26.rèsz

24 3 0
                                    

Daniel szsz:

A nyári szünet vègèn járunk ès már 3 hónap telt el, amióta megtudtuk, hogy a párom hamarosan teljesen siket lesz. Ès sajnos be is következett, de szerencsére már kezd megbèkèlni vele ès a hallókèszülèke is időben megèrkezett.
Jelenleg vonaton ülünk úton Budapest felé az augusztus 20.ai ünnepsègen történő tűzijátékra. Szerelmem elég energikus ezèrt csak beszèl, beszèl ès beszèl. De èn imádom mindenèbe szerelmes vagyok. Nagyon izgatott amitől nagyon aranyos szerintem. Sose járt a magyar parlamentben, mèg csak a közelèben sem.
- Milyen lesz a tüzijátèk? Lesznek ott díszőrök? Sokan lesznek ott? Szerinted lesz verekedès? Lesznek külföldiek? Meddig tart? Ott lesz Orbán Viktor is? - na jó nem bírom ki tovább szóval tarkójára fogok ès hevesen megcsókolom.
- Danii ne nyílvános helyen! - vált el tőlem gyorsan ès dorgált meg.
- Bocsánat, de olyan èdes vagy, amikor magyaràzol ès izgatott vagy. - a romantikus pillanatunkat csörgő telefonom szakította fèlbe.
- Haver mikor èrtek be? - szól bele Tomi, èn pedig felpillantva a panelra elolvasom.
- Mèg 10 perc
- Rendben ott várunk a peronnál.
- Oké szia
Miután letettem a telefont pihenő páromat szorosan magamhoz vontam. Felnèzett rám ès tisztán kiolvastam a szerelmet tekintetéből.
- Vègállonás! Köszöntjük kedves utasainkat Budapest-Keleti Pályaudvar. Köszönjük, hogy a Máv startot választották. Amint leszálltunk Tomièk már előttünk is teremtek. Tomival lepacsiztam, Timit pedig megöleltem. Jocó mindkettejüket megölelte üdvözlèskèpp.
- Èhes vagyok - szólal fel hírtelen miközben sètálunk ki az èpületből.
- A vásárban szerzek neked valamit. Rendben baby?
- Igen! - csillannak fel szemei. Kint nem fogjuk meg egymás kezét csak diszkrét, apró èrintèsekkel szeretgetjük egymást. Tomièk pedig kèzenfogva sètálnak egymàs mellett 1-1 csókot lopva. Nem vagyok rájuk fèltèkeny, hisz. A mi kapcsolatunknak is megvan a maga varázsa. Lemegyünk a metró aluljáróba ès felszállunk az M2 metróra. Egèszen a Ferennciek Terèig utazunk.
- Ahh gyönyörű a főváros - ámuldozik párom
- Van mèg egy kis időnk, szerzünk neked kaját. Egy másik alkalommal pedig megmutatjuk a várost. A vásárban Timi rögtön megpillant egy lángosost.
- Jó napot 1 sajtos tejfölös lesz - mondom az eladónak utána rögtön ki is fizetem ès párom kezébe nyomom.
- Szerezzünk sört ès üljünk le valahova - javasolja haverom. Nem sokkal később meg is vettük kőbányai sörünket ès leültünk egy padra. Miután Jocóm megette a lángosát maszatos maradt a szája sarka. De ahelyett, hogy szólnèk egyszerűen csak lesimítom egy èrzèki mozdulattal. Amire elpirul a drágám Timièk pedig kuncognak rajta.
- Fáj a fogam - kezd el panaszkodni Tomi
- Menj oda a mentőkhöz fájdalomcsillapítóèrt
- Felejtős nagyon gáz lenne ès biztos nem adnának.
- Szerintem meg próbáld meg - szólal meg párom
- Áh nem
- Akkor meg ne nyavajogj! Lègy fèrfi - szólok rá vègszókènt.
- Menjünk a Kossuth tèrre
- Már is? De még csak 17:40 van.
- Nem baj legalább szerzünk helyet. Amint elindultunk ès mentünk át a lezárt villamos sínen Timi megcsúszott ès mi csak annyit láttunk, hogy a földről kel fel.
- Jól vagy? - kèrdi aggódva Tomi
- Igen azonkívül, hogy mind a 2 tèrdemet lehorzsoltam.
- Szsz ez elég csúnya - pillant le a drágam az említett testrészre.
- Nem baj kibírom menjünk
Át sètáltunk Lánchídon, de meglepetésünkre már dugig volt az egèsz hely.
- Menjünk valami csendesebb helyre, hogy tudjatok egypárkènt viselkedni. - javasolja Tomi. Szerencsétlenségünkre a rakpart közepèn, legelöl a víznèl találtunk helyet. De èn már nem bírtam tovább szóval elràngattam Jocót.
- Mindjárt jövünk - szóltam oda hanyagul ès meg sem álltunk az aluljáróban levő mosdóig. Kifizettük a fejenkènt 250 forintos mozsdóhasználati díjjat ès berángattam egy fülkèbe. Meglepetésemre ő esett neki hevesen ajkaimnak. Ott simogattuk egymást ahol èrtük, hol a combját, hol a tarkóját, mellkasát. Kis lenyugvás után lihegve váltunk el:
- Nem kéne tovább menni a portás már így is gyanút fog, hogy sokáig vagyunk bent- jelenti ki határozottan szerelmem.
- Nem lenne jó álló farokkal vègig állni a maradèk időt. - èrtettem vele egyet.
Kis idő múlva visszaèrtünk a barátainkhoz.
- Hű elég durva az időjárás, nem tudom megtartják e.
- Szerintem meg fogják
- Hát a 8 ker. Ben már szakad az eső. Előbb hívott egy ismerősöm.
- Reméljük megtartják
A további időben rengeteg külföldivel futottunk össze. Jocó csodálkozva nèzte, hogy mennyi országból èrkeztek kis hazánkban a híres ünnepsègre. Egy velünk egykorú társaság csapódott a kerítèshez mellénk.
- Ti hoztatok esernyőt? - kèrdezi az egyik
- Nem, de pulóvert igen
Ekkor már 20:00 volt ès ahogy felnèztünk az ègre csúnya felhők jelentek meg ès elkezdett villámlani. De èn nem igazán foglalkoztam semmivel csak diszkréten simogatom párom. Aki èdesen mosolyog ès viszonozza.  Közben elkezdjük meginni söreinket. Ès nagyon villámlani, dörögni valamint minimálisan esni kezd az eső. Aki csak tudta előhúzta a pulcsiját, esernyőjèt. A szerelmemnek nem volt egyik sem viszont rajtam volt egy kapucnis pulóver. Ezért levettem ès átnyújtottam neki.
- Öhm. Bocsi, de ti-ti együtt vagytok? - jön ide egy lány a mellettünk lévő társaságból. - Nem rosszoból meg igazából nem feltűnőek az apró gesztusaitok, de èn jó megfigyelő vagyok.
- Igen
- További boldog kapcsolatot srácok, nagyon aranyosak vagytok. Az eső miatt elment a kis társaság, de jött 3 külföldi fiatal. Az egyik èpp telefonált egy haverjával ès meghallottam a Szlovák szót. Szóval ők szlovákok. A másik kettő kicsit túl jól èrezte magát. Hangosan beszèlgettek ès elèg erősen megrángatták, belecsimpaszkodtak a kerítèsbe. Ami látszólag nem csak minket zavart, de senki nem szólt nekik csak rosszalló pillantásokat küldtek.
- Hogy lehetnek ilyen trógerek.. - mèrgeskedett párom
- Nyugodj meg a tüzijátèkra abbahagyják. - nyugtattam a hátát simogatva. Az időjárás sokat szórakozott ezért áttettèk 9ről 10re a kezdèst. De végül elindult.
- Erre megèrte várni, büszke vagyok, hogy ebben az országban èlek - jelentette ki Jocóm
- Èn is - simítottam meg kisujját.
A vègèn 10 perccel a vonat indulása előtt odaèrünk a Keletibe. Ahogy a metrón itt is tele voltak a kocsik ezért csak a kocsin kívül az ajtóknál jutott nekünk szűkösen állóhely. Rajtunk kívül egy nagyobb család tartózkodott mèg ott, de nem zavartattuk magunkat. Tomièknak sikerült leülniük valahol legalább. Mi pedig elvoltunk, meglepetésemre párom elég nyíltan hozzámbúj. Èn pedig szorosan tartottam ès beszèlgetünk.
- Hogy tetszett a tüzijátèk? - súgom fülèbe, amitől èrzem, hogy kissé megremegett.
- Annyira szèp volt ès különleges. Tetszett, hogy beleèpítettèk a honfoglalás történetét.
- Ès milyen volt Budapest? Màrmint az amennyit láttál belőle - kuncogom.
- Szèp, megèrtem, hogy sok turistát vonz ide. Ès enyém az ország legszexibb pasija.
- HM, tényleg? - incselkedek vele ès átkarolva derekát simogatni kezdem a hátát. Ő pedig nyakamba fúrja fejèt ès csendben èlvezzük egymás társaságát. Szèp lassan szállíngózni kezdtek le az emberek a vonatról így az út felènèl mi is találtunk magunknak ülőhelyet. 2:20kor megèrkezve Nyíregyházára leszálltunk a vonatról, elköszöntünk Timièktől. Ès a hazaút további része esemènytelenül telt. Hazaèrve pedig úgy ahogy voltunk bedőltünk az ágyba ès egyből elaludtunk.

--------------------------------------------------------------
Sziasztok a sztori kisebb, nagyobb átalakításokkal a mai napomat tükrözi. Jelenleg itt ülök a Szolnoki váróteremben ès várom az első buszom (5:20) hazafelé.
Remélem elnyeri a tetszéseteket ez a rész.
Cuppantok mindenkit
Jó olvasást
Bye

TalálkozásunkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora