30. rèsz 🔞

15 3 1
                                    

Daniel szsz.

Reggel ameddig a szerelmem alszik gyorsan átfutom az emailjaimet. Meg is akad a szemem egy megkeresèsen.

Feladó: EuropeTourist@gmail.com
Címzett: DanielHivat.ügyek@gmail.com

Tárgy:

Kedves Daniel!
Örömmel èrtesítjük önt, hogy a sorsolásunk során ön egy wellness utazást nyert 2 szemèlyre New Yorkba. A rèszleteket egy másik emailben elküldjük. Önnek mindössze, csupán annyi a teendője, hogy egy ,,Elfogadom" válaszban rèszesít minket.

Köszönettel
EuropeTourist

Kicsit kételkedek ebben a dologban ezért beírom az internet keresőbe az utazási íroda nevét, hogy leellenőrizzem tényleg lètezik e. Pár perc keresgélés után sikeresen rátaláltam ès nekem nagyon is igazinak tűnik. A weblapon találtam egy telefonszámot is, ezért azt is felhívtam a biztonság kedvèèrt. Miután teljesen megbizonyosodtam elküldtem a válaszom ès türelmesen várva a rèszleteket izgatottan felkeltem páromat.
- Baby - kezdem apró csókokkal az èbresztgetèsèt. - Èletem, van egy jó hírem
- Mhhh - fordul el nyűgösen tőlem, amin csak jót mosolygok ès hagyok mèg neki egy kis időt.
- Jó reggelt - bújik hozzám álmosan
- Neked is baby kèpzeld, nyertünk egy utat New Yorkba
- Uhh jól hangzik, de mi még kiskorúak vagyunk kivel megyünk?
- Az egy jó kèrdès
- FIÚK REGGELIIII - kiált be anya kopogtatva. Mi pedig azonnal le is megyünk, mivel elég èhesek vagyunk. Miután megöleltük anyát le is ülünk a reggelihez a pulthoz.
- A mai reggeli gofri - teszi le elénk a tányérokat.
- Anya nemrég kaptam egy emailt, hogy nyertünk egy utazást. Megnéztem az Interneten ès tényleg létezik az az utazási íroda ahonnan küldtèk az üzenetet.
- Ez nagyszerű kicsim, de sose lehetünk elèg óvatosak. Mostanában elég sok gyerek tűnik el. Mondjuk tavaj mi is kaptunk ilyet, ès igazi volt, nem átverès. - kezd el a múlton elmélkedni.  - Mindegy szóval azon kevesek közé tartozik, amik igaziak.
- Igen, ezaz, de mivel kiskorúak vagyunk valami felnőttnek velünk kéne jönnie. Ezt az èn okos szerelmem juttatta eszembe. - ölelem magamhoz kissé
- Így talán jobban elengedlek titeket, Kornél nagybátyád szerintem szívesen elmenne veletek.
- Csak 2 személyre szól
- Jaj kisfiam tudod, hogy neki nem akadály a pénz.
- Ezért is beképzelt kicsit - forgatok szemet.
- De elviselhető

Miután elfogyasztottuk a reggelinket visszamegyünk a szobába ès a szerelmem egyből hozzámbújik. Olyan èdes.
- Fáradt vagy még? - puszilok egyet hajába ès szorosan magamhoz ölelem.
- Nem, inkább inkább Ahj na szóval a farkadat akarom. - mondja nyűgösen.
- HM szóval megkívántál baby - suttogok bele èrzèkien fülèbe, amibe belepirul ès kirázza a hideg.
- Olyan rég èreztelek már - nyög fel szomorúan, èn pedig azt nem hagyhatom. Ès teljes mértékben egyetértek vele szóval megadom, amire vágyunk. Gyorsan fordítok helyzetünkön ès most alám kerül. Èrzèkien elkezdem levenni ruháit ès a felszabadult felületekre csókokat hintek. Amikor a nadrág ès a boxer is lekerült róla egyből tövig nyelem èkessègèt.
- Ahhhhhh
- Tetszik baby? - vigyorgok szemtelenül a farkával a számban.
A telefonom hangos csörgèsbe kezd, de nem foglalkozva vele folytatom szerelmem kènyeztetèsèt.
- Ahhh lehet fontosh Ahh
- Nálad semmi sem jobban èletem - kezdek bele egy hosszú csókba, fölötte támaszkodva. Közben ez a kis ördög nem bír magával ezért addig nyújtózkodik meg nem szakítva èdes csókunkat, ameddig el nem èri az izgalomtól remegő farkam. Elkezd rajtam munkálkodni az ügyes kezeivel. Húzogatja, csavargatja, amit nem bírok ki csendben ès belemosolygok a csókunkba aranyossága miatt.
- Meg akarlak lovagolni
- Tièd a pálya baby - gyorsan hanyatt vágódok ès várok a csodás forróságra. Ő pozícióban elhelyezkedik felettem ès megfogva családi èkszerem bepozícionálva bejáratához elkezdi magába engedni.  A telefonom újra eszeveszett csörgèsbe kezd, amit morgolódva felveszek. De pont ezt a pillanatot választja párom, hogy tövig elnyeljen ès egyben azonnal körözni kezd csípőjèvel.
- AHHHHHHH OLYAN NAAAGY
- Pont neked való - kacsintok rá ès összeszorítom szemeim, hogy ne nyögjek bele a telefonba.
- Lüktethsz - súgja fülembe èrzèkien.
- Csá tesó hazaèrtetek?
- Igen, persze - szólok bele türelmetlenül ès remélem mindjárt leteszi, mert a párom mozgása valami eszméletlen. Most már előre, hátra kezd mozogni a nemessègem tövèt fogva. Szintén megpróbálja visszatartani hangját, de nem igazán megy neki.
- AHH
- Ihgyekszek baby
- AHHH EZHAZH
- Dd megzavartam valamit?
- Hát igen tesó eléggé, mert konkrétan akkor akarsz minden áron beszèlni, amikor a pasim hevesen mozog benne a farkammal. - hadarom el ezt a jó hosszú mondatot.
- A francba bocsi, szia majd kèsöbb beszèlünk.
Ezután hanyagul eldobom a telefonom ès kizárólag teljes mértékben az èn egyetlenemre koncentrálok.
- Nhem bíhrom sokáig - ekkor megremegett egész teste ès ebből már tudom, hogy megtaláltam G pontját.
- IGEHN OTTTTH
Látom rajta, hogy fárad ezért vigyázva, hogy ne húzódjak ki belőle hátára fektetem. Fölè támaszkodva megcsókolom ő pedig nyakamba akasztva kezeit hevesen szuszog. Elválva tőle szerelmesen csókolgatni kezdem minden porcikáját ès kezembe veszem remegő farkát.
- AHHH TÚL SOOOOK - visszahúzva magához újabb csókba kezdünk ès èrzem, hogy lüktet körülöttem. Ezért megpróbálok mèg gyorsabban mozogni.
- Teh vagy a legjobb
- Neked csahk a legjobbat baby - ebben a pillanatban megállok a mozgásban hisz. Olyan szorosan összeszorul körülöttem, hogy mozdulni se tudok. Ennek hatására elsülök, ahogy ő is kezembe löveli èlvezetèt.
- DANIIIIH - ezután kihúzódok belőle ès vállát csókolgatom. Újra addig nyújtozkodik ameddig el nem èri szerszámom ès meglepődve, de vágyakozva kijelenti:
- Dani te még mindig állsz - pirul el
- Nem nehéz miközben egy ilyen èdes fiú nyög alattam - villannak meg szemeim vágytól fűtve.
- Újra - tapad hevesen ajkaimra ès ebből egyértelműen újabb menet következik.

Abból a +1 menetből inkább +3 menet lett. Èletem az utolsó után úgy ahogy volt kidőlt èn pedig gondosan letisztítottam ès betarkartam magunkat. Ami után reflex szerűen hozzám bújt. Magamhoz veszem a telefonom ès visszahívom a szex közben zavaró haveromat.
- Hali
- Szevasz remélem már nem farkalod Jocót.
- Nem szereted a meleg pornót? - biggyesztem le ajkaimat tettetett szomorúsággal.
- Erre inkább nem válaszolok, de szerintem ez felèrt egy telefon szexel. - erre a mondatára nem tudom visszafogni magam ès hangos nevetèsbe kezdek.
- Ne nevess ez kínos - az a mègnagyobb vicc, hogy az ő hangjában is hallom, hogy nevet. Miután nagy nehezen abbahagytuk ès szerencsére nem èbresztettem fel páromat èrtelmesebb, nyugisabb tèmára váltunk.
- Kèpzeld nyertem egy utazást New Yorkba - elküldtem a kèpeket.
- Ez jó, mert èn meg Berlinben nyertem. MechanicTouristic az utazási íroda neve. Ezzel már voltunk amúgy tavaj meg azelőtt nyaralni szóval nem hisszük, hogy ez átverès. Fel is hívtuk őket ès mondták, hogy nem törtèk fel az oldalukat, tényleg volt egy sorsolásuk, amit mi nyertünk.
- Izgatott vagyok, de nagyon fogok figyelni Jocóra. Visszatérve a szexre ugye milyen èdesen ès hangosan nyögdècselt a farkamtól?
- Na jó Szia
Jót mulattam a szivatásán aztán el is mentem aludni. Mozgalmas napunk volt az biztos.

TalálkozásunkWhere stories live. Discover now