25.Rèsz 🔞?

27 3 2
                                    

Jocó szsz:

A hercegem mellkasán èbredek, de mèg lusta vagyok ezèrt álmosan hozzá dörgölőzök. Közben a tegnap történteken gondolkodok, amibe belepirulok. De mèg van bennem annyi magabiztosság, hogy hiszek Daninak, hogy nem hagy el a ,,betegsègem" miatt.
- HM baby - oké azt hiszem merevedèsem lett ettől a macsós mèly hangjától...
- Dani - cincogom vèkony hangon
- Èrzem a combomon, hogy merev vagy - vigyorog szemtelenül csukott szemmel.
- Te meg aljas - vágom be a műdurcit
- Mit szólnál egy kis tornához? Ígèrem egy csontod se marad mozdulatlanul.
- Hajrá Cupido - kuncogok fel ès kezdetèt vette a kis akciónk. Rögtön berakta farkát èn pedig az èlvezettől hatalmasat nyögtem.
- Jól esik? - kèrdezi perverzül szemöldökeit fel-le vonogatva. Megöl ezzel a dominanciájával esküszöm... Miközben lassan járkál bennem ki ès be èn sem bírom ki hangok nèlkül. Ezért párom jóleső morgásait túlszárnyalják az èn magasabb nyögèseim. Nem sokáig bírtuk mèg 4 lökès után egyszerre mentünk el. Most pedig fáradtan bújunk össze.
- Tegnap nèztem jelnyelv tanfolyamot. - töri meg a csendet.
- De biztos sokba kerül ès nem lenne időd rá..
- Ez hozzád tartozik, ha nem tanulom meg a jelnyelvet ès valami gond támad azzal a kütyüvel ès lemerül a telefonod nem tudok veled kommunikálni. Èn minden helyzetre fel akarok kèszülni.
- Hozzám tartozik.. - ismètlem meg kelletlenül. Mire hírtelen felèm kapja tekintetèt ès szorosan karjaiba húz.
- Hè, ezzel nincs baj, számomra ez is egy különlegessèg benned. Nem hagylak el emiatt.
- Hogy lehetne pozitív különlegessèg az, hogy testi fogyatékos leszek - zokogok fel.
- Új dolgokat tanulok általad ès mègjobban bebizonyítod, hogy te vagy életem èrtelme. Látod baby a pasid borzalmas a nyugtatásban. - sóhajt fel drámaian. - De van mèg valami a tarsolyomban - kacsint rám vèszjóslóan azokkal a szexi szemeivel. Èn pedig kiszabadulok ölelèsèből ès elkezdek hátrálni. Ő pedig felèm mászik lassan mint egy ragadozó a zsákmányára. Hírtelen elkap ès csikizni kezd.
- Neh nehm bírom - prèselem ki nevetve nagy nehezen a szavakat magamból.
- Kop-kop - nyit be Dani anyukája, de nem enged el, hanem  rákapja a fejèt, kinyújtja a nyelvèt ès szenvedèlyesen megcsókol, amit èn azonnal viszonzok. Ahh olyan bolond, de èn szeretem.
- Ch milyen tiszteletlen fiút neveltem  - teszi keresztbe karjait játèkos hanglejtèssel a szavaiban az idősebb nő. Mi pedig szètrebbenünk ès a fia mellkasomba fúrja fejèt.
- De èn imádom a tiszteletlen fiát - kuncogom el a vègèt a pasim pedig csillogó szemekkel vizslat.
- Szerencsèje, hogy el tudod viselni - nyújtja most ő a páromra nyelvèt, aki viszonozza. Le sem tagadhatnák, hogy családtagok, de komolyan.
- Na de anyaaa nem vagyok elviselhetetlen
- Oh ha tudnád mennyi fejfájást okoztál a bolondságaiddal fiam. Pl. A kis csínyeiddel
- Valld be, hogy tetszettek - vigyorog szemtelenül
- Remélem Jocó megnevel te fiú
- Általában inkább èn szoktam a fark.. - itt úgyèrzem a nemiszervèt akarja emlegetni ezért be fogom a száját. Szerencsére időben
- Persze igyekszem - vágom rá gyorsan
- Helyes, igazából csak szólni akartam, hogy kèsz a reggeli ès gyertek le. Nekem most mennem kell. Sziasztok fiúk. - csukja be az ajtót búcsúzás után. Èn pedig elveszem a kezem szájától
- ammal - fejezi be vègül mondatát
- Ahj nem hiszlek el, de komolyan
- Most miért anyu ismeri a farok szót
- Te vagy már egy farok
- Legalább nagy vagyok?
- Ch - hagyom ott ennyi után a túl jól szórakozott fiút az ágyában ès inkább megyek enni.
- Felmondok - jelentem ki komolyan a konyhában az anyjával összefutva. Mire hangosan felnevetünk.
- Akkor adom is a fizetèsi cselekkedet - kontráz rá Mrs. Forest
- Ha ha ha nagyon viccesek vagytok - hallom meg Dani hangját magam mögött.
Engesztelèskèpp pedig odalèpek hozzá ès megcsókolom. A szemèly pedig azonnal derekam után kap ès viszonozza.
- Megbocsájtva baby
- Èn pedig a kedvenc epres palacsintádat kèszítettem. Remèlem ez elég, hogy nekem is megbocsáss - kacsint rá az anyja ès felkapva táskáját a bejárathoz lèp majd elindul dolgozni.
- Ma már haza kell mennem
- Hazakísèrlek
- Mint a filmben? - kuncogok fel
- Mint a filmben baby
Miután megettük a reggelit összepakoltunk, felöltöztünk ès mentünk is ki a pályaudvarra. Èpphogy elèrjük a vonatot, de sikerült. Szerencsére kabinos vonat èrkezett mi pedig találtunk egy teljesen üreset. Esemènytelenül ès pihentetően telt az út. Az idő kèső dèlutánra járt mire hazaèrtünk hozzám. Dani egy óra ittlèt után elindult vissza èn pedig fáradtan kèszítem a lelkem a holnapi sulira, közben a kisvállalkozásommal foglalkozok. Nyugálmamat egy kopogás töri meg.
- Szia öcsi, hogy viseled a tegnapi hírt? - jön be először Dominik majd nyomában a másik kèt bátyám is.
- Először igazából attól fèltem a legjobban, hogy Daninak így már nem kellek. De ma bebizonyította, hogy emiatt nem fogunk szètmenni ès èn hiszek neki.
- Szerintem se hagyna el téged emiatt - vágja rá Dominik
- Hogy juthatott egyáltalán az eszedbe ilyen - kontráz rá Noah
- Hát a filmekben mindig ez van ès èn rövid ideig hittem nekik... - sütöm le a szemem szègyellve magamat.
- Jaj te ebből is tanulhat az ember jobb fèlni, mint megilyedni.
- Mi sem hagyunk cserben, mindig itt leszünk neked. - Egy nagy családi ölelès után kimentek èn pedig folytattam a vállalkozásom elalvásig.

TalálkozásunkOnde histórias criam vida. Descubra agora