Daniel szsz:
Kellene nekem egy jó videó ötlet. Lehet, hogy Jocómmal kène csinálni egy kèrdezz-felelek videót. Hivatalosan mèg úgyse mutattam be őt a csatornán. Mostanában inkább az uncsitesómnak vannak ötletei ès azt használjuk fel. Bár nagyon jók, mert a nèzettsègünk ès a nèpszerűsítsègünk egyre csak nő. Már az utcán is felismernek. Na mindegy mégis írom az èn drágámnak ezt.
<- Szerelmem 😍 📞🎥ℹ️
🗨️: Szia. Baby 😘 Azon gondolkodtam, hogy lenne kedved benne lenni egy videóban? De úgy rendesen, hogy ugyanannyira mutatnálak, mint engem. Mèg nem mutattalak be a nèzőimnek rendesen úgyérzem. Bár benne voltál 1 főzős liveban, de abban igyekeztelek nem mutatni stb. Na szóval egy kèrdezz-felelek videóra gondoltam.
.... :🗨️
🔢📷🏙️ Aa. 🎙️👍
Ameddig leírja a válaszát èn megyek ès összerántok magamnak egy reggelit. Ami bundáskenyérből áll.
- Oh szia anya - lepődök meg, amikor a konyhába látom. Hisz. ilyenkor dolgozni szokott.
- Kirúgtak - mondta komoran
- Akkor most az lesz, ami a filmekben szokott történni? Hogy máshol kapsz munkát ès elköltözünk?
- Jaj dehogy, amúgy vicceltem èn mondtam fel. Apáddal úgy döntöttünk, hogy alapíthatnánk egy cèget. Amit kèsöbb te ès a párod örökölhetnètek, ha mi úgy döntünk elèg volt a munkából.
- Ez nagyszerű hír. Igazából Jocóval már beszèltünk arról, hogy, mit dolgoznánk szívesen. Ès felemrült az ötlet, hogy alapítunk egy cèget.
- Akkor pont kapóra jön, aranyos, hogy már tervezgetitek a közös jövőtöket. - mosolyog
- Anya... Szeretem ès nem egy tini fellángolásnak tartom a kapcsolatunk.
- Tudom, hisz. látom a neten a közös kèpeket süt rólatok a szerelem ès a boldogság. Hiszem, hogy ez örökkè tart köztetek. Mi is ilyenek voltunk fiatalon. - kezd el elmèlkedni a múlton. - Amúgy igazán hazahozhatnád már. Eddig nem is találkoztunk vele mèg. - teszi keresztbe karjait sèrtetten.
- Jól van-Jól van. Most vetettem fel neki egy videó ötletet. Akkor mondom neki, hogy ha jó akkor legyen itt nálunk. De attól mèg elmegyek hozzájuk. Mert nem akarom, hogy egyedül vonatozzon.
- Rendben van, jó reggelizèst. - borzolja össze a hajam. Erre mások biztos mèrgesek lennènek, de engem nem zavar.
- Neked meg jó cègalapítást - kiabálom utána.Ekkor megrezzenn a telefonom:
<- Szerelmem 😍. 📞🎥ℹ️
Benne vagyok csak.. fèlek, hogy, mit fognak gondolni. Mármint, hogy pont velem egy menekültel jöttèl össze. Egy aranyos lány helyett. De jólvan kin legyen?:🗨️
🗨️: Szerelmem egy nagy marhaság, amit mondtál. A főzős live óta televan a komment szekció azzal, hogy ,,Mikor lesz mèg benne a videóidban az az aranyos fiú?" ,, Annyira szerencsès vagy, hogy együtt lehetsz vele" ,,Olyan aranyos ahogy elpirult, amikor felè mutattad a kamerát" ,,Biztos, hogy együtt vannak süt róluk a szerelem ès mintha egy csók csattanását hallottam volna, amikor elfordította a kamerát. 😏😏"
Szóval ilyen ès ehhez hasonló kommentek èrkeztek.N-nem is tudom mit mondjak 🫣🤭 A csókod segítene.. :🗨️
🗨️: Már csak pár nap szerelmem, de mi lenne, ha ez a videó most hètvègèn lenne ès nálam? Igazából a szüleim nagyon rágják már a fülem, hogy hozzalak el tèged ès mutassalak be nekik. Ne aggódj èletem, már most odáig vannak èrted. De ha ez a 2 dolog sok egyszerre megèrtem.
Tènyleg fokozta kicsit a fèlelmemet, de az segít ha te is ott leszel. Ès veled akarok lenni. Legyen akkor így. :🗨️
🗨️: Minden jó lesz baby ne aggódj. Ja ès azt terveztem, hogy először èn elutazok hozzád pènteken ès mire ott vagyok te útra kèszen állsz ès már jönnènk is hozzánk együtt. Nem akarom, hogy egyedül utazz. Ès ez is egy közös pillanat szóval nem akarom elszalasztani.
Awww 😍😍😍 nèha úgyèrzem meg sem èrdemellek 👉👈 Amúgy azuncsitesód is ott lesz? Nem zavar csak kíváncsi vagyok. Meg arra is, hogy leszokott e már a drogról. :🗨️
🗨️: Nem lesz ott. Mert elutazott 2 hètre ès mondta, hogy addig vezessem èn a csatornát. Igen jól megy neki. Pont a volt barátnőjèhez ment, mert látta, hogy annyit javult, hogy burkoltan kèrte vigye el randizni ès próbálják meg újra. Szóval kezd helyrejönni az èlete. Vègülis most is azért ment el, hogy helyre tegye. Bár az ikrek nagyon hiányolják. Bár nèh mèg szenved a szer hiányától, de hátha a barátnője teljesen elmulassza.
Örülök, mert az alapján amiket mesèltèl róla rendesnek tűnik. :🗨️
🗨️: Igen az is na de mostmár megyek szia baby.
Oké szia ❤️:🗨️
🔢📷🏙️Aa. 🎙️👍
Ameddig beszèlgettünk elmajszoltam a reggelim. Ezért fogom a táskám ès indulok suliba. Ahogy becsukom az ajtót ès megfordulok rögtön az egyik haverommal találom szembe magam. Èn aztán nem vagyok szív bajos szóval nem ilyedtem meg.
- Ahj DD hogy tèged sose lehet megszivatni - forgatja meg szemeit ès kezetnyújt.
- Mi vagy te? Kislány? Megjött a havid? - kezdem el szivatni gúnyosan, de azért elfogadom jobbját. Látva, hogy nem vette jó néven nevetve elkezdek futni előle. Egészen a suliig futunk ès belerohanok a tesitanáromba.
- Tudom, hogy jó sportoló vagy fiam, de ez azért túlzás. Inkább koncentrálj az èv vègi eredmènyeidre. Hogy felvegyenek a választott sulidba.
- Rendben tanár úr.
Amint ez a beszélgetés lement már be is csöngettek. Ma írtuk meg a jelentkezèsi lapot. Tekintve anyáèk cègère èn az Egri Európai üzleti gimnáziumba jelentkeztem. Kollègiummal termèszetesen. Van itt Nyíregyházán is iskolájuk, de nèhány barátom jelezte, hogy oda jelentkezik ès velük akarok lenni. A nap további rèszèben nem törtènt semmi. Mentek az órák, beszèlgettem a barátokkal, tanárokkal. Aztán amikor hazamentem semmivel sem törődve fáradtan bedőltem az ágyba ès átengedtem magam a Jocóval közös álmaim világába.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Találkozásunk
RomantizmA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...