22. rèsz 🔞

31 3 1
                                    

Daniel szsz.

Sajnos vagy nem sajnos anyáèk lefoglalják az èn egyetlenemet. De legalább van időm rápillantai a telefonomra. Lecsekkoltam az insta sztorimat amire több ezer kèrdès èrkezett. Ès mègnagyobb örömöm fokozására Gergő is írt.

<- Gergő.                                                📞🎥

🗨️: Szia összeszedtem rajtam kívül 6 embert, mert volt olyan, hogy egy osztályból többen is benne akartak lenni ebben a dologban.

Remek, köszönöm a segítséged. De ha szabad tudnom mivel vetted rá őket? :🗨️

🗨️: Sokan szeretnek a suliban mivel el szoktam vállalni, hogy összehozok embereket egymással, ellátom őket tanácsokkal. Nèha minimális összegèrt nèha teljesen ingyen. Ès emiatt páran mondták, hogy ha van valami dolog amiben segíthetnek szóljak. Nos ők is közèjük tartoztak.

Aztaa. Akkor te vagy a suli Amora? :🗨️

🗨️: Nem haver csak hülyültem 🤣🤣 Igazából nagyon könnyen barátkozok ès úgy toboroztam őket. Mind szeretik a csatornád ès nèhányan a párodat is követik a közösségi oldalakon ezért szívesen elvállalták.

Őszintén kicsit nehèz elhinni, hogy vannak mèg ilyen emberek. :🗨️

🗨️: Pedig vannak most viszont mennem kell. Kezdődik a kosár edzèsem. Szia

Jó edzést szia:🗨️

🔢🏙️📷Aa.                                              🎙️👍

- Kop-kop - nyit be a párom ès idesètálva az ágyamhoz leül mellèm, de èn átkarolva derekát az ölembe húzom ès most már velem szemben ül rajtam. Átkarolja a nyakamat ès a homlokát az enyèmnek dönti.
- Imádom, hogy az enyèm vagy - suttogom szerelmesen
- Imádom, hogy a tièd vagyok - kuncogja el a vègèt.
- Nem terhelt le nagyon a családom? - döntöm vègig az ágyon.
- Imádnivalóak nem is èrtem mièrt fèltem - simít arcomra
- Na látod én csak az igazat mondom.
- Mikor kezdjük a videót?
- Bármikor, amikor csak szeretnèd
- Melyik szobában lesz?
- Termèszetesen az enyèmben
- Nincs több kèrdèsem
- Tudod a videó előtt mèg csinálhatnánk valamit. Mivel hála a korai indulásnak lenne időnk egy kis... - ekkor az egyik kezemmel lesimítok ágyèkára, ami èdes hangot csal ki belőle.
- Kicsit izgató, hogy a családod is hallhatja milyen jó pasi van köztük. - jelenti ki, majd elpirul. Èn pedig odamegyek az ajtómhoz, bezárom. Majd visszatérek az ágyamon fekvő csodához. Aki hangosan zilál az izgalomtól. Nem totojázok egyből leveszem az összes ruháját ès nyálamat használva rögtön felcsúsztatom az első ujjam barlangjába.
- Ahhn - fog rá csuklómra kissè erősen
- Tudom baby tudom - utalok arra, hogy règen volt már az első alkalmunk. Hírtelen eszembejut valami. Elkezdek kutatni a fiókban ès csak a síkosítót veszem ki a gumit nem. A párom is helyesli döntèsem.
- Nehem akarom, hogy gumit húzz bármikor ish. - nyögi ki nehezen a mondatát. Mert elkezdem mozgatni az ujjam ès felcsúsztatok mègegyet.
- Mègh-mègh
Csak kuncogva tolom fel neki az utolsó kettőt. Ajkaira hajolok ès lassan szerelmes csókba hívom. Amit kèszsègesen viszonoz hajamba túrva. Ezt a pillanatot választom, hogy kihúzzam ujjaim csókunkat nem megszakítva. Ès elkezdjek a farkammal belènyomulni.
Lassan tolom be az egèszet.
- Ahhhhh - szorít rám ès nyög bele csókunkba. Elválok tőle ès az övèhez döntöm homlokomat. Nehezemre esik tartani magam olyan erősen szorít.
- Jól vagyh?
-

Mozoghj - kèrèsènek elegettève elkezdem lassan előre hátra ringatni a csípőm. Ügyelve arra hogy a farkam hegye mindig benne maradjon.  A lágy ringatózásunknak hála hamarosan betóltöttèk a szobát az èlvezettel téli, visszafolytott nyögès szerű hangunk.
A hímvesszőjère fogva csókot kezdemènyeztem. Ameddig ő a hátamat simogatta. Amitől èn nèha belemorogtam a drágám fülèbe amitől mègjobban rángatózott az èlvezettől. Kihúzódtam belőle majd mögè feküdtem, magamhoz húztam a megfelelő pozícióban ès újra elmerültem csodás barlangjában. Amitől hátravetett fejjel nyögött fel ès közènk nyúlva megfogta farkam tövèt. Annyira sexy volt ez a mozdulata, hogy majdnem elsültem.
- Otth - nyögte elfulló hangon. Èn pedig arra a pontra koncentrálva ostromoltam tovább G pontját. Közben gyorsítottam kezem mozgásán is. Nekem sem kellett sok ezért tarkóját csókolgatva igyekeztem eljuttatni kettőnket a csúcsra.
- Szeretlek
- Èn is tèged baby
Ezek voltak a vègszók is egyszerre keztük el kilövelni èlvezetünket. Kihúztam a hímvesszőmet, kifújtuk magunkat, elmentünk zuhanyozni ès kezdődhet is a videó. Elindítom a Sony kamerámat, leülünk vele szemben a 2 fotelra megnyitom az instàt ès elkezdem monológomat.
- Jó reggelt, szèp napot, szèp estèt Oktanítványok. Èrkezem is a beígèrt ,,bemutatom a páromat, kèrdezz-felelek" videóval. - na igen lehet nèhányszor változtattuk a csatornánk nevèt ès vègül csak annyi lett, hogy ,,Ok"
Igazából nem azért neveztük el a közönsègünket ,,tanítványok"-nak, mert informatív, tanító jellegű videóink vannak. Nem! Egyszerűen csak jól hangzik összerakva ès ennyi. - Ma itt van velem a párom Jocó. Akivel lassan 1 ève vagyunk együtt. - ekkor egy fèlènk puszit èreztem meg az arcomon. Ami miatt elvigyorodtam. - Na de nem is húznám tovább a szót jöjjenek a kèrdèsek.
D:-Mióta vagytok együtt - olvastam fel az első kèrdèst.
J:- Ezt már megválaszoltad. Amúgy mi lenne, ha felváltva olvasnánk ès az válaszolna, aki nem olvasta fel?
D:- Ez tetszik legyen így.
J:-Hogyan ismerkedtetek meg?
D:-Ugye volt a Nèmet-Görög háború ès ide Magyarországra jöttek menekültek. Akikkel levelező programot nyitottak, hogy ne legyen annyira rossz nekik. Mi pedig jelentkeztünk. Összedobtak minket, mentek az üzenet váltások ès szèp lassan, na jó elèg gyorsan egymásba szerettünk.
D:- Hány èvesek vagytok?
J:-Mindketten 14
J:- Hol ès mikor találkoztatok először?
D: - A Nyíregyházi menekülttáborban, mert beszöktem hozzá.
D: - Mit szólt a család, hogy együtt vagytok?
J: - Örültek neki, mert megnyugodtak, hogy nem vagyok egyedül. Mert tudták, hogy nem èlek örökre velük, nekik is van èletük ès van aki vigyáz rám, szeret.
J: - Mikor vallottad be a családnak, hogy meleg vagy, mi volt a reakciójuk?
D: - Talán 2 ève jelentettem be, szerencsére nagyszerű családom van. Akik szeretnek ès elfogadják a páromat.
D: - Mit èreztèl, amikor megláttad Danit?
J: - Hogy ő az álom pasim, akire mindig is vágytam. Alig tudtam elszakadni tőle, miután először találkoztunk.
J: - Mi volt az első randitok?
D: - Amikor beszöktem hozzá pár nappal előtte volt Valentin nap. Èn pedig összerámoltam egy kis pikniket, hogy meglepjem így utólag.
D: - Szűz vagy mèg? - tettem fel vigyorogva. Amitől elpirult kis szerelmem.
J: - N-nem - jött zavarba, èn pedig nem bírtam ellenállni a csábításnak egy rövid csókba hívtam. Amit kèszsègesen viszonoz.
J: - Milyen volt az első csókotok?
D: - Kissè fèlènk, de beletettük minden egymás iránti èrzelmünket. Ezért azt mondanám, hogy szerelemmel fűtött.
D: - Sokáig tervezitek együtt?
J: - Igen, imádom ezt a pasit - nèzett rám gyönyörű szemeivel szerelmesen. Èn pedig nem bírtam ki, ezért újabb csókot loptam.
J: - Mit nem szeretsz a másikban?
D: - Olyat mèg nem tapasztaltam így erre nem tudok válaszolni.
D: - Mit szeretsz a másikban?
J: - A macsó stílusát a vèdelmező ösztönèt a nèha borzasztó de mègis imponáló bókjait a szerelmes csókjait ès mèg nap estig tudnám sorolni, de legyen elég ennyi.
J: - Vannak közös szokásaitok?
D: - igen vannak pl. Szeretünk együtt főzni ès ha nagyon hiányzik a másik kèpesek vagyunk órákig ülni az ágyon összeölelkezve. Ameddig csillapodik a hiányunk.
D: - Ki a fèltèkenyebb?
J: - Dani - kuncog fel egy kicsit egyetlenem
J: - Mi jellemzi a kapcsolatotokat?
D: - A szerelem ès az egymás iránti tisztelet.
D: - Mi a kedvenc közös elfoglaltságotok?
J: - Egymással ès a barátainkkal lenni, videójátèkozni.
J: - Van valami közös tárgyatok?
D: - Igen van egy páros karkötő, ami egymást jelenti.
D: - Mivel lehet a másikat boldoggá tenni?
J: Amikor odabújok hozzá, látom az arcán, hogy nincs nála boldogabb ember ès ez meglemelengeti a szívemet.
J: - Szoktátok egymást becèzni?
D: - Igen! Èn Jocót: baby, szerelmem, Jocóm. Ő pedig engem: Daninak vagy hercegemnek szokott becèzni. Viszont ez a videó vèget is èrt. Találkozunk a következőben. Sziasztok. - ezzel leállítom a felvètelt.
- Fáradt vagyok - kezd el èdesen nyűgösködni a szerelmem.
- Pihenj le nyugodtan baby èn mèg felrakom a videót.
Miután ezzel megvoltam, bebújtam èletem fènypontja mögè ès hamar utolèrt minket az álom.

--------------------------------------------------------------
Sziasztok! Szerintetek kihagytam valami fontos általános páros kèrdèst? Ha igen írjàtok meg kommentben.
Jó olvasást
Cuppantok mindenkit. 😁😁

TalálkozásunkWhere stories live. Discover now