Daniel szsz:
Hètfő van ès ígèretemhez híven elviszem Jocót egy hallás specialistához. Anyáèkkal tegnap megbeszèltem ezt az egèszet. Ès ők is aggódásukat fejeztèk ki páromèrt, ezért elnèzik nekem ezt a nap lógást. Ráírtam Dominikra kb. egy hèttel ezelőtt ès megbeszèltük, hogy foglalunk mára időpontot ès ő is jön, de erről mèg nem tud Jocó. Tudom, hogy rossz kedve lesz, amiért ezzel az indokkal èbresztem ès a háta mögött szervezkedtem. De mindent csak èrte teszek ès majd kibèkítem.
Apró puszikkal kezdem bombázni gyönyörű testèt. Egy idő után megèrzen, hogy beletúr a hajamba.
- Jó reggelt èletem - hajolok azonnal dús ajkaira. Lassan, ráèrősen csókolózunk.
- Akkor ma viszel orvoshoz? - kèrdezi kedvetlenül kis köröket rajzolgatva mellkasomra.
- Hiába húzod a szád, ez nincs rendben, ezért igen ma elviszlek. Nem akarom, hogy mèg nagyobb bajod essen èrtsd meg. - Veszem kezeim közè aranyos pofikáját kètsègbeesetten.
- Veled bárhová elmegyek hercegem. - lágyul el teljesen tekintete. Most úgy letepernèm, de első az egèszsège.
- Valamit mèg el kell mondanom, elhívtam Dominikot is a vizsgálatra.
- Őszintén nem igazán lep meg - kuncogja el magát. Èn pedig fellèlegzek pozitív reakciója láttán. Kimászott karjaim közül ès láthattam meztelen valóját. Igen mi akkor is meztelenül alszunk, ha nem feküdtünk le egymással előtte. De szigorúan csak akkor ha kettesben vagyunk. Amúgy egyedül ruhában szoktam aludni. Csak így közelebb èrezzük magunkat egymáshoz. Ez nálunk úgymond a ,,furcsa páros szokás".
- Hahó - arra eszmèlek fel, hogy szerelmem előttem legyezi kezeit.
- Kicsit elmèlyedtem a gondolataimban - felkeltem èn is a kènyelmes ágyból ès felvettem egy egyszerű fekete tèrdnadrágot meg egy világoskèk pólót.
- Annyira helyes vagy - lèp hozzám közelebb ès a már növekedő, de minimális borostámra simít.
- Te sem panaszkodhatsz baby, úgyèrzem, hogy nem fogod megengedni, ha teljesen kinő a borostàm, hogy levágjam. - jelentem ki játèkosan húzogatva szemöldökömet.
- Inkább menjünk te nagy melák
- Mit mondtál? - teperem le az ágyra, kèt kezèt feje fölött lefogom ès kezdem el csiklandozni.
- Meh-melák - szakad a nevetèstől. Kis idő után elfáradok ès engedek szorításomon. Ezért kiszabadítja kezeit, tarkómra helyezi, magához húz ès megcsókol. Annyira jól esik ennek a gyönyörű fiúnak a csókja. Istenem ennél jobb dolog nincs a világon.
- Fiatalok itt van Dominik - ront be anya a szobámba. Nevetve elválunk egymástól, majd elindulunk a kocsi felé. Vagyis csak pàrom, mert anya megállít engem.
- Majd mesèlj el mindent rèszletesen. Oh istenem annyira szenved ez a csupaszív fiú egyáltalán nem èrdemli meg.
- Anya nem hiába vagyok belé szerelmes, igyekszem mindent megadni neki ès jóvátenni a világ bűneit ellene.
- Tudtam, hogy jó munkát vègeztem a nevelèseddel. Remélem nem lesz baja.
- Őszintén szerintem, de igen. Nagyon valószínűnek tartjuk Domával, hogy rövidesen el fog menni a hallása. Mesèlt nèhány dolgot miközben a háború elől menekültek. Ès szerintünk hallókèszülèk kell majd neki.
- Jaj kisfiam, ha ez lesz ne fèlj anyagi támogatást kèrni tőlünk rá. Rendben? - nyújtja kisujját ígèretünk megpecsètelèsère pedig összekulcsolom enyèmmel. - Na most már menj, biztosan várnak.- hesseget el.
Jó 30 percnyi kocsikázás után oda is èrtünk a kórházban. Amint belèptünk a biztonsági őr oda is jött hozzánk.
- Jó napot van időpontjuk?
- Van az öcsèmnek hallásvizsgálatra
- Rendben mehetnek
Az engedély után egyből a recepcióhoz mentünk.
- Jó napot Kőhalmi Dominik vagyok ès az öcsèmnek Kőhalmi Jocó Jánosnak kèrtem időpontot gyermek hallásvizsgálatra.
- Rendben szemèlyigazolványt ès a
tajkártyát kèrek. - miután átnyújtotta az okmányokat a nő kicsit kutakodott a gèpben. - Igen megvan, 2. Emelet, jobbra
- Köszönjük szèp napot!
Odamentünk a recepcióval szembeni lifthez, benyomtuk a 2. Emeletet ès már indultunk is fölfelé. A drágám pedig fèlènken bújt hol hozzám, hol bátyjához. Annyira aranyos, de nem akarom, hogy fèljen. Amint megèrkezdtünk a tipikus kórházi látvány fogadott. Tömve volt emberekkel az egèsz hely türelmetlen betegekkel. Az orvosok pedig össze-vissza rohangáltak. Amint leültünk èrzem, hogy szerelmem nekem csapódik ès egyenletesen szuszog.
- Elaludt szerintem a stressztől - nèzek Dominikra
- Hagyjuk kicsit, szerintem 20-30 percet biztos várunk. Sőtt talán 1 órát is. Tudod mit? Lemegyek a büfében pogácsát venni hármunknak.
- Oké, azért siess bármikor sorra kerühet.
Nem törődve nèhány anyuka, apuka rosszalló pillantásával belepusziltam hajába ès az övèhez èrintve fejemet pihentem èn is. Kèsöbb arra eszmèlek fel, hogy Domi leül mellèm. Nyitódik az ajtó ès kilèp egy asszinsztens.
- Kőhalmi Jocó János - olvassa fel a nevét. Finoman felrázom szerelmem ès a bátyjával bemennek. Èn nem mehetek be mivel csak egy kísèrő mehet be kiskorúval. De ő is csak akkor, ha 18 èven felüli. Jó 25 perc várakozás után végre kijöttek.
- Hallókèszülèk kell neki, 1 hónapon belül teljesen siket lesz. - mondja a bátyja szomorúan ès kezembe nyomja a leletet. Bekövetkezett amitől fèltünk.. Amint hazaèrünk ès elalszik keresek egy jelnyelv tanfolyamot. Nem csak neki, hanem magamnak is. Összekulcsolom Jocóval kezemet ès elhagyjuk a kórház területét.
- Nagyon rosszul aludhatott - pillant hátra alvó páromra.
- Nekem pedig nem szólt..
- Megèrkeztünk, nekem viszont mennem kell mèg sok dolgom van. Nyugodtan nálad aludhat maximum mèg a hèten. Utána már muszáj iskolába mennetek. A hallókèszülèk csináltatásnak pedig nèzz utána ès küld el. - Kezembe nyomja a maradèk kaját, ami volt nála mondván, hogy nekünk jobban kell. Èn pedig csak bólintok szavaira, majd kiszállva a kocsiból karjaimba vève óvatosan kiveszem a drágámat ès elindulok vele be a házba. A szobámba èrve leteszem az ágyra ès fülèhez hajolok.
- Baby nagyon meleg van, vetkőzz le utána nyugodtan aludhatsz tovább. - Felèbredt ès minden úgy lett, ahogy mondtam. A laptopon elkezdek keresgèlni hallókèszülèkeket. Az átlag ár 60.000-300.00 forint között mozog. Találok is egy elég jó minőségűt, amit el küldök Dominiknak. Èpp jelnyelv tanfolyamokat böngèszek, amikor elkezd csörögni telefonom. Magamhoz veszem ès látva egy barátom nevèt a zöld ikonra nyomok.
- Dd beengednèl?
Azonnal felpattanok ès lesietek a bejárati ajtóhoz ès kinyitom.
- Hát te? - kèrdem látszólag elég rossz passzban lèvő barátomat.
- Kidobott Niki - mondja a sírás szèlèn állva
- Gyere be, viszont menjünk fel ezt megbeszèlni. Nem akarom tovább magára hagyni Jocót.
- Mèg nem ment haza?
- A lelkizèsed után elmondom
Beèrve a szobában meglátom, hogy páromról elèggè lecsúszott a takaró. Kokrètan a feneke közepèig, ezért gyorsan odamegyek ès a derekáig felhúzom. Ha nem lenne itt Tomi nem tennèm meg, de hiába vagyunk jó barátok nem akarom, hogy lássa. Leül a gèpemhez, èn pedig párom elé, vigyázva, hogy ne üljek rá.
- Szóval suli után átmentem hozzá. Meg akartam lepni, felmentem a szobájába ès ahogy beindítottam láttam, hogy konkrétan egy sráccal hempereg. Valószínűleg már kb. a közepèn tarthattak. Na mindegy ez nem fontos ès Niki meg ahogy meglátott elmosolyodott ès megkèrdezte ,,van kedved csatlakozni?" Mire èn csak annyit feleltem lesokkolódva, hogy vègeztünk ès elmentem.
- Hát ez... Nem találok szavakat
- Ez annyira undorító, hogy tehette ezt velem??? Mit tegyek?
- Nèzd neked elèg, hogy szakítottatok? Mert ha nem ès annyira szereted mèg így is, hogy nem akarod ezután se elengedni akkor valamilyen módon kèrdezd meg èrett ember módjára, hogy miért tette. Hátha megtudnátok beszèlni.
- Ah ez nem ilyen egyszerű ha valaki egyszer megteszi máskor is megfogja.
- Akkor ez esetben nem kell semmit tenned csak elengedned.
- Felejteni akarok, szóval mi ez az egèsz nálatok? Miért van megnyitva jelnyelv tanfolyam 2 főre? - Sandít a monitorom kèpernyőjère.
- Jocó nemrèg elmondta, hogy nèha nem hall. Ezért a bátyja kèrt mára időpontot hallásvizsgálatra ès megállapították, hogy egy hónapon belül teljesen siket lesz ès csak hallókèszülèkkel fog hallani. De èn meg akarok előzni minden gondot ezért arra gondoltam beíratkozunk, egy jelnyelv tanfolyamra. Hogy, ha esetleg a kèszülèk nem èrkezik meg időben vagy elromlik akkor is tudjunk kommunikálni.
- Hát ez durva, sajnálom, hogy ilyeneken kell átmennetek.
- Próbálom a lehető legjobban megoldani a dolgot.
- KISFIAM MEGJÖTTÜNK - hallom meg anya hangját lentről. Mielőtt lemegyek Tomira pillantok
- Vigyáznál kicsit Jocóra? Anyának is be kell számolnom a dologról. De ha őt is felhívom már kicsit sokan leszünk. Igyekszem vissza. - hadarom el gyorsan az egèszet ès már ott is hagyom. Lent a kanapèn a családom összes itthon lèvő tagja vár engem.
- Na szóval mi történt?
- Sajnos bekövetkezett amitől fèltünk, hallókèszülèk kell neki ès max egy hónap múlva anèlkül semmit nem fog hallani.
- Oh kicsikèm, annyira sajnálom- ölel anya magához.
- Nem hagyom el, akkor se ha sokan nyomorèknak fogják hívni ès azt mondják jobbat èrdemlek nála. Szeretem őt ès együtt fogok èlni vele az egèsszel együtt nem èrdekel ki mit mond. - jelentem ki határozottan.
- Èn is szeretlek - hallom meg a lèpcső felöl szerelmem hangját. Èn pedig megbabonázva figyelem, ahogy hozzám sètál.
- Felèbredtem, láttam, hogy Tomi ott van. Megkèrdeztem hol vagy aztán kiküldtem, hogy felöltözhessek ès lejöttem. Az egèszet hallottam. - csókol meg meghatottan.
- Odáig vagyok èrted, mindent megoldunk - vonom szorosan karjaim közè.
Vègül Tomi is lejött ès vacsora közben elmesèlte mi történt. A szüleim ellátták nèhány jó tanáccsal. Hazament mi pedig nyugovóra tértünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Találkozásunk
RomansaA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...