Reggel sírva ébredek mivel anyával álmodtam, ahogy ott fekszik véresen a karjaim között.
- Rémálom? Érzem meg bátyám kezét a vállamon, mire tőlem csak egy bólontásra telik és megölel.
- Tudod néha nekem is szokott lenni, hiába múltam el 22. Ez nem korhoz van kötve... Szeretnék még valamit elmondani ami nagyon fontos. Igazából van még rajtam kívül 2 bátyád csak egyszer megsérültél és úgy beverted a fejed, hogy az orvosok szerint néhány dolgot elfelejtettél. Most fognak jönni, mert nemrég ebbe a táborba kerültek. Annyi minden történik mostanában, azért nem mondtam el eddig mondja bűnbánó hangon.
Miután sikerül lenyugodnom kopogást hallunk. És 2 számomra ismerős alak lép be. Elkezd fájni a fejem és rengeteg közös emlék ugrik be velük. Noah és Paul ők a bátyáim..
- Emlekszel ránk? Kérdezi Noah mire bólintok és azonnal szorosan egyszerre ölelem őket.
- Hol voltatok? Kérdezi Dominik miután ő is üdvözölte őket.
- Először Dániába vittek minket. Kezd végetérni a háború és sorra zárnak be a menekült táborok. És ide áthoztak minket. Szerintem hamarosan itt is ez lesz. Miközben mesélnek eszembejut Dani új levele, ezér megnyitom:Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:Kedves Jocó
Ma sokat gondolok rád, egész nap alig csinálok valamit és ez holnap se lesz másként. A családom elment az apai nagyszüleinkhez akik nem bírnak engem. Én pedig itthonmaradtam rendet raktam mindenhol és gitároztam. Szeretnék ajánlani neked néhány zenét:
https://youtu.be/jyiq1eFwzJY?si=dt5HEPQhR9skVaP-M
https://youtu.be/s6jv8szs4aI?si=kns3UR5ei1kVaP-M
https://youtu.be/5dbEhBKGOtY?si=VGnJOa5JsJv2huhv
Remélem lesz olyan, ami elnyeri tetszésedet.
Lenne egy kérdésem tőled:
Küldenél még magadról néhány képt? 🥺
Válaszolva a tieidre:
Igen tervezek tetoválást, valami zenével kapcsolatosat.
A második pedig magától értetődő.😉
Jó éjszakát baby, álmodj velem 😘
Ai. DaniAnnyira belemerülök az olvasásba, hogy észre se veszem, hogy nézik a telefonomat és susmorognak.
Aww 😍 annyira édes, hogy be is könnyezek kicsit a meghatódottságtól. A zenéket most nem fogom meghallgatni, majd este vagy kicsit késöbb.Feladó: Johannesy253@gmail.com
Címzett: Daniel98@gmail.com
Levél:Kedves Dani
Először is HOGY LEHET TÉGED NEM SZERETNI? másodszor miért érzem azt az utolsó soraid alapján, hogy mocskos dologra kellenek a képeim?
De oké legyen:Amúgy képzeld kiderült, hogy van még 2 bátyám csak menekülés közben megsérültem és elvesztettem néhány emlékemet.
A képekért cserébe akarok tőled 3 db ruhadarabot amin a te illatod van!
Veled álmodok
Ai. JocóAz elküldés után fütyülést hallok
- Nocsak, nocsak miket olvasunk? Füttyent egyet Noah elismerően mire én csak elpirulok.
- Udvarlója van kacsint rájuk Dominik én meg durcásan rá is ütök egyet a karjára mire fájlalva simogatja. Na igen ha dühös vagyok én is tudok ütni. Nem vallom magam lánynak vagy transznak attól, hogy nem gyakran csinálok igazán férfias dolgokat. Szerintem meg kell tanulnom kicsit nyugodtabbnak lenni, mert különben nem fogom bírni, mivel eddig megtanultam, hogy Dani állandóan zavarba akar hozni és egy kanos állat. Erre a gondolatra felkuncogok.
- Adj gyógypuszit tartja felém Dominik a karját.
- Megérdemelted úgyhogy nem mondom és kinyújtom rá a nyelvem.
- Mesélj csak nekünk arról a híres udvarlódról kérlel Paul.
- Inkább olvassátok el az emailjeinket és mindent meg fogtok érteni. Adom oda nekik a készüléket.
- Tudsz más alkalmazást is használni?
- Egyenlőre más kapcsolattartási oldallal nem foglalkozok, a barátaimmal telefonálni vagy smsezni szoktam.
- Játszani se?
- De azt igen a szimulátorokat nagyon szeretem szinte csak az van a telefonon.
- Akkor gyere Euro Truck Multiplayer néz rám sunyin mintha le akarna alázni, na azt már nem hagyom. Előkapom a telefonom és amint másik két bátyám is meglátja, hogy Dani a hátterem azonnal perverz pillantásokat küldenek én meg csak megforgatom a szemeim. Megnyitom a játékot és kiválasztom kedvenc kamionom, beírok egy nevet és rányomok a multiplayre. Felváltva játszok a bátyáimmal néhány kört. Amint vége Dominik és Noah kimennek, de Paul bent marad.
- Szóval öcsi most, hogy alakulóban van egy szerelmiszálad, szertnék egy kis felvilágosítást adni neked. Mondandója végén rögtön elpirulok és zavartan a fejemre húzom a takaróm. A bátyám reakciómat látva csak felnevet.
- Nekem is át kellett élnem ezt, szóval te sem úszod meg. Mondja sunyi vigyorral. Hogy húzzam kicsit az időt eszembejut, hogy neki vajon van vagy volt e kapcsolata.
- Te hogy állsz a kapcsolatokkal?
- Jelenleg egy édes fiúval vagyok együtt, mondandója közben szerelmesen megcsillannak a szemei és megsúgom Noah meg egy lányal.
- Szóval akkor veled lehet csajos partit tartani kuncogok
- Persze, egy kanna zöldteával és teasüteményel mondja nevetve.
- Hogyan ismerted meg? Hogy hívják? Hány éves? Hol lakik?
- Lassan a testel tudom, hogy terelni akarsz, de ennyi erővel én is kérdezhetnék a te lovagodról és fogok is, de nem most. Mert a felvilágosítás fontos. Na szóval amikor 2 fiú kapcsolatba kerül, természetes, hogy elkezdenek testi vágyaik lenni ezalatt, azt értem, hogy áll mindekketjük farka és a dominánsabb úgy érzi be akarja tenni a másik fiúnak. Előfordul, hogy annyira félnek, hogy lekonyulnak, de ez nem azt jelenti, hogy nem vágynak a másikra. Na szóval mielőtt berakná neked az udvarlód fontos, hogy tágítson ki, mert veszettül fontos, így nem fog annyira fájni. Aztán nagyon ajánlom neki, hogy húzzon gumit a kobrájára, mert ki tudja, hogy van e valami nemi betegsége ergo AIDS meg miegymás. Aztán ha felhúzta síkosítóval kenje be rendesen, az se lenne nagy hiba, ha tágításkor is kenne az újjaira mielőtt elkezdi. Aztán meg utánna az már a ti dolgotok, hogy szex után elmentek e fürödni. De nagyon fog fájni a hátsód, ha mozogsz még akkor is, ha az a fiú gyengéd és odafigyelő. Szóval bátran merj majd neki szólni, ha kell valami és nagyon ajánlom neki, hogy már az első szavdra ugorjon. Ennyi lenne a felvilágosítás. Néhány dolog annyira lesokkolt a mondanivalójában, hogy csak csendesen kisétálok a konyhába és megiszok egy pohár vízet majd visszamegy. Ő még mindig az ágyamon ül és amikor látja, hogy visszaértem megölel és kimegy. Gondolom látja rajtam, hogy sok volt. Nem kételkedek, hogy Dani ne lenne velem gyengéd és óvatos, de azért kicsit félek. Nagy merengéseim közepedte elalszom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Találkozásunk
RomansaA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...