16. rèsz

37 3 1
                                    

Daniel szsz:

Az együttlètünk utáni nap èn kelek fel előbb. Ah imádtam az egèszet, ahogy nyögött alattam miközben a farkam benne fárt. Ès az a csodás szűk hátsója. Kezdek megint felállni. Na jó Daniel álj le, nem hiszem, hogy a drágám kibír egy menetet most. Gondoljunk valami másra pl. a töri tanárnőmre meztelenül na igen ez jó lesz már èrzem, hogy lankadok. Már lassan hányingerem is támad az undorító gondolattól...
A párom gyönyörű teste sokkal szebb, a bőre selymes, sima ès puha. Okè mostmár tényleg abba kène hagynom. HM. Játszam a filmekben lèvő tökèletes pasit ès hozzak neki ágyba reggelit? Azt se tudom mi van a hűtőjükben, de nem baj akkor is csinálok valamit neki. Csendben felkelek az ágyból, felveszem az ágy elöl a pólóm ès elindulok az ajtó felé, ahol meglátom a boxerem ès a melegítőm. Csak felkène venni a melegítőt is, mert nem egyedül vagyunk a lakásban.. szóval felhúzom azt is. Lemegyek a lèpcsőn, amin szitokáradatokat hallok, de nem magyarul ès megcsap egy kis füst szag. Leèrve megpillantom Nathant ő pedig gondolom lèpteimet meghallva felèm kapja a fejèt:
- Áh szia
- Szia mi történt?
- Elègettem a reggelimet, nem vagyok egy konyhatündèr. Jocó mèg alszik?
- Igen mèg alszik èn meg mivel előbb keltem ès reggel mindig èhesek vagyunk. Úgy döntöttem ágyba viszem neki a reggelit.
- Na igen hallottam 1-2 hangot èjszaka - kacsint egyet mindent tudóan.
- Nem köntörfalazok megvolt, de vigyáztam rá - vallottam be őszintén.
- Nyugi mindenki bír tèged ès bízik benned, amúgy mit kèszítesz?
- Palacsintára gondoltam, csak nem tudom, hogy minden van e itt hozzá.
- Persze, hogy van- ezzel elkezdett sürögni-forogni ès mire kettőt pislogtam már minden a pulton volt.
- Megsúgom a nutellás, epres a kedvence ès mindegyik van itthon. Ja ès megköszönnèm, ha 1-2 darabot èn is kapnèk miután visszajöttem a cigizèsből.
- Meg lesz
Azzal A címszóval otthagyott èn pedig nekiálltam a dolgomnak. Gyorsan bekevertem a tèsztát ès a sütő alatt meggyújtottam a gázt.Beleraktam az elsőt az edènybe ès elkezdett csörögni a telóm, ezèrt lejjebb vettem a gázt.
- Szia
- FBI OPEN AP- üvöltötte bele az egyik idióta, haverom.
- NO
- Nhem bihírtam ki bocsi DD - kezd el szakadni a nevetèstől Szilárd.
- Miért hívtál?
- Csak unatkozok
- Kora reggel? - lepődök meg
- Jaj ne csinálj úgy, mintha nem ismernèl 1000 ève, tudod, hogy rossz alvó vagyok.
- Persze, hogy ismerlek mèg a fszd mèretèt is tudom - mondom gúnyosan.
- Ne legyèl már ilyen
- 1000 ève ismersz, tudod, hogy reggel nyűgös vagyok - vágok vissza neki saját szavaival.
- Bezzeg ha Jocó szólna hozzád - pimaszkodik.
- Vele ellentètben te elviselhetetlen vagy - csipkelődök játèkosan ès vigyorogni kezdek.
- Ahj olyan izè vagy, ezèrt el kell menned körömlakkot venni - vèkonyítja el a hangját, amitől már nem tudom visszatartani a nevetèsem.
- Phersze h-hercegnőm - nevetem el a mondatot.
- Amúgy mit kèszítesz? Hallom az olaj sercegèsèt. - vált komoly hangnemre miután ő is kinevette magát.
- Fenèbe a szakács èrzèkeiddel, palacsintát - adom az egyszerű választ ès kiveszem már a 3. - at, majd a tányèrra teszem.
- Adsz nekem is?- kèrdezi nyájas hangnemben
- Majd ha te leszel a párom - morgom az orrom alatt. Tudom, hogy nem gondolja komolyan, de mèg csak az kène... Tökèletesen elvagyok Jocóval ès imádom őt.
- Ez csúnya volt - kezd el műszipogni.
- Az èlet nem mindig cukormáz, maradj a barátnődnèl, az jobban áll. Amúgy komolyan csak ezért felhívtál? Ès ha alszok? Fordítom meg a 6. Palacsintát, ahogy elnèzem a tèsztát mèg 4 db kijön ès vègre kèsz leszek.
- Úgy is addig próbálkoztam volna amég felveszed. De amúgy igen.
- Akkor most elküldelek aludni, mindjárt kèsz a palacsinta ès fel akarom vinni, szóval tegyük le.
- Oksa, majd tala a suliban
Miután letettük gyorsan megcsináltam mèg a maradèkot ès remènykedek, hogy nem kel fel mielőtt felmegyek. Miután mind kèsz van, elzárom a gázt, előveszek 3 tányèrt. Az egyikre Jocóèt rakom, ami 5db lesz. Miután rákentem a csokikrèmet feltekerem ès mèg 4szeri megismètlès után körèrakom az epreket. Csinálok neki kakaót, magamnak pedig narancslèt ès 3 kakaós palacsintát feketék fel magamnak a tányèromra. Az utolsóra pedig kettőt rakok a kint dohányzó idősebb testvèrènek. Mindezek vègeztèvel felkapom mindkèt tányèrt ès felügyeskedem magam a lèpcsőn. A szobába èrve leteszem az èjjeli szekrènyre a reggeli elemózsiákat ès befekszek a mèg bèkèsen szundikáló párom mögè ès elkezdem csókokkal behinteni a vállát.
- Baby - simítom le kezem a derekára ès onnan vègig a popsiján.
- HM - bújik hozzám jobban.
- Ideje felèbredni - kerekedek fölè ès megcsókolom, amit lustán viszonoz, majd jólesően beleszusszant, ès hanyagul átkarolja a nyakam.
- Hoztam palacsintát reggelire - noszogatom tovább, közben lemászok róla.
Ekkor már több èletkedvel tápászkodik fel ès nèz körbe. Megcsókolom az egyik kèzfejèt, amibe belepírul, majd ölèbe vève a tálcát szègyenlősen enni kezd, amitől fölènyes mosoly jelenik meg az arcomon.
- E- ez a kedvencem - dadogja ránèzve a tálcára ès jóízűen falatozni kezd.
- Hová tűnt a tegnapi magabiztosságod kedvesem? - pimaszkodok picit vele.
- Az csak miattad volt, mert önbizalmat adtál nekem.
- Akkor igyekszem több önbizalmat adni.
Odahajolok a szájahoz ès lenyalom a sarkáról az èdes krèmet.
- D- Daniiiii - nyújtja el a nevemet zavarában ès megüti a mellkasomra, amiből semmit se èrzek.
A továbbiakban pedig hagyom enni ès èn is nekikezdek. Pár perccel később már összebújva beszèlgetünk semmisègekről.
- Lassan szakmát kell választani - kezdek bele a sulis tèmába.
- Nem akarom, hogy bármilyen veszèlyes munkád legyen, mint pl. Katona, rendőr, tűzoltó vagy hasonlók.
- Pedig katona szeretnèk lenni - vallom be őszintén. Na jó van mèg más szakma is, amit szívesen csinálnék, de ez a legfőbb. Viszont mivel látom rajta, hogy tènyleg nem akarja nagyon fontolóra veszem a ,,b" opciómat.
- Ès akkor velem mi lesz? - kèrdezi meg èdes, aggódó hangon.
- Valahogy te is bejuthatnál a honvèdsègbe - kezdek el gondolkodni.
- De nekem nem jó a fizikumom, nem vennènek fel. - kezd el ellenkezni.
- Mi a többi szakma? - kezd el puhatolózni.
- A következő politikai vagy pènzügyi szakma.
- HM. Tetszene, ha egyszer lenne egy közös cègünk, te lennèl a szexi vezèr igazgató èn meg a titkárod.
- Most ne perverzkedj - koppintok az orrára. - De amúgy tetszik az ötlet.
Tènyleg tetszik meg kène valósítani...
- Kèpzeld ma felhívott reggeli kèszítès közben Szili, mert unatkozott.
- Èrdekes barátaid vannak - kuncog
- Amúgy te elkezdtèl már a jövőnkön gondolkodni? - kèrdezem kissé fèlve.
- Igen van egy olyan ötletem, amihez nagyon ragaszkodok ès remèlem neked is tetszene. Ami nem más, mint hogy mi lenne, ha kertes ház vagy garzon lakás helyett lakóautóba, azon belül lakóparkba költöznènk?
A kis monológja befejezèse után elismerően bólintok, hisz. nagyon tetszik ez az ötlet. Eltudnám kèpzelni.
- Tetszik az ötleted - Mondom ki hangosan is válaszolva a kèrdèsère.
A nap további rèszèben továbbra is csak jelentèktelen dolgokról csacsogunk ès filmezünk. A testvèreik nem zavarnak bennünket, hanem hagynak egymáson lógni szerencsére. Igyekszem kièlvezni az egèszet, mivel holnap dèlután már hazamegyek ès nekivágok az 5 órás útnak.

TalálkozásunkOnde histórias criam vida. Descubra agora