Osztályfőnöki óra van és a telefonom eszeveszett csörgésbe kezd. Odamegyek a tanári asztalhoz, mire Zoli bá rám néz:
- Tanárúr kimehetnék telefonálni?
- Mit akarsz tele fosni? Kérdezi félreértve a mára már nagyon minimális akcentusom miatt (amit nem akarok elhagyni) a szándékomat. Furcsa ő az egyetlen, aki nem igazán érti mit mondok. De attól még jó fej!
- Én mutatok magamra Kimehetek majd az ajtóra Telefonálni mutatok a telefonomra..
- Ja, hogy telefonálni persze kedves Johannes nyugodtan menjen ki.
- Na végre, hogy felvetted! Hallom meg Szebi boldog és energikus hangját. - Képzeld láthatod a hercegedet az RTL híradóájban ma délután.
- Annyira várom lelkesedek fel
- Egy igazi, hős udvarol neked szóval érezd magad megtisztelve. E mondat hallatán erős paradicsom piros színben kezd pompázni az arcom.
- Fogadok, hogy elpirultál nevet fel játékosan, sőtt arra is mérget vennék, hogy kacsint is.
- Tudod, hogy Dani nevét hallva is ez történik.. Vallom be őszintén, sóhajtva.
- Tudom, tudom Jocó az csak Jocó
- Persze, hogy én, én vagyok, de vajon te, te vagy? Kezdem el a szokásos mások számára idegesítő játékom.
- Ne kezd megint hallom a fáradt ságot hangjából.
- Én csak azt folytatom, amit te elkezdtél
- Na jó ehhez még túl korán van, hétvégén találkozunk. Szia
- VÁRJ üvöltök egy akkorat, hogy még a folyosó is viszhangzik. - Baj lenne, ha az egyik lány barátom is csatlakozna?
- Friss husi, egyáltalán nem. Ja és 17:00kor kezdődik a lovagod riportja.
- Rendben, köszi Szia. Ezzel leteszem a telefont és visszamegyek az órára és leülök a padomhoz. Szerencsére most senki nem akar velem beszélgetni, így most végre jut időm elolvasni a lovagom emailjét.Feladó: Daniel98@gmail.com
Címzett: Johannesy253@gmail.com
Levél:
Kedves Jocó
Az apám nem a vérszerinti apám. Ezért utálnak a szülei. A mocskos gondolat elég enyhe kifejezés. Nemrég tettekig is fajult 😉 Köszönöm a képeket. Ha tudnàd mi célból kértem... 😏😅 Na mindegy. Hm. Még 2 bátty 😱 Majd mesélj róluk. Nocsak-nocsak hova kalandoznak a gondolataid szépfiú? Rendben odaadom, de ha találkozunk nagy árat kell értük fizetned.
Szép álmokat.
Ai. DaniAz elolvasás után ki is csengettek. Ma szerencsére csak 5 óránk van így még a munka is belefér. Max 1 órát pihenek. Nem hinném, hogy hosszabb lenne az a riport.
- Szia Jocó ma is mész dolgozni? Jön ide hozzám egy osztálytársam.
- Igen, tudod szeretek pénzt keresni. Megyek a parkba a standomhoz. De ma nem leszek sokáig nyitva, mert a levelezőtársama 17:00kor benne lesz az RTL híradóban.
- Mehetek veled? Tudod unom magam otthon.
- Persze gyere semmi akadálya.
A nap gyorsan eltelik. Nagy szerencse, hogy van egy segítőm, hisz legalább van kivel beszélgetni és ma igazán nagy volt a forgalom.
- Huh ez húzós nap volt. Megnézhetem veled a híradót?
- Igen gyere. A bátyáim mindig örülnek, ha társaságot viszek. Ne csodálkozz, ha körbeugrálnak. Kuncogok.
- Semmi gond vigyorog.
Nemsokkal késöbb hazaérünk.
- Megjöttem üvöltöm el magam és már meg is jelennek a bátyáim. Amég Ádámot faggatják Paul karon ragad és átvisz a szobámba.
- Mond te normális vagy? Megcsalod Danielt? Kérdezi vérben forgó szemekkel.
- Mi? Nem, dehogy! Még csak barátok sem vagyunk max osztálytársak. Danit senki nem múlja felül. Kezdek ábrándozni. Az igéző szemei, az az ördögi, vadító mosolya.. Hhhhh sóhajtok fel.
- Jó megnyugodtam, csak nálunk, ha hazahoznak valakit az azt jelenti, hogy együtt vannak.
- Dani benne lesz a híradóban és megnézzük.
- Na arra én is kíváncsi vagyok.
- Szerintem Dominik és Noah sem marad ki a buliból kuncogok.
- Mikor kezdődik?
- Most
Előveszem a telefonom, hogy bekapcsolják, de az osztálytársam megállít.
- Várj! Nálam van egy laptop azon jobban látja mindenki és jobb a kèpminősège is.
- Rendben szerintem is jobb lesz. Nèzek rá és mire az utolsó szót kimondom már be is van üzemelve a kèszülèk ès rajtam kívül már mindenki a kanapén ül. Leülök èn is ès elinditjuk.+++++++++++++++++++++++++++++++++++
R.: - Kellemes délutánt kívánok minden kedves nézőnek. Mint ahogy tegnap említettem ma egy igen különleges vendégünk van. Nem más mint Daniel, aki segített elfogni az évek óta körözött férfit a rendőröknek. Nos Daniel el mondanád hogyan történt az eset a te szemszögedböl.
D.: - Persze, szóval anya elküldött venni 2-3 dolgot és ahogy a bolt elé értem véletlenül benéztem az ablakon és azonnal felismerve a helyzetet egyértelműen egy rablás tárult a szemem elé. Azonnal hívtam a rendörséget, de szerintem elég messze volt onnan a kapitányság. Így úgy döntöttem lépek. Bementem az ajtón, csaptam egy kis zajt, hogy elcsaljam a rablót. Majd leütöttem egy serpenyővel és kiérkezett a rendőrség. Amint megtudták mit tettem, hazavittek rendőrautóval.
R.: - Eddig izgalmas és a szüleid hogyan reagáltak, amikor meglátták a bejárat előtt, hogy 2 rendőr között állva értél haza a bevásárlásból?
D.: - Valójában anya már az udvaron várt és amint kiszálltam rendesen kiakadt. De amint a rendőrök is kiszálltak elmesélték a helyzetet és ki merem jelenteni anya arcán, azt láttam, hogy ő a világ legbüszkébb szülője.
R.: - Kicsit visszább kanyarodva, hogyan jutott az eszedbe a boltban, hogy leüsd a rablót?
D.: - Ahogy kergetőztünk megpillantottam a serpenyőt. A leütés gondolata meg logikusan jött utánna.
R.: - Mihez kellett bevásárolnod?
D.: Egy pizsipartihoz a barátaimmal, mert grillezés és pizzázás volt az egyik programunk.
R.: - Remek parti lehetett, szívesen ott lettem volna. Nos kedves nézőink ezzel vége is a híreknek. Jó éjszakát mindenkinek!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++- Szívesen találkoznèk vele mondja az osztálytársam
- Mèg szerencse, hogy mi távolról ugyan, de imserjük. Ugye öcsi? Pillant rám egy sunyi mosollyal Noah, mire én csak szemét forgatok és elpirulok. Vajon milyen lehet vele találkozni? Ráadásul annyira bátor.
- Te amúgy ki vagy? Mèri vègig Dominik Szilárdot, aki velem jött haza.
- Ádám vagyok Jocó osztálytársa. Nem igazán beszélünk, hisz mèg csak múlthèten jöttem a suliba újonckènt. De jó fejek tűnik Jocó és szeretném jobban megismerni, ha ő se bánja. Nincs bajom a sráccal nekem is szimpatikus.
- Nem bánom mosolygok.
Egy kis ideig mèg elvagyunk. Játszunk, filmezünk. Utánna este 8kor elindul haza. Már èppen nyitom meg a gmailt, de nem történik semmi és azt jelzi a kèszülèk, hogy nincs internet kapcsolat. Ekkor kopogást hallok ès a mindig jól időzítő bátyám lèp be az ajtón.
- Öcsi most jelentették be sajnos az egèsz táborban nincs internet a rossz idő miatt. Lehet, hogy még az áram is el fog menni... Húzza el a száját
- De mèg nem írtam meg Daninak a levelet... Esek kètsègbe
- Hát lehet, hogy ma már nem is fogod mondja sajnálattal a hangjában és kimegy. Èn meg csak csalódottan hátradőlök az ágyban és azon gondolkodom, hogy mi legyen.--------------------------------------------------------------
Sziasztok
HM. Vajon Danielnek mi lesz arra a reakciója, hogy nem kapott ma emailt?🤔
Akövetkező részben megtudjátok.
Jó olvasást!
Cuppantok mindenkit.
Bye. 😉
KAMU SEDANG MEMBACA
Találkozásunk
RomansaA 2 főszereplőnk toll ès papír helyett email levelet kezd el írni, hogy megismerhessèk egymást egy program keretein belül. Figyelem ‼️ -18+ -16+ - Trágár szavak ès káromkodás (minimálisan) Ez a könyv a ,,Klisés karácsony" című sztorim folytatása...