27.rèsz

35 3 3
                                    

Jocó szsz:

Reggel 9 van ès èn már fent vagyok. Pedig 3 órája èrtünk haza ès èn fent vagyok! Dani még alszik, ezért kiszabadulok biztonságos karjai közül. Èhes vagyok szóval keresek valamit a hűtőben. Egy tál műzlivel állapodok meg. Evés közben a tegnapi napon elmèlkedek. Nagyon tetszett az egész a város az èpületek a színek az emberek. Ès persze, hogy Dani kicsit visszafogta magát nyílvános helyen. Nagyon különleges volt, hogy a tüzijátèkban elmesèltèk a honfoglalást. Miután megreggeliztem, elmentem a fürdőszobába, mert ragadok az izzadtságtól ès ez zavar. Gyorsan ledobáltam ruháim ès belèptem a hideg víz alá. Miközben elmèlkedek az èlet nagy dolgain 2 kart èrzek meg derekam köré fonódni.
- Jó reggelt - hallom meg hercegem reggeli rekedt hangját ès tarkóm csókolgatásába kezd. Olyan jól esik annyira vágyok a farkára... Ezért lenyúlok èrte ès mivel tökéletesen mögöttem áll betolom magamnak tövig.
- Mmmh baby - èn csak felkuncogok Dani jóleső nyögèsère a hírtelen èrt tettem miatt. Lassan, szerelmesen lezavartuk ezt a menetet ès megfürödtünk rendesen is.
- Kaptam egy emailt, meghívtak minket egy beszèlgetős műsorba egy csatornán. Elfogadjuk?
- Mikor lenne?
- 3 nap múlva
- Igen, legyen kíváncsi leszek a kèrdèsekre.
- Akkor válaszolok neki, mindjárt jövök baby.
Vagyis ez lett volna amit mondani akart, csak vèletlenül elállítottam a hallókèszülèkemet. Mèg mindig aggódok, hogy emiatt elhagy. Mármint rohadt jókèpű ès mièrt kène neki egy fogyatèkos? Ekkor mintha meghallotta volna rossz gondolatomat mellettem teremt ès nyugtatóan átölelve fejèt vállgödrömbe helyezve pihentette.
- Ismerlek már mint a rossz pénzt. Már èszreveszem az arcomon, ha rossz gondolatok járnak benned baby.
- De még nem vagyunk èvek óta együtt.
- Túlságosan belèd vagyok zúgva - sóhajtotta. Èn pedig kezeim közè fogva arcát megcsókoltam. A pasim pedig mintha oxigèn lenne úgy kezelte.
- Èn is hercegem - bújtam hozzá szorosan.
- Mit szólnál ma egy rögtönzött randihoz?
- Azt, hogy benne vagyok
- Mivel el akarom űzni a rossz kedved ezért az ellenkezőjét fogjuk tenni ès elviszlek a helyi aquaparkba. - dönti enyèmnek homlokát vadul vigyorogva.
- Alig várom, igazából szerintem utoljára nagyon kicsiként voltam olyanban. - kezdek el gondolkodni.
- Akkor ideje, gyerünk öltözz fel!
1 óra múlva màr úton is voltunk a hely felè. Felszálltunk egy helyi járatra, ami kisebb nagyobb sikerrel kivitt a park utcájába. Egyszer rossz irányba fordult szóval mentek a szitokáradatok a buszvezető felé:
- Hogy vehettek fel ilyen sofőrt aki eltèved? - bosszankodott egy nő
- Ch hallatlan
- Idősek - forgatta a szemét Dani miután leszálltunk.
- Mi is ilyenek leszünk, hagyd őket
Ezt csak egy èrthetetlen morgással díjjazta. Ès befordultunk a park utcájába, ahol a ,,Köszöntjük a Nyíregyházi aquapa èlmènyfürdőben" felírat köszöntött.
- Jó napot egy Nyíregyházi diák ès egy diák jegyet szeretnèk kèrni. - Lèp oda párom a látszólag diák pènztároshoz.
- Sziasztok 9200ft lesz, jó szórakozást.
- Köszönjük
Mivel elég meleg van kiszáradtam ès ezt jelzem is.
- Dani kiszáradtam
- Mindjárt veszünk valami frissítőt baby
- Taknyos Buzik - szólt oda nekünk egy társaság. Szerintem nálunk idősebbek voltak. Dani rögtön ugrott is erre a megjegyzésre, ha nem állítom meg azzal, hogy magam felé fordítom.
- Ne csináld, nem akarom, hogy priuszod legyen. Inkább menjünk mèg mindig szomjas vagyok. - sajnos vagy nem sajnos tudom, hogy ha csak ilyen kicsi problémám is van azonnal ugrik. Mert mindig èn vagyok számára az első ezért kihasználva ezt elrágatom onnan.
- Egyszer nem otthon punnyadunk vagy a barátainknál ès nèzd meg milyen pehhesek vagyunk. - èn csak szájhúzva hallgattam morgását hisz. nem tudtam semmit mondani rá, mert teljesen igaza van. Beszélgetèsünk során odaèrünk egy frissítős standhoz.
- Sziasztok mit adhatok? - kèrdi udvariasan az eladó lány. Elég sok diákmunkás van itt. Dani pedig rám pillantott:
- Egy epres-banános turmixot kèrnèk
- Èn fizetek - nèzett a lányra. Odaadta a kèrt összeget ès a kiülő rèsznèl el szürcsölgettem beszèlgetèsünk közben.
- Sziasztok - köszön ránk egy csapat
- Oh hello Zalán - ismeri fel nèv szerint az egyiküket párom
- Baby-osztálytársak, osztálytársak-Jocó - mutatott be minket egymásnak.
- Eskü fèltem, hogy a becenevèn fogod bemutatni nekünk - kezd el hangosan nevetni egyikük. Mi pedig csatlakoztunk, tényleg elég mulattságos lett volna.
- Szerintem elég a pihenèsből, menjünk csúszni - lelkesedett be Zoli
A nap további része elég vidáman telt, minden csúszdán lecsúsztunk, új barátaim lettek, Dani nyert nekem egy plüss delfint. Vettünk páros úszó nadrágot a shopban ès eltelt a nap.
Èpphogy hazaèrtünk máris az ágyba zuhantunk.
- Kop-kop, na milyen volt a park? Mit szólnátok, ha hétvégén családostul elmennènk? - jön be párom apja
- Jó volt csak fárasztó, találkoztunk néhány osztálytársammal ès lecsúsztunk az összes csúszdán.
- Èn is imádtam az egészet, többet kéne kimozdulnunk.
- Akkor pènteken randizunk - kacsint rám a világ legdögösebb pasija.
- Benne vagyok - kuncogok a végén.
- Rendben fiatalok hagylak is titeket jó éjt.
- Most döbbenek rá, hogy sosem beszéltünk néhány fontos dologról. Pèldául a szex terén. - kezd bele Dani mondandójaba, kicsit zavarba jövök az utolsó előtti szótól.
- I-igen igazából láttam már videót aktusokról előtted, de nekem a nyalás meg a nyak kiszivás egyáltalán nem tetszik. Nem akarom megtapasztalni, hogy milyen. - sütöm le a szemem, mire kèt ujjával állam alá nyúl ès fölemeli fejem.
- Pont ezért hoztam fel a témát, nem akarok olyan csinálni, amit te nem akarsz.
- Neked melyik a legjobb pozíció?
- Amikor mögèd fekszem ès úgy duglak, hogy csillagokat láss az èlvezettől.
- Ne csináld - csapok egyet fedetlen mellkasára.
- Ez az igazság, most nincs bennem semmi buja szándèk.
- Meleg vagy inkább bisexnek mondanád magad.
- Biszexnek, de mivel te itt vagy nekem nem vágyom a női nemre. Nem èrdekel milyen szèpen nèznek ki, mert téged nem lehet űberelni. - ahogy ezeket mondja csillognak a szemei, amitől majd. elolvadok. Bár őszintén mèg elèg fiatalok vagyunk ès fèlek, hogy szüksège lesz mégis lányra.
- Èn teljesen melegként undorodom a meztelen női testtől - fintorgok egyet ès örülök, hogy nem kèpzeltem el.
- Szerintem ezzel sincs probléma, legalább tőlük nem kell fèlnem, hogy lecsapnak a kezemről.

Hajnalig s még annál is tovább egésze reggelig beszèlgettünk semmisègekről, mire utolért minket az álom.

TalálkozásunkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz