benjamin Alire Sánez és Rácz Stefán Tibor. De most már mennem kell Timivel randizok.
- Ah köszi, TE MIÉRT NEM EMLÍTETTED, HOGY VAN BARÁTNŐD???? Akadok ki egy kicsit
- Nyugi van! Még csak most lesz a baratnőm, eddig randizgattunk. Este tartunk csajos beszélgetészt puszcsi. Azzal lerakja a telefont én meg nevetek rajta. Sose szerettem a kicsinyítőképzőt. Suliba is ha a tanár így diktálja az anyagot mindig átírom normálisra, hisz a nyelv ezen formáját eléggé haszontalannak tartom. Szerintem kicsit elkalandoztam visszatérve kíváncsi leszek milyen lesz az a lány és megérdemli e a barátomat. Én a lányokkal sose kivételeztem ilyen téren csak azért, mert nő nemű. Mindíg alaposan felmérem, hogy alkalmasak e a barátaimhoz, családtagjaimhoz, magamhoz és más számomra fontos emberekhez.
Unalmamban úgy döntök, hogy ma kivételesen nem este írok Jocómnak.
Tudom még nem az enyém a fiú, de mindent megteszek, hogy a hónap végére összejöjjünk, de azt se bánom ha több időbe telik, viszont úgy érzem nem tudnék csak egy barátja lenni a sok közül és szerencsére nem azt látom, mintha zavarná az udvarlásom. Szerintem az udvarlás mindenkinek kijár akár hetero kapcsolatról van szó, akár meleg vagy biszex.

Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:

Kedves Jocó
Hú izgalmas napod volt, gratulálok az új nevetekhez mellesleg nagyon sexynek találom a tiédet édes. Az okmányok megcsinálása szerintem nagyon unalmas program. Sőtt annyira, hogy egyszer el is aludtam és csak záráskor ébresztett fel a security. 🥲 De veled bármit kibírnék. Úgy megnézném a cuki piruló arcodat, ahogy ezt olvasod. 😉
Kicsit szomorú vagyok, amiért nem Nyíregyházára költöztök végül, de ha akarod akár minden nap elmegyek hozzád. Őszintén nekem nincs kedvencem, nem tartom számon az ilyesmit és bármit megeszek, de az igazán, jó magyaros, fűszeres ételek a kedvenceim. Meg is éhezek az említésére.
A.i. Dani

A levél után csak fekszek és TV-t nézek. Leginkább olyan külföldi híradókat, amiknek témajuk a jelenlegi német háború. Ma nem tervezek semmit csinálni csak pihenni akarok és holnap is ugyanez a tervem.

21:38
Kicsit elaludtam, ránézek a telefonra és 1 nemfogadott hívást látok az értesítéseknél. Rányomok a visszahívás gombra és Szebi rögtön felveszi.
- Na végre már haver annyira jó volt a randi kezd bele én pedig félkómásan hallgatom a barátomat akinek a hangján úgy tűnik madarat lehetne vele fogatni annyira boldog.
- Na örülök neki, bocsi ha szűkszavú leszek, most keltem fel és tudod, hogy olyankor milyen vagyok.
- Persze, tudom. Először egy kávézóba vittem Timit és nem bírtam ki kaja után megkérdeztem, hogy lesz e a barátnőm és igent mondott. Amikor fizettem volna az ebédünket odajött a tulajdonos és közölte, hogy a ház ajándéka a mai étkezésünk és gratulál nekünk.
- Hű ez nagyszerű én is gratulálok, de minél hamarabb, sőtt feltétlenül mutasd be nekem, mert különben duplán megtaposlak. Mondom játékosan megfenyegetve.
- Oké-oké féltem az ékszeremet, azt kéri még Timi mondja megjátszott félelemmel.
- Utánna elmentünk moziba ahol összebújva néztünk szerintem valami borzalmas filmet, de amég vele lehetek addig nem számít.
Cseverésztünk még kicsit, aztán elment aludni és én is megpróbálok.

-----------------------------------------------------------
Sziasztok
Csak azokat a részeket fogom ezzel jelölni:
JAVÍTVA❗ amik szerintem azért jelentős változáson mentek át.
Jó olvasást!
Cuppantok mindenkit.
Bye. 😉

TalálkozásunkOù les histoires vivent. Découvrez maintenant