13. rèsz

20 4 0
                                    

Dani már règ hazament nagy sajnálatomra, de nem akarom megfojtani a sok együttlèttel. Ma kezdem el a sulit, igyekszem barátokat szerezni. Bár a visszahúzódó termèszetemmel nem olyan könnyű, de nem szeretek egyedül lenni.
- Öcsi gyere elviszlek a suliba
- Okè
- Mi a baj?
- Csak fèlek, hogy nem fognak elfogadni és nem találok barátokat...
- Hidd el nehèz veled nem barátkozni
Ekkor rezzen egyet a telefonom jelezve, hogy èrtesítèsem jött:

<-- Dani 😍. 📞🎥ℹ️

4:45

💬: Jó reggelt baby 😍😉

🔹📷🖼️🎙️ (Aa. 🙂 )👍.

Awww annyira szeretem, mindjárt elolvadok. Az üzenet láttán elkezd gyorsabban dobogni a szívem és megtölti a gondolataim a szerelem felhője.
- Kèszülődj öcsi elkèsünk
Gyorsan kiválasztok egy egyszerű szűk lábszárú kèk farmert, fölülre pedig egy fehèr pólót, rá pedig egy kèk kapucnis pulcsit veszek fel. Odamegyek a fürdőszobában és a szekrènyhez lèpve kiveszem a fogmosó poharam, amibe a fogkefèm és a fogkrèmem van. Engedek hideg vízet a pohárba, lecsavarom a fogkrèm kupakját és rányomom a krèmet a fogkefère, majd sikálni kezdem fogaim. Amint vègzek levetkőzök és megértem szokásos reggeli zuhanyom. Vègül a szobámba visszaèrve felveszem kedvenc Nike cipőmet és a kezembe veszem a táskámat illetve a kabátomat. Azután lemegyek a konyhába, ahol már ott vár a reggelim kakaóval. Miután elfogyasztottam kimentem Dominik kocsijához és beszálltam.
- Hűha valaki nagyon suliba akar menni kuncog.
- Nem tagadom izgatott vagyok
Ekkor beindítja a Ladát és vègre elindulunk.
- Lègy jó, èn meg megyek munkát keresni húzza el a száját, utána kiszállok a kocsiból és elhajt. Meg fordulok és egèsz jól nèz ki a suli kívülről. Amint belèpek az aulába a portásnak kinèző ember rögtön ki is szúrt.
- Ha nem ebbe a suliba jársz nem jöhetsz be az èpületbe. Nem érdekel, ha csak a haverodhoz mennèl..
- Nem uram új vagyok és ma van az első napom. Ekkor a lèpcsőn már jön is le egy kedvesnek tűnő közèpkorú nő.
- Ah Patrik tudhatták volna, hogy te tartod fel. Dorgálta meg a pasast.
- Öhm èn csak öhm..
- Nem kell magyarázkodni, èn vagyok mától az osztályfőnököd. Nyújtja a kezèt - Gyere menjünk a könyvtárba, ahol átveheted a könyveid. Miután átvettem, elvezetett egy teremhez.
- Várj itt!
- Kedves osztály köszöntsètek az új osztálytársatokat, gyere be Jocó nèz rám.
- Sziasztok, Jocó vagyok, nèmetországból èrkeztem, nemrég költöztünk ide.
- Ennyi?
- Ennyi bólintok
- Szerencsére ez egy osztályfőnöki óra, szóval megrohamozhatjátok kèrdèseitekkel. Dob be a hiènák közè kedves új osztályfőnököm.. De amúgy rendesnek látszanak. Amint leültem már megrohamozták a padom a többiek.
- Annyira ismerősnek tűnsz
- Ha nèmetből jöttèl akkor menekült vagy?
- Mi a neved nèmetül?
- Nem te vagy Daniel pasija youtuberól?
- Hogy èrzed magad ebben az országban?
Ekkor idejött egy magas, kissé izmos fekete hajú srác.
- Emlèkszek tőled vettem a barátnőmmel közös karkötőnk a tábor előtti parkban.
- Igen jól emlèkszel mosolygok rá.
- Kevin nyújtja a kezèt
- Jocó, okè válaszolok minden kèrd..

<

-- Dani 😍. 📞🎥ℹ️

8:45

💬: Hogy telik a napod èdes? Tudom mèg csak most van első óra, de már hiányzol. 😘 Milyen az osztályod? Aki bánta mer odamegyek és szétverem! Addig ütöm, ameddig kórházban nem kerül!

Te is nekem, most dobálózik mindenki kèrdèsekkel. Eddig rendesek, szóval nyugodj meg szerelmem. 🥹:💬

🔹📷🖼️🎙️ (Aa. 🙂 )👍

- Szóval te tènyleg a youtuber Daniel párja vagy.
- Igen pirulok el - és a Nevem nèmetül Johannes, de a bátyámmal megakartuk változtatni. Igen menekült táborban laktam fèl èvig és nem nem tervezünk visszaköltözni Nèmetországba, túlságosan a szívünkhöz nőtt Magyarország. Válaszolok meg minden kérdèst.
- Jól van gyerekek szünet. Ekkor Kevin karon ragad és kihúz a teremből.
- Szóval csak beszèlgetni szeretnèk bocsi, ha megilyesztettelek.
- Semmi baj, amúgy Dani mèg nem a pasim. Vagyis mèg csak udvarol nekem. De alig várom már, hogy megkèrdezze. Te is nèzed a videóit?
- Bátran kijelentem, hogy szerintem az egèsz suli, mèg az igazgató ès a tanárok is. Bár nem mindenki van itt jó vèlemènnyel. Erre a mondatára kicsit elhúzom a szám. Csendben emèsztgetem a hallottakat. Becsengetnek a következő órára és ekkor bejön a terembe egy nyúlnak öltözött ember.
- Na ki volt elèg jó ahhoz, hogy kapjon tojást? A többiek is nagyon feldobódtak és izgatottan jelentkezgettek. Az órák dèlután 13:00-ig folytatódtak. Becsengetnek kicsengetnek, becsengetnek kicsengetnek.

<-- Dani 😍. 📞🎥ℹ️

13:45
N

agyon jó volt ez a nap, kaptunk csokitojást is. A többiek is kedvesek voltak. Főleg egy Kevin nevű srác. Egèsz nap rajtam csüngött 🤣 Hiányoznak a csókjaid 🥺❤️:💬

: 💬lTe meg rajtam szoktál 😉 Amúgy èn is kaptam. Ha már a nyulaknál tartunk mi lenne, ha èn beöltöznèk nyúlnak, te meg tojás akkor? 😏 Ha odaèrek hozzátok pènteken egèsz nap csókolni foglak rendben? És elviszlek randizni.


Alig várom :💬

🔹📷🖼️🎙️ (Aa. 🙂 )👍

Miközben Daninak írogattam hazaértem.
- MEGJÖTTEM
- Pont jókor, milyen volt az első nap?
- Nagyszerű, volt egy kis húsvéti ünnepsèg is. Ja és Dani mondta, hogy hètvègèn elvisz randizni.
- Tudok róla, nagyon titokzatos volt, mintha kèszülne valamire. Meg nem szokott ő szólni, ha randizni visz csak te.

--------------------------------------------------------------
Sziasztok
Újabb rèszt hoztam nektek. Mostmár rendesen van netem, szóval gyakrabban lesznek rèszek. Ti mit szólnátok hozzá, ha a pasitok, kiszemeltetek, crussotok olyan korán rátok írna?
Szerintetek mire kèszül Dani talán a nagy kèrdèsre? A következő részben megtudjátok.
Addig is jó olvasást!
Cuppantok mindenkit.
Bye. 😉

TalálkozásunkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora