7. Levél Daniel (enyhe 16+)

47 5 5
                                    

Amióta megismertem Jocót, azóta minden reggel álló dákóval kelek. Azelőtt sose fordult még elő. Nem szeretek magamhoz nyúlni, de most ez a tervem. Ránézek az órámra 6:22
Azigen jó hamar keltem, de minek... Na mindegy, feloldom a telefonom, kikeresem az egyetlen képemet Jocóról (megjegyzés: többet kéne kérnem róla) kirakom háttérképnek majd visszatérek a galériámba és felnagyítom. Érzem, hogy alul már lüktetek, sőtt majd elsülök. Lehúzom a tréning gatyám és ráfogok eléggé élvezettől folyó farkamra, majd a képet nézve először lassan verni kezdem majd egyre gyorsítom kezem mozgását:
- Hah Jocó nyögöm ki végszóra és rögtön elélvezek végül újra elalszok.
Arra ébredek, hogy anya simigatja a hajamat én pedig jólesően belebújok.
- Jó reggelt kincsem ma megyünk a kicsikkel az apai nagymamához. Valószínűleg csak késő este jövünk haza. Mielőtt elmegyünk csinálok neked reggelit.
- Rendben jó utat és köszönöm mondom kómásan.
Kérdezhetnétek, hogy miért mondtam azt nekik, hogy ,,jó utat". Történetesen azért, mert én nem megyek velük. Mivel apai ágon a nagyszüleim utálnak engem, mivel a fiuk nekem csak a mostoha apám.
Mire kikászálódok az ágyból és lemegyek a konyhába a többiek már felöltözve várnak, hogy elköszönjek tölük. Miután mindenkit megölelek elkezdenek kimenni az ajtón 2 perc múlva már egyedül tartózkodok a házban. Leülök az isteni olasz kajámhoz és evés közben feloldom a telefonom és elkezdek youtube videókat nézni, mindig nézek valamit ha egyedül eszek. Már olyannyira rászoktam, hogy nem tudnék csendben enni. Evés után leheveredek a kanapéra és megnyitom Jocó üzenetét:

Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:

Kedves Dani
Szerintem nagyon illik hozzád a fűszeres étel stílus. Nemrég beszéltem kicsit Szebivel, elmesélte a randiját. Szerintem nagyon cukik.
Lenne hozzád 2 kérdésem:
1, Tervezel tetoválást csináltatni? Úgy érzem nagyon jól állna neked.
2, Miért kell állandóan zavarbahoznod? 🥲
A.i. Jocó

Rövid, de lényegretörő üzenet. Egyáltalán nem zavar a hossza. Szóval neki is elmesélte Szebi a dolgot, rendben. Fűszeres stíus? Ezen elnevetem magam és nagyon nehezen megy, hogy abbahagyjam. Még azt kérdezi a cukiság, hogy miért hozom mindíg zavarba, annyira agyon csókolnám ha itt lenne vagy én lennék nála. Bűn lenne veszni hagyni akárcsak egy alkalmat is kihagyni, hogy zavarbahozzam. Mert nagyon jól szórakozok és ha bevallja ha nem azt veszem észre, hogy ő is nagyon élvezi. Hírtelen ötlettől vezérelve előveszem a gitárom és játszani kezdek rajta. Gondolhatnátok, hogy írok valami költeményt Jocónak, de bármilyen jó is az ötlet én nem tudok írni, csak gitáron játszanamit  kedvenc számom a The bieberstől a Sorry, amit Puskás Peti énekel és a Szentkirályi vízmárka ikonikus reklám zenéje. A zenei stílusomat vegyeskén írnám le. Leginkább Retró és 10 évvez ezelőtti zenéket hallgatok. A maiak közül pedig a rapp zenéket imádom. Néhány barátom mondta, hogy simán mehetnék egy zenekarba gitárosnak, de ígyis lefoglal a suli. Én akarok a családdal és a barátaimmal is elég időt tölteni, ezért nem sportolok vagy dolgozok. Megunva a zenélést úgy döntök kipucolom a lakást. A konyhába elmosogatok, a spájzba és a szekrényekbe rendet rakok, a fürdőbe elindítok néhány adag mosást és az összes szobába felporszívózok ill. felmosok. Fáradtan roskadok le a székre és a csengő megszólal. Odavonszolom magam és kinyitom a bejáratiajtót.
Megpillantom egyik unokatesómat előttem állva.
- Tesó, de jó, hogy itthon vagytok. Van egy kis probléma kidobtak a lakásból a szüleim, mert rájöttek, hogy drogozok. Mondja kétségbeesetten. Na igen ő az egyik kokós rokonom. Én nem ítélem el, de örülnék, ha lejönne a szerről.
- Csak én vagyok itthon, a többiek elmentek Linda mamához. Tudod ő nem bír engem, ezért maradok itthon mostanában mindig, ha hozzá mennek. Meguntam a többszörös próbálkozást, hogy nyisson felém.
- Oké, oké maradhatok?
- Csak ha lejössz a szerről
- Mindenki ezt mondja a család a barátnőm a barátaim, ha ez áll a normális életem útjába akkor megteszem.
- Akkor maradhatsz, de ha észreveszem, hogy be vagy álva vagy bármilyen port találok én foglak utcára rakni, sőtt még a rendőrséget is rádhívom.
- Köszi, nos mit csináljunk?
- Én pihenek mivel hulla vagyok, most pucoltam ki unalmamban a lakást. Ezzel felmegyek a szobámba pihenni. Arra ébredek, hogy az öcsém ébresztget:
- Bátyó, bátyó itt van Erik emlegeti izgatottan a drogos rokonunkat.
- Tudom öcsi és elkezdem csikizni, a nevetésünket kopogás zavarja meg. Erik lép be a szobába:
- Lenne egy ötletem így hármunknak. Mi lenne ha indítanánk egy youtube csatornát?
Hm. ez nem is rossz ötlet, hiába van kevés szabadidőm sokszor nem tudok mit kezdeni magammal és mostanában senki nem ér rá.
- Benne vagyok mondom majd miután az öcsém Robi is beleegyezett elkezdünk ötletelgetni. Egy idő után nem jutottunk semmire így úgy döntök halaszuk el holnapra az egészet. Miután kimennek a szobámból, megnyitom a gmail alkalmazást és írni kezek.

Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:

Kedves Jocó
Ma sokat gondolok rád, egész nap alig csinálok valamit és ez holnap se lesz másként. A családom elment az apai nagyszüleinkhez akik nem bírnak engem. Én pedig itthonmaradtam rendet raktam mindenhol és gitároztam. Szeretnék ajánlani neked néhány zenét:
https://youtu.be/jyiq1eFwzJY?si=dt5HEPQhR9skVaP-M
https://youtu.be/s6jv8szs4aI?si=kns3UR5ei1kVaP-M
https://youtu.be/5dbEhBKGOtY?si=VGnJOa5JsJv2huhv
Remélem lesz olyan, ami elnyeri tetszésedet.
Lenne egy kérdésem tőled:
Küldenél még magadról néhány képt? 🥺
Válaszolva a tieidre:
Igen tervezek tetoválást, valami zenével kapcsolatosat.
A második pedig magától értetődő.😉
Jó éjszakát baby, álmodj velem 😘
Ai. Dani

Ekkor kb. már 22:00 is elmúlt, de mivel nem tudok aludni halkan lesunnyogok a konyhába és kiveszek a hűtőből egy fagyit. Miközben kanalazgatom lépéseket hallok, de nem veszem figyelembe. Felkapcsolódik a villany és a szüleimet látom meg magam előtt.
- Lenne egy kis beszédünk magával fiatalember
- Erikkel már beszéltünk, tudjuk, hogy kidobták otthonról. De azért szólhattál volna, hogy itt van. Természetesen mi is befogadnánk bár eddig nem tudtuk, hogy drogos, de azon kívül mindíg örülünk amikor jön, mert alapjáraton rendes srác. Segítünk neki bejutni egy jó elvonóra és nem azért vagyunk dühösek, mert befogadtad, mert mi lightos szülők vagyunk, de legközelebb szólj!
- Rendben, bocsánat és megölelem őket jó hosszan. Mondtam már, hogy imádom a családomat? Nem? Hát akkor most igen, imádom a családomat.

TalálkozásunkWo Geschichten leben. Entdecke jetzt