Délelőtt 10 óra van, én pedig már a bódémnál vagyok és tekintettel a bátyám barátnőjének érkezésére, ma csak 12.ig dolgozok.
Még a lelevelet is csak most nézem meg:
Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:Kedves Jocó
Nem sportolok még semmit, de a jövőben tervbe van bekerülni egy kosárcsapatba. Hm. akkor kb. minden ugyanaz. Egyszer nálunk is volt puding és kacsa. Igazán finom lett, majd idén is mondom anyának, hogy ez legyen a menü és elhívlak titeket.
Izgalmas lehet egy új emberrel találkozni, remélem jól sikerül. Akkor kezet foghatnék a bátyáddal, mert ezekhez a dolgokhoz én se értek. De téged szívesen néznélek miközben ezeket végzed talán meztelenül...
Nekünk a meccs pl. remek volt, főleg az a rész, amikor a meccs után az egyik hugom közölte anyával, hogy hányni kell és utánna rögtön telibe hányta. 🤣 Gondolhatod, hogy mindannyian 20 percig meg se bírtink állni a nevetésben. Most hazafele jövet vettünk anyának egy új felsőt és még úton vagyunk. Egész nap fáradt vagyok, mert nagyon korán keltünk.
Végezetül kérésedet teljesítve itt egy kép rólam:Én is kérek rólad képet cserébe. 😉
Jó éjszakát, álmodj velem.
Daniel.Elsőként a levél megnyitása után rőtön a képet keresem és amint rátalálok realizálódott bennem, hogy tényleg olyan helyes mint gondoltam és percekig csorgatom rá a nyálam. Amint feleszmélek elolvasom a hányós részt olyan hangosan nevetek, hogy kopogást hallok és a bátyám lép be.
- Mi ilyen mulattságos? Én pedig válasz helyett csak megmutatom neki a levelet. Miután mindketten lenyugodunk ő kimegy én pedig folytatom az olvasást.
Miért kell mindig zavarbahoznia? Szerintem az a jóképű sunyi félisten nagyon is jól tudja, hogy zavarbahoz... Vissza kéne vágnom neki valahogy, de hogy? Max a szexről tudnék írni, de szerintem amilyen perverz egyáltalán nem lehet őt ezzel se meghatni... Na jó
Inkább írok neki.Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:Kedves Daniel
Sokat gondolok rád és a leveleidre, mindig feldob amiket írsz.
Örülnék, ha idén együtt töltenénk az ünnepeket. Már Nyíregyházán (megtanultam végre leírni és kiejteni, de nehéz a magyar nyelv) is nézegettünk házakat. Örülök, hogy jól telt a meccs a vége meg mulatságosan. A bátyámmal 5 percig nem tudtuk abbahagyni a nevetést, de komolyan. Annyira igazságtalan vagy, hogy miközben te csak ülsz és nézel engem dolgoztatnál, de mégis túl helyes és kedves vagy, hogy haragudjak rád. 🥲Újabb kopogást hallok.
- Szabad kiáltom. És egy közép magas, egészséges testalkatú, derékig érő rózsaszín hajú, vidám lány lép be testvéremmel a nyomában.
- Öcsi nos ő itt Kinga, Kinga ő itt Jocó az öcsém. Mutat be minket egymásnak és kellemes meglepetésemre a lány megölel üdvözlésként.
- Mivel foglalatoskodsz?
- Válaszolok a levelezőtársam levelére, de még ráér elküldenem.
- Rendben akkor menjünk a koripályára. Mondja bátyám.
Miután kimennek a szobámból, elmentem piszkozatba az eddig írt levelet, hogy ne vesszen el és felöltözve jó melegen kimegyek hozzájuk.
Kigyalogolunk a pályára, kölcsönzünk korit, felvesszük és már rá is megyünk a jégre. Én hátsóraesnék ha nem kap el a bátyám.
- Óvatosabban, bár bevallom rég koriztunk.
Az eset után kimegyek a pálya szélére, megfogom a pálya elkerítő peremét és onnan figyelem Kingáékat ahogy kézenfogva, felhőtlenül boldogan szelik a pályát körbe-körbe. Remélem egyszer Danival mi is ilyenek leszünk és felsóhajtok a gondolatra. A képnek hála ide tudom őt pontosan képzelni.
Elmélkedésemből Kinga arcom előtt hadonászó keze és szólongató hangja ragad ki.
- Jocó hahó
- Igen?
- Csak túl régóta állsz a peremen és ha nem mozogsz megfázol, de őszintén nekem mára elég volt a jégkoriból.
- Semmi gond, mehetünk. A bátyámra nézve látom meg arcán a mindent tudó vigyort miszerint pontosan tudja, hogy Danin elmélkedtem épp.
- Megéheztem, vacsizhatnánk ezt a megszólásomat korgó hasam is jelzi.
- Amúgy egész jól beszélitek a nyelvet, szerintem aranyos az akcentusotok és rám néz sőtt a bátyádnál igazán imponáló számomra. Nem tudom neked van e titkos hódolód, de szerintem te is simán leveszed a lábáról. Apropó a bátyáddal úgy döntőttünk, hogy kerüljön bármibe Nyíregyházára költőzünk, mivel hallom van ott valakid és a világért se akarunk elszakítani tőle sőtt inkább igyekszünk összehozni vele. Kacsint egyet.
- Köszönöm mondom elpirulva
A rövid táv megtétele után már az ideiglenes lakheyünkön vagyunk és épp a tegnap elkészített vacsorát pakoljuk elő. Amint az utolsó evőeszköz is az asztalra kerül nekilátunk az isteni ételeknek.
- Honnan való vagy és mit tanulsz Kinga?
- Balatonkenesén lakok jelenleg és könyvelőként dolgozok most már főállásban, nemrég jártam ki a pénzügyi egyetemet.
- Hű ez nagyon jó
- Na és te?
- Én még iskolába járok és szabadidőmbe karkötőket árulok.
- Kérhetek én is egyet?
- Igazából már csináltam is neked egy személyreszabottat. Ezzel felállva az asztaltók elszaladok a szobámba, kihúzom a szekrényem fiókját, kiveszem a nemrég készített rózsaszín darabot és visszatérek a bátyámékhoz, majd Kinga felé nyújtom.
- Hű ez győnyörű ámul el és mondja őszintén.
- Köszönöm, örülök, hogy tetszik.
A vacsora végeztével elpakolunk, majd kettesben hagyva a párocskát belépek a gmail alkalmazásba és folytatom a levelet.Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:Kedves Daniel
Sokat gondolok rád és a leveleidre, mindig feldob amiket írsz.
Örülnék, ha idén együtt töltenénk az ünnepeket. Már Nyíregyházán (megtanultam végre leírni és kiejteni, de nehéz a magyar nyelv) is nézegettünk házakat. Örülök, hogy jól telt a meccs a vége meg mulatságosan. A bátyámmal 5 percig nem tudtuk abbahagyni a nevetést, de komolyan. Annyira igazságtalan vagy, hogy miközben te csak ülsz és nézel engem dolgoztatnál, de mégis túl helyes és kedves vagy, hogy haragudjak rád. 🥲
Képzeld nagyon kedves a bátyám baránője és szép. Sőtt nemrég bejelentették, hogy biztosan Nyíregyházára költözünk, remélem te is örülsz neki.
Köszönöm a képet ❤️
Itt van rólam egy:Jó éjt.
YOU ARE READING
Találkozásunk
RomanceA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...