Jocó szsz:
Jelenleg őszi szünet van
Sose veszem ki a hallókèszülèkemet, de bárhogy is tapogatom füleimet nem találom ès néma csend honol körülöttem. Gyorsan indítok egy zerencsére Dani is felkelt már ezért felkeltem figyelmét ès igyekszem tudatni vele a problémát.
,,Dani, nincs meg!" Mutogatom neki hevesen. Olyan rossz ez a csend, èn szeretem a zajt, a hangokat.. Engem nem nyugtat meg, ha nincs. Ezért idegesen lerámolok mindent az ágyról. Dani hírtelen lehajol ès a 2 kis kèszülèkkel a kezèben feláll.
Elmosolyodok ès örömömben a nyakába ugrok egy csókot kezdemènyezve. Sajnos hamar megszakítja a csókot ès az egyiket ő a másikat èn teszem vissza a fülembe.
- Baby.. lehet, hogy nem kéne úgy aludnod, hogy nem veszed ki.
- De.. hallani akarlak - hajtom le fejem bánatomban.
- Èdes... Tudom, hogy nem szereted a csendet, de nem kezdhetünk így minden reggelt. Ha kell akkor úgy hozzád simulok, hogy meg se tudj moccani.
- Jó...
- Nem tudlak teljes mértékben megèrteni, mert nekem nincs ilyen problémám attól, hogy mindig veled vagyok. - karolja át derekamat ès fejèt a homlokomnak dönti. Sajnos nem tudok vitatkozni azzal, amit mondott.
- Mégis mindent megteszel èrtem, szeretlek - dörgölőzök hozzá szerelmesen. Ahh ez a pasi maga a tökéletessèg.
- Èn is szeretlek baby nagyon, tudod van az az út amit nyertünk... Nos kiderült, hogy kamu. De 4 èv múlva, amikor már egyedül is utazhatunk ígèrem elviszlek valahova.
- Rendben, mi lenne, ha a mai napot a barátainkkal töltenének?
- Legyen, hiányzik a lökött fejük
- De mit csináljunk?
- Mi lenne, ha keresnènk egy törzshelyet?
- Tetszik az ötleted, de kint vagy bent?
- Kint is meg bent is
Dani előveszi telefonját ès nemsokára csipog is az enyém.<- Csibészek 😎🤪. 📞🎥ℹ️
HomárDD
Sziasztok ideje lenne törzshelyet választanunk nem gondoljátok? Szóval az én babymmel azt találtuk ki, hogy ma keresünk egy helyet. Benne vagytok?SzexiSzebi
Èn tudok is egy helyet ami szerintem mindenkinek tetszene. Megnèzitek ma?Thomasagőzmozdony
Èn benne vagyok, úgy is csak este lesz egy kis dolgom. Maszturbálnom kell!!HomárDD
Nekem legalább segít valaki 😉🥰Kecske fejű
Na mikre jövök én fel 😑 Egyébként én is benne vagyok.SzexiSzebi
Oké 15:30 a szökő kútnál!➕📷🖼️Aa. 💪
🖼️🎙️Aa. 👌
- Már 15:00 van siessünk!!! - ilyedek meg, hogy elkèsünk. Nem szeretek kèsni, de azért azt a megszólalását még megbosszulom. Igazából egyáltalán nem miatta ment az idő hanem miattam... Mèg gyorsan lezuhanyoztam, egy szál köntösben megfèsülködtem, bőrápoló krèmet tettem az arcomra ès fogat mostam. Jaj istenem még fel kell öltöznöm!!! De egy kéz megállít ès magához húz. Èn pedig pontosan tudom ki az ezért szorosan a mellkasához bújok ès próbálok kicsit lenyugodni.
- Nem baj, ha késünk egy kicsit èletem - a mondat vége után kapok tőle egy isteni csókot. Annyira figyelmes, annyira szexi az èn pasim. Lassan, ráèrősen csókolózunk, de a csengő hangja megszakítja szerelmeskedèsünket. Nagy nehezen elválunk egymástól.
- Lemegyek megnèzni ki az, addig öltözz fel. Mert különben az lesz a vége, hogy nem megyünk sehova, hanem sikítozni fogsz a farkamtól. - susogja a fülembe ès előveszi azt a csibész vigyorát. Majd el lèp tőlem ès kimegy a helyisègből. Jólvan Dani jól van ezt megjegyeztem. Szerencséje, hogy szeretem azt a bolond fejét. Gyorsan magamra kapok egy kèk farmert, egy világoszöld pólót ès fölè a bőrkabátomat. Leèrve meglepve veszem èszre, hogy itt vannak Szebièk. De amint èszrevesznek mind lefagyva állnak. Nem tudom mi van...
- Öhm helló srácok valami gond van? - az én ,,szőke" hercegem rögtön magához húz ès egy csókot kezdemènyez. Èn pedig jól esően beleszusszantok a csókba ès beletúrok a hajába.
- KHMMMMM - a krákogást hallva kelletlenül elválunk egymástól.
- Nos azért jöttünk èrtetek, mert Ákossal gondoltuk összeszedünk inkább mindenkit ès úgy megyünk a helyre. Amúgy meg Boldog Halloweent nektek is. - Jocó irígylem a bőr dzsekidet. De most már gyertek.
Egy jó 20 perc kocsikázás után oda is èrünk a cèlhoz. Egy egész jó kis kávézóhoz èrtünk. Haloweeni dekorációk díszitettèk, egész hangulatos. Egy magas, elegánsan öltözött fèrfi állította meg társaságunkat. Pontosabban Tomival pacsizott le.
- Szevasz Thomas remélem jövőhèten már jössz dolgozni.
- Igen főnök, persze, hogy jövök. Mindig öröm itt lenni. - a ,, főnök " elégedetten bólintott ès elhagyja társaságunkat. Mindannyiunk arcára meglepődottsèg ül ki a munka szó hallatán. Legalábbis én egyáltalán nem tudtam eddig, hogy itt dolgozik. De ahogy látom a többiek sem.
- Tomi nem akarsz mondani valamit?
- Hát 2 hete itt dolgozok diákmunkáskènt
- De nekünk miért nem szóltál?
- Gondoltam megleplek titeket, meg ez így poènosabb. Látva a meglepett fejeteket. - neveti el magát szórakozottan.
Ma még nem ettem semmit ezért kicsit görcsöl a gyomrom.
- Szerintem rendeljünk, mert kezdek rosszul lenni az èhsègtől.
Èn egy forrócsokit választottam 2 db gesztenye torta szelettel. Dani is azt kérte, amit én, Tomi mangó tortát latteval ès Ákos Banán tortát teával.
- Tetszik ez a hely legyen ez a törzshelyünk - emelem fel a poharamat ès a többiek is egyet értve velem koccintanak. Ez is pipa, a kèpzeletbeli bakancslistámról.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Találkozásunk
Любовные романыA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...