11. rèsz

35 5 3
                                    

Jócó szsz:

Most èpp a szobámban ülök. Van egy sor szekrènyem és egy franciaágyam. Vègre költözünk, Dani is hamarosan csatlakozik hozzánk. Azóta már hazament, de szerencsére engedèkeny szülei vannak és újra találkozunk. Őszintén èn hiszek a távkapcsolatunkban. Ès szerintem Dani is.
- Ez az utolsó doboz lèp mellém Dominik. - Kicsit fèlek, hogy Dani ízlèse nagyon eltèr az enyémtől ès nevetsègesen fog kinèzni a szoba...
- Hidd el jó lesz meg amúgy is nekem úgy tűnik mindenben tèged helyez előtèrbe kacsint rám.
- Az is igaz
- Várom amikor bejelented, hogy megkèrt lègy a párja ès igent mondtál.
- Mindenkèpp te leszel az első, ekkor megcsörren a telefonom:
- Szia baby, hogy halad a szoba?
- Egèsz jól már csak te hiányzol belőle sütöm le tekintetem és piszkálom a takaróm sarkát az egyik kezemmel.
- Èdes vagy most úgy megcsókolnálak, levetkőztetnèlek Khm.
- Perverz kuncogok
- Csak miattad baby
- Mikor èrsz ide? Kezdek el szenvedni
- Estère ott leszek, öltözz szexin ès lazán
- Na jó úgy hallom kanos vagy inkább megyek könyvtárba szóval inkább leteszlek.
- Rendben ártatlan báránykám este randi szia.
Lemegyek a nagy amerikai stílusú konyhába, ahol az egyik bátyám tartózkodik.
- Nathan tudnál egy kis pènzt adni?... Ma lett kèsz Dani ajándèka, ami egy dögcèdula és 10000ft
- Igazán kreatív ajándék, tessék. 13000ft ülj be valahova a maradèkból. Szerencsèd, hogy jó munkám van vigyorog.
Megölelem és a bejárathoz megyek.
- Domi megyek könyvtárba majd jövök kiáltom el magam az ajtóba.
- Okè èn meg elintèztem a sulid, hètfőn kezdesz.
Ez volt a vègszó ès kilèpek az ajtón. Hm. Mik vannak itt... Beütöm a tèrkèp appba, hogy ,, könyvtár" ès egyből ki is dob nèhányat. A legelső a Verseghy Ferenc könyvtár. Amint belèpek egyből a recepcióshoz megyek.
- Jó napot az ifjúsági könyveket hol találom.
- Jaj drágám van egy egèsz teremnyi, mèsz egyenesen ès egy üveges 2 szárnyú faajtón bemèsz, ott lesz mèg kèt könyvtáros ők is segítenek. Igazít el az idős nő.
- Rendben köszönöm.
Átmegyek abba a terembe és belèpek az egyik ajtón. Rengeteg korombeli fogad ott, nèhányan olvasnak, nèhányan társasoznak vagy laptopoznak. Egyesek a könyvtárosokkal beszèlgetnek. Az ajtótól balra szekrènysor fogad, az ajtótól nem messze egy elipszis alakú asztal ahol társasoznak, mögötte egy kanapé és beszèlgetnek, az asztal egyik vège után egy szögletes faasztal. Körülötte szèkekkel és hátul jól megpakolt polcokkal. Az asztalok között egy csigalèpcső vezet fel a galèriára. Egy kedves szőke nő és egy fekete barnás, feketès hajú fèrfi ül a pultnál.
- Szia Kati vagyok válogass nyugodtan vagy akár maradhatsz is ismerkedni, ha van kedved.
- Most költöztem ide Jocó a nevem. Tènyleg hívogató ez a közösség.
- Nèmet vagy? Nem akarlak megbántani csak van egy kis akcentusod.
- Semmi gond igen, nemrég telepedtünk le. Az udvarlómmal este találkozunk az új lakásunkba.
- Nem gond, hogy meleg vagy (a túróba azonnal levágta) őt is várjuk szeretettel. Akinek nem tetszik azt azonnal kitiltjuk innen. Itt nincs helye verekedèsnek vagy sèrtegetèsnek.
Látom rajta, hogy komolyan gondolja.
Tetszik a hely lazasága.
- Rendben, amúgy egy akció regènyt keresek. Mondjuk a levèl a királynak című könyvet.
- Máris keresem, hátra megy ès keresgèlni kezd.
- Szia Zsófi vagyok mèg sose láttalak, de remélem szokásod lesz erre a csodálatos helyre járni.
- Èn meg Jocó, tetszik a hely, de èn nehezen tudok barátkozni... Sütöm le szemeim.
- Gyere magyar kártyazni.
- Rendben
- Jocó megtaláltam a könyvet jön oda hozzám Kati.
- Kati telefon szól hozzá a könyvtáros társa.
- Megyek Peti megyek..
- Na szóval játszottál már valaha magyar kártyával?
- Igen a menekült táborban
- Úgy tudom ott nyomasztó a hangulat és, undorító a higiènia.
- Nem egèszen rendben volt. Magyar kajákat kaptunk, hogy ismerkedjünk az országgal. Nekem a paprikás krumpli nagyon ízlett a desszertből meg a dobos torta. Igazából egy kis vállalkozásom is van. Rakok le elè egy ász kártyát.
- Hm. Nem játszol rosszul, de a legjobban se. Tesz le egy Királyt. - Azokat èn is szeretem, milyen vállalkozás?
- Karkötőket fonok és eladom. Van egy insta oldalam.
- Rezeg a telefonod
- Oh köszi
- Jó napot uram kèsz a rendelèse 30 perc múlva jöhet.
- Rendben köszönöm. Viszhall!
- Elkèszült a rendelésem èrte kell mennem.
- Veled mehetek?
- Persze
Miután összekaptuk magunkat Kati állit meg a bejáratnál.
- Már mentek is? Köszönöm, hogy itt voltál. Ölel meg.
- Igen, de lehet mèg visszajövök, csak a szomszédba megyünk, mert kèsz lett a
- Rendben

Izgatottan kezdek futni a kis üzlethez.
Annyira várom már, hogy átadjam Daninak.
- Tessék remèlem elnyeri a tetszését.
- Biztosan bazsalygok szerelmesen és átveszem a csomagot.
Az üzletből kièrve elkezd játszódni a Szentkirályi ásványvíz reklámdala a Sorry, ami a csengőhangom:
- Szia Dani
- Szia èdes , azèrt hívtalak, mert nemsokára ott leszek.
- Annyira várom már, úgy hiányzol
- Nemsokára elsem eresztelek és egèsznap az ágyatad nyomjuk
- A tetovált karaid közt akarok lenni.. kezdek el könyörögni.
- 1 óra drágám
- 1 óra válaszolom halkan. Majd leteszem a telefont.
- Szóval.... meleg vagy. Nèz rám Zsófi
- Öhm.. jövök zavarba.
- Nyugi nincs semmi baj, de úgyhallottam menned kell.
- Igen majd mèg látjuk egymást. Szia!
Eszembejut, hogy akár ki is mehetnèk elè, ezèrt a buszmegállóba menet megnyitom a telefonomon a messengert:

<-- Dani 😍. 📞🎥ℹ️

du. 22:30

💬: Jó éjt drágám. ❤️

Neked is Dani ☺️: 💬

Ma 16:10

Mikorra érsz a vasútra? :💬
Ki Akarok menni érted 🥺

💬: 20 perc múlva odaér a vonat.
Èdes vagy ❤️❤️

🔹📷🖼️🎙️ (Aa. 🙂 )👍

Lezárom a telefonom és megnèzem a menetrendet. 2 perc múlva megy egy busz innen a vasútra és azt írja 20 perc .. Száj Húzva várok tovább, talán èpp hogy odaérek.... Meg is érkezik a zsúfolt busz, fel szállok rá. Szerencsére van egy üres páros ülès oda leülök és írok Daninak, hogy kèsek.
25 percel kèsöbb már a vasúton voltam és a bejárat egyik padján azonnal megpillantottam az èn Danimat.
- Hiányoztál ölel magához
- Te is nekem, milyen volt az út?
- Egy velem egykorú lány mellé szólt a jegyem, egèsz jól elbeszèlgettünk. Azonkívül más nem volt. Neked milyen volt a könyvtár?
- Azt hiszem megtaláltam a törzs helyen, nagyon rendesek és van egy ifjúsági rèszleg ahol a korunkbeliek ismerkednek egymással és játszanak.
- Jól hangzik, de nem az én stílusom.
- Nem is akarom, hogy megválozz nyomok egy puszit az arcára.
- Nos akkor vázolom a randinkat, elkezdjük a szobát kifesteni. A bátyáiddal beszèltem és ha minden igaz mire odaérünk kèszenáll a szoba a kifestèsre. Már csak abban kell megegyeznünk, hogy milyen színű legyen.
- Kèk vágom rá azonnal
- Az olyan hideg szín, inkább ilyen tükíz kèkes zöld. A zöld megnyugtató hatású.
- Nahát nem tudtam, hogy neked ezek is számítanak
- Ne pimaszkodj, mert vèletlenül tèged festelek le a fal helyett.
- Hm. Mèg lehet èlveznèm is.
Hazafelé menet gyorsan beugrottunk a festèkboltba ès ennivalóèrt.
Amint a házhoz èrtünk rögtön a szobámba mentünk, ahol minden úgy volt, ahogy Dani mondta.
- Rèmes veled vásárolni, nagyon válogatós vagy, de őszintén odavagyok a randi ötletedèrt.
- Ezt meg se hallottam ès örülök, de munka előtt együnk, èhes vagyok. Nem szeretek vonaton enni.
Miután (egymást etetve) elfogyasztottuk a török kajánkat S vègül nekiláttunk a munkának. Sokat bókolt amivel, zavarba hozott. Sokat nevettünk. Annyira szeretem ezt a pasit... Konkrétan csorog rá a nyálam, mert fèlmeztelenre vetkőzött.
Aztán a 4 fal elkèszülèse után a kelleténél jobban festèkesek lettünk, mint kène köszönhetően a rendkívüli festèk csatánknak. Fürdès után az ágyban ölelkezve beszèlgetünk. De büszkén mondhatom imádjuk a szoba színèt és egy újabb csodálatos, felejthetetlen èlmèny lett mindkettőnk számára. Holnap odaadom neki az ajándèkot. Kíváncsi leszek a reakciójára, de szerintem biztos örülni fog.

-------------------------------------------------------------
Sziasztok, amúgy a Verseghy Ferenc könyvtár tènyleg lètezik csak Szolnokon a Kossuth tèren. Elèg gyakran járok oda, előre fèlek Kati reakciójától, amièrt beleraktam őt is a sztorimba, jaj mit kapok a fejemre érte.. 🤣🥹
De mentsègemre szóljon nem mondta senki, hogy non promo.. xD😝
Jó olvasást, várom a kommenteket.
Cuppantok mindenkit
Bye

TalálkozásunkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora