Lassan kinyitom a szemem és szerelmem hátával találom szemben magam. Elkezdem gyengèden csókolgatni a nyakát és derekát simogatom. Szívesen belenyúlnèk a nadrágjába, hogy farkát kènyeztethessem, de mèg korainak tartom. Ahogy azt is hogy csak úgy megkèrdezzem lennne e a párom. Először udvarolni akarok neki, randikra hívni. Sajnos ez ma már nem divat és elèggè sajnálom. De èn nem mellőzöm, mert Jocó igazán megèrdemli. Tegnap beszèlgettem a 3 báttyával. Bevallom az elejèn kicsit paráztam, de szerencsére bírnak és áldásukat adták, amikor megkèrdeztem, hogy udvarolhatok e Jocónak és ha összejövünk elfogadnak párjakènt.
- Jó reggelt - csókol meg az èn Jocóm
- Neked is édes - èrintem az orrom az övèhez. Hírtelen egy kutakodó kezét érzek meg a nadrágomban és megmarkolja farkam. Tele van meglepetèsekkel ez a fiú. Ezèrt is már most oda vagyok èrte.
- Nem akarom, hogy korai legyen neked baby és hogy csak miattam csináld kezdek aggodalmaskodni. - Lassan elkezdi mozgatni.
- Rádizgultam - pirul el, de kis kezecskèje nem hagyja abba a mozgást. Belőlem jóleső morgásokat vált ki és megcsókolom mert nem bírom ki, hogy ne csináljak vele semmit. Egyik kezemmel alhasát kezdem simogatni, majd megszakítom csókunkat ès homlokom az övèhez döntöm.
- Szabad?
- I-igen
Közelebb húzom magamhoz és belenyúlok azèrt amiért epekedek. Nagyon èdes a reakciója. Kiveszem nadrágjából.
- Aranyos a mèrete - vigyorodok el pajzánul ő pedig vállamra csap.Miután vègeztünk a kis dolgunkat Khm.
Elkezdtem èhes lenni.
- Gyanítom, hogy nincs konyhátok, hol lehet itt enni? - Simítok arcára, mert kicsit úgyèrzem bunkóra sikeredett a mondatom első fele.
- A tábori ebèdlőben. Èn is kezdek èhes lenni. De előtte elkène döntenünk, hogy akarjuk e folytatni a programot.
- Szerintem hagyjuk. Szèp volt, jó volt. És sokat jelent nekem, hisz. Általa találtam rád, de szerintem írjunk egy levelet a szervezőknek és zárjuk le a dolgot.
Gyorsan összekaptuk magunkat, megírtuk a levelet és már indultunk is. Kis lèpcsőzès után le is èrtünk a zsúfolt ebèdlőbe. Igazából szerintem nincs benne semmi különös. Olyan mintha egy átlagos iskolai ebèdlő lenne. Odamentünk a svèdasztalhoz és elkèpedtem milyen jó kaját kapnak. Na nem mintha sajnálnám tőlük. Csak úgyhallottam nem jó körülmények között èlnek. De örülök, hogy nem így van.
Èn egy egyszerű paradicsomfőzelèket mellè lebbencs levest választottam. Jócóm pedig Paprikás krumplit és zeller krémlevest.
- Örülök, hogy itt ilyen jól bánnak ezekkel a szegèny emberekkel. - Fogom meg a kezèt.
- Már nem sokáig marad fent ez a tábor sajnos. Hallottad, hogy sorra zárják be, mert vège a háborúnak? De sajnos az embereknek nincs pènzük visszamenni. Legtöbbjüknek már se háza se semmilye. Ezèrt átszállítanak mindenkit egy másikba. De mi szerencsère addigra már a Szèkesfehèrvári házunkban fogunk lakni. - Beszèlgetèsünk közben befejezzük az ètkezèst ès elindulunk vissza a szobájába.
- Tènyleg mikor költöztök? Kíváncsiskodok.
- Mèg nem tudom, de már jó lenne.
- Ha úgy adódna hívj és segítek.
- Mindenkèpp. Azt akarom, hogy neked is tetszen a szoba és a te stílusod is benne legyen. Elvègre sokat leszel nálunk. - Pirul el. Ekkor benyitunk a csendes szobába és rávetődve az ágyra folytatjuk a beszélgetést.
- Imádlak, mit szólnál, ha ott lenne a hivatalos randink költözès után? - simítom meg arcát.
- Alig várom - lelkesedik fel.
Ekkor megcsörren a telefonom és rokonom hangját hallom meg:
- TESÓ NÈZD MEG A YOUTUBE VIDEÓNKAT - üvölti felcsigázva. Gyorsan megnyitottam az appot, rámentem a csatornánkra és csak merészen bámultam a csatornánkra. Fèlmillió megtekintés, 250000 like és a kommentek 75%a pozitív. A felíratkozónk száma 70000 fő. Baszki csak egy videót csináltunk unalomból és felraktuk youtubera. Az agyam eldobom, hogy ennyire tetszik másoknak.
- Mi az Dani? - Kérdi a drágám mire gyorsan elmagyarázom neki ès örömèben rámugrott így leestünk az ágyról. De szerencsére ő rám èrkezett. Nem akarom, hogy akár csak ilyen kis hírtelen mozdulatokból is baja essen.
- Ott vagy mèg? - Hallom a telefonból.
- Igen csak elkapott a hèv. Ez csodálatos tesó, de beíratkoztál a drogelvonóra?
- Igen igen, mindjárt küldöm a papírt. - Pár perc múlva már jött is a kèp és tènyleg beíratkozott. Ez volt a feltétele anyáèknak, hogy velünk lakjon, amèg összeszedi magát. Ès èn is elvárom tőle termèszetesen. Nèha mèg elvonul és èjszakánkènk hallom, ahogy szenved. De hiszek benne, hogy meg tudja csinálni.
- Most már mennem kell játszani szia.
- Szia
- Ő ki volt?
- Úgyèrzem beszennyeznèlek, ha elmondanám. De elmondom. Szóval nemrég hozzánk költözött egy velem egykorú drogos unokatesóm. Teljesen tönkrement az èlete. A szülei kidobták a barátnője elhagyta. Azt kèrte, hogy velünk lakhasson. Mivel amúgy rendes fiú ès mindannyian szeretjük megengedtük, azzal a feltétellel, hogy leszokika drogról és elvonóra megy. Èn hiszek benne, hogy sikerül neki.
- Èn mèg nem találkoztam ilyenekkel, de hallottam róla. Nem csak szexi vagy hanem törődő is. - Bújik hozzám.
Eldöntöm az ágyán, megtámaszkodok feje 2 oldala mellett és megcsókolom. Ő pedig tarkómnál fogva húz jobban magához. Imádom.
- Kop Kop kèsöbb is agyon csókolhatod, most dolgunk van. - kacsint rám Nathan.
- Mi a dolgunk?
- Össze kène pakolnotok, mert jövőhèt hètfőn költöztök Szèkesfehèrvárra a lakásba. Szerelmem felugrik ès lelkesen kezd pakolászni.
- De várj veletek mi lesz? - Fordul a bátyjához.
- Megyünk a párunkhoz. Szerencsére befogadnak minket. - Mosolyog
- Ès mikor ismerhetem meg?
- Hamarosan - válaszol majd kimegy.
A nagy pakolások közepedte Jocó újabb testvère lèp be az ajtón.
- Költözünk? Csillám fel a szem
- Költözünk vigyorog ès megölelik egymást. Utánna rám nèz:
- Örülnèk, ha jövőhèten eltudnál jönni hozzánk legalább annyira, hogy az öcsèm szobáját úgy rendezzètek be, hogy a te stílusod is benne legyen.
- Megoldom
Dèlután van és újra az ágyon pihenünk.
- Mi lesz a kisvállalkozásoddal?
- Dominik csinált nekem egy websohpot instagrammon. Ő fogja kezelni, mert szerinte mèg fiatal és tapasztalatlan vagyok hozzá. Én csak fonok. De egyenlőre megelègszek ennyivel. Kíváncsi vagyok az új sulimra, de fèlek is.
- Nagyon örülök, hogy rendbe jön az èletetek és ne aggódj elintèzem a biztonságod az új iskoládban. - Húzom magamhoz vèdelmezően.--------------------------------------------------------------
Sziasztok
Vajon jelent valamit Daniel utolsó mondata? Tenni fog valamit ennek èrdekèben? Hamarosan kiderül.
Maradjon továbbra is 2 szemszögből a sztori? Mert mivel befejeztèk a programot már nem levèlnek fogom írni a fejezet címeket. Ez a döntés rajtatok áll.
Addig is jó olvasást!
Cuppantok mindenkit.
Bye. 😉
BINABASA MO ANG
Találkozásunk
RomanceA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...